New Talent DJ Festival 26.12.2010 @ Helsinki

161 posts, 9 pages, 40,222 views

Nette

Posts: 8

#41 • • Nette
kiitokset siitä että me nuoretkin päästään mukaaan :)
FunkyDee

Posts: 729

#42 • • FunkyDee
Onko veteraaneilla mitään tippiä soittajille? Itellä kävi mielessä soittaa vähän soulimpaa housea, mutta sitten taas toinen aivolohko sano, että progressive housea.
blackpeka

Posts: 40

#43 • • blackpeka
Lisää näitä!!!!!!!!!!
thomas

Posts: 5,618

#44 • • thomas

Replying to New Talent DJ Festival 26.12.2010 @ Helsinki:

Onko veteraaneilla mitään tippiä soittajille? Itellä kävi mielessä soittaa vähän soulimpaa housea, mutta sitten taas toinen aivolohko sano, että progressive housea.



soita mikä itsestäs tuntuu hyvälle
Nomade

Posts: 182

#45 • • Nomade 1:100 000
Jumalauta skeatso mestoilla

--
There is no theory of evolution. Just a list of animals Chuck Norris allows to live.

kiksutus

Posts: 202

#46 • • kiksutus
Tämä tilaisuus on todella hieno asia, kyllä paineet on kovat mutta on sen arvoisetkin kyl :D Pohjanmaan Tony Puerto tulee heittään stadiin tech housea & technoa, arrriiiiivaaaaaaaa !!!!!!!!!!!

Iso kiitos näin etukäteen tapahtuman järjestäjälle :D
Individual

Posts: 10,942

#48 • • Individual HYPNO!
Jonash - deep/tech house
WerneX - Hardtrance/hardstyle
Dean Lyijynen b2b Ismo Muusavi - dubstep/electro
Bermudas Call - trance
George Von Liger - house/techno
Tony Puerto - tech house/techno
Miranda - dance/tech dance
Individual - tech house/proge
Pekko Haimi - tech house/techno/minimal/filter house,
Alex Santeri - tech house/techno/house
DJ Concha - electro house
Sir Funk - nu disco/funk.
Checki - hardstyle
Onnee - psytrance
Winberg - house/electro house/techno
PriitK - dubstep
Nette - hardhouse/hardtrance
SuzuS - Hardstyle
Nikiki - tech house/techno
Syntse - harstyle
RujoNic - drum 'n' bass
Elppa - dubstep
Osqu - tech house
FunkyDee - house

Trance is dead?
Hendryk

Posts: 510

#51 • • Hendryk Sen verran, että sapiens
Näillä kekkereillä taitaa olla niin suuri suksee, että pitäisiköhän pääsylippuja myydä tuntiperiaatteella, että kaikki pääsisivät kannustamaan kavereitaan? Ennakoin vaan semmoista tilannetta, jossa itse höökään Tapanin-tansseihin ennakkolipulla viimassa hytisevän K-junan mittaisen jonon ohi ja joku mutisee: "Mun serkku alottaa siä just soittamaan", johon minä tietysti kannustavasti kommentoin, että "Jaaha!", johon saan vastaukseksi: "Mut mulla ei oo lippua", johon minä empaattisena epelinä tietysti murjaisen, jotta "...voi, voi...", ja tajuan vasta bileistä poistuessani, kun sama kaveri alkaa seurata minua huppu silmille vedettynä, että se taisikin olla syyte.

Te arvoisat tämän hienon tilaisuuden järjestäjät: Älkää antako tällaisen tapahtua!

--
Härifrån tvättas och linkodes. Och huumori kuivades.

Jil

Posts: 682

#52 • • Jil

Replying to New Talent DJ Festival 26.12.2010 @ Helsinki:

Näillä kekkereillä taitaa olla niin suuri suksee, että pitäisiköhän pääsylippuja myydä tuntiperiaatteella, että kaikki pääsisivät kannustamaan kavereitaan? Ennakoin vaan semmoista tilannetta, jossa itse höökään Tapanin-tansseihin ennakkolipulla viimassa hytisevän K-junan mittaisen jonon ohi ja joku mutisee: "Mun serkku alottaa siä just soittamaan", johon minä tietysti kannustavasti kommentoin, että "Jaaha!", johon saan vastaukseksi: "Mut mulla ei oo lippua", johon minä empaattisena epelinä tietysti murjaisen, jotta "...voi, voi...", ja tajuan vasta bileistä poistuessani, kun sama kaveri alkaa seurata minua huppu silmille vedettynä, että se taisikin olla syyte.

Te arvoisat tämän hienon tilaisuuden järjestäjät: Älkää antako tällaisen tapahtua!




Ei nyt voi noin paljoa vituttaa vaikket itse päässykkään soittamaan! *plur*
Hendryk

Posts: 510

#53 • • Hendryk Sen verran, että sapiens

Replying to New Talent DJ Festival 26.12.2010 @ Helsinki:


---
Näillä kekkereillä taitaa olla niin suuri suksee, että pitäisiköhän pääsylippuja myydä tuntiperiaatteella, että kaikki pääsisivät kannustamaan kavereitaan? Ennakoin vaan semmoista tilannetta, jossa itse höökään Tapanin-tansseihin ennakkolipulla viimassa hytisevän K-junan mittaisen jonon ohi ja joku mutisee: "Mun serkku alottaa siä just soittamaan", johon minä tietysti kannustavasti kommentoin, että "Jaaha!", johon saan vastaukseksi: "Mut mulla ei oo lippua", johon minä empaattisena epelinä tietysti murjaisen, jotta "...voi, voi...", ja tajuan vasta bileistä poistuessani, kun sama kaveri alkaa seurata minua huppu silmille vedettynä, että se taisikin olla syyte.

Te arvoisat tämän hienon tilaisuuden järjestäjät: Älkää antako tällaisen tapahtua!
---



Ei nyt voi noin paljoa vituttaa vaikket itse päässykkään soittamaan! *plur*



Eihän minua, mutta muita! Minä osaan hädin tuskin soittaa puhelimella ilman ohjekirjaa. On vain pistänyt silmään tämän tapahtuman ympärillä tsunamina vellonut kirjoittelu. Tämä on ollut niin hyvä idea, että pelkään puitteiden olevan alimitoitettuja. (No, isompaan paikkaan näitä ei kuitenkaan kannattaisi siirtää, mutta olisihan siinä - kaiketi ? - pari vapaata iltaa samana viikonloppuna, jos tapahtumaa haluaisi laajentaa...)

--
Härifrån tvättas och linkodes. Och huumori kuivades.

Jil

Posts: 682

#54 • • Jil

Replying to New Talent DJ Festival 26.12.2010 @ Helsinki:



Eihän minua, mutta muita! Minä osaan hädin tuskin soittaa puhelimella ilman ohjekirjaa. On vain pistänyt silmään tämän tapahtuman ympärillä tsunamina vellonut kirjoittelu. Tämä on ollut niin hyvä idea, että pelkään puitteiden olevan alimitoitettuja. (No, isompaan paikkaan näitä ei kuitenkaan kannattaisi siirtää, mutta olisihan siinä - kaiketi ? - pari vapaata iltaa samana viikonloppuna, jos tapahtumaa haluaisi laajentaa...)



Okei.. 20 tuntematonta DJ:tä tulee illan aikana vetämään puolen tunnin settejä ja sun mielestä pitäs vaihtaa mestaa Cirkuksen päälavalle? Niinkun tässä varmaan tapahtumanjärjestäjä mainitsi, seuraavakin ilta on tulossa. Varmasti tää tapahtuma saa suosioita jo pelkästään sillä kun 20 klubituksen käyttäjää ja bedroom DJ:tä saa näytön paikan ja ne kertoo 20 kamulleen siitä ja sit ollaankin jo jossain potenssissa. Kuis monessa tapahtumassa Pacifiquen lisäks oot nähny 20 soittajaa lineupissa?
Bermudas Call

Posts: 73

#55 • • Bermudas Call

Replying to New Talent DJ Festival 26.12.2010 @ Helsinki:

Jonash - deep/tech house
WerneX - Hardtrance/hardstyle
Dean Lyijynen b2b Ismo Muusavi - dubstep/electro
Bermudas Call - trance
George Von Liger - house/techno
Tony Puerto - tech house/techno
Miranda - dance/tech dance
Individual - tech house/proge
Pekko Haimi - tech house/techno/minimal/filter house,
Alex Santeri - tech house/techno/house
DJ Concha - electro house
Sir Funk - nu disco/funk.
Checki - hardstyle
Onnee - psytrance
Winberg - house/electro house/techno
PriitK - dubstep
Nette - hardhouse/hardtrance
SuzuS - Hardstyle
Nikiki - tech house/techno
Syntse - harstyle
RujoNic - drum 'n' bass
Elppa - dubstep
Osqu - tech house
FunkyDee - house

Trance is dead?




Erotun edukseni ;)
Hendryk

Posts: 510

#56 • • Hendryk Sen verran, että sapiens

Replying to New Talent DJ Festival 26.12.2010 @ Helsinki:


---


Eihän minua, mutta muita! Minä osaan hädin tuskin soittaa puhelimella ilman ohjekirjaa. On vain pistänyt silmään tämän tapahtuman ympärillä tsunamina vellonut kirjoittelu. Tämä on ollut niin hyvä idea, että pelkään puitteiden olevan alimitoitettuja. (No, isompaan paikkaan näitä ei kuitenkaan kannattaisi siirtää, mutta olisihan siinä - kaiketi ? - pari vapaata iltaa samana viikonloppuna, jos tapahtumaa haluaisi laajentaa...)
---


Okei.. 20 tuntematonta DJ:tä tulee illan aikana vetämään puolen tunnin settejä ja sun mielestä pitäs vaihtaa mestaa Cirkuksen päälavalle? Niinkun tässä varmaan tapahtumanjärjestäjä mainitsi, seuraavakin ilta on tulossa. Varmasti tää tapahtuma saa suosioita jo pelkästään sillä kun 20 klubituksen käyttäjää ja bedroom DJ:tä saa näytön paikan ja ne kertoo 20 kamulleen siitä ja sit ollaankin jo jossain potenssissa. Kuis monessa tapahtumassa Pacifiquen lisäks oot nähny 20 soittajaa lineupissa?



???????

--
Härifrån tvättas och linkodes. Och huumori kuivades.

Playground

Posts: 651

#57 • • Playground
PriitK ei pääse keikalle, joten hänen tilalla soittaa R3ino - progressive house setin.
Playground

Posts: 651

#58 • • Edited Playground
Soittoajat alla:

ROOM1:

20:45 FunkyDee - house
21:15 Elppa - dubstep

22:00 Osqu - tech house
22:30 Pekko Haimi - tech house/techno/minimal/filter house
23:00 Jonash - deep/tech house
23:30 Nikiki - tech house/techno
00:00 George Von Liger - house/techno/tech house
00:30 Alek Santeri - tech house/techno/house
01:00 Individual - tech house/proge
01:30 R3ino - progressive house
02:00 Tony Puerto - tech house/techno
02:30 PAUL EASY 4 DECK SET

ROOM2:

20:45 Nette - hardhouse hardtrance
21:15 SuzuS - Hardstyle

22:00 Sir Funk - nu disco/funk
22:30 Bermudas Call - trance
23:00 Winberg - house/electro house/techno
23:30 RujoNic - drum 'n' bass
00:00 Dean Lyijynen b2b Ismo Muusavi - dubstep/electro
00:30 DJ Concha - electro house
01:00 Onnee - psytrance
01:30 Miranda - hard dance/tech dance
02:00 Syntse - harstyle
02:30 Checki - hardstyle
03:00 WerneX - Hardtrance/hardstyle
Dj WerneX

Posts: 394

#59 • • Dj WerneX
noniin :) viimesenä sitten soitellaan =)