New Talent DJ Festival 26.12.2010 @ Helsinki

161 posts, 9 pages, 40,538 views

RujoNic

Posts: 1,161

#61 • • RujoNic Kolina-Produktio | Kovaydin Vastarinta
njoo o... toivotaan ettei jengi pasko allensa kun pistettiin mut jo tohon aikaan soitteleen :D näemmä mun jälkeen hieman rauhallisempaa kamaa tulos mut ehkä hyvä näin. pistetään tuplabasarit ja vankilahuudot raikuen. eli siis tulossa ei ole normaalia rumpubassoa vaan aika rujoa saundia*vink*
Dj WerneX

Posts: 394

#62 • • Dj WerneX
rujonic osaa hommansa kyl =) ite soittelen tuossa 03:00 eteen päin ja mult ei mtn pilipali Hardstylee tule paikalla kannattaa olla loppuun asti =)
Comandante

Posts: 359

#63 • • Comandante aka Miranda
Nyt on kyllä paha paikka ekana hardin soittajana, että kumpaan suuntaan kallistuu.. No, pitää vaan valmistautua mihin tahansa ja kattoa paikan päällä miten soittaa..

--
Hooverhullu

Dj WerneX

Posts: 394

#64 • • Dj WerneX
ite ei tarvi kallistuu mihinkään suuntaan, kun soittaa 03:00 eteen päin niin niin ehtii kuunnella näitä alottelijoita tuol alku vaiheessa ja sitten niitäkin mil on muutama keikka jo takana :)
täytyneen vaan kattoa että mihin aikaan sitä saapuu paikalle heti kun noi muutama ala-ikäinen soittaja aloittaa vai niitten jälkeen...
Soitot korkealla kaikille soittajille ketkä soittaa, toivottavasti sitten tämän tapahtuman jälkeen annetaan myöskin palautetta soittajille niin tulee lämpimämpi olo tila aamu darras ::D heheh
Individual

Posts: 10,942

#69 • • Edited Individual HYPNO!

Replying to New Talent DJ Festival 26.12.2010 @ Helsinki:

miks kisassa on +30v soittajia? eiks tän pitäny olla "New" Talent DJ Festival*täh*



Noh, koska meitä "ikäloppuja" ei ole kuin muutama mestoilla, niin vastaan omasta puolestani kritiikkiin, että itse hankin teknarit heinäkuussa 2006. Olin täyttänyt maaliskuussa 30vuotta. Sitä ennen en ollut edes kunnolla koskenut mihinkään soittokamoihin. Eli koko dj-harrasteeni alkoi tuosta hetkestä. Ensi keikka vuonna 2007 loppusyksystä ja jokunen keikka vuonna 2008. Siltikin koen itseni suht uudeksi talentiksi semminkin kun keikkahistoriaa on lähinnä Kotkassa ja lähialueilla.
MRC

Posts: 1,346

#71 • • Edited MRC Mindcore Crew DJ MRC/Skitzofrenik

Replying to New Talent DJ Festival 26.12.2010 @ Helsinki:


---
miks kisassa on +30v soittajia? eiks tän pitäny olla "New" Talent DJ Festival*täh*
---


Kaikki ei aloita teineinä tätä harrastusta.



Kaikella kunnioituksella jätkäl on kummiski lähemmäs 30 keikkaa(plus radio keikat) ollut niin en imo pitäis sua kauheen uutena talenttina :) Itse pitäisin uusina talentteina sellaisia henkilöitä joiden keikat on laskettavissa kahden käden sormilla.
Sama koskee kyllä paria muutakin soittajaa täällä...
Ps- Ei oo tarkotus loukata/tarkoituksellisesti suututtaa ketään *sydän*

--
HOUSE MUZIEK MAAKT JONGEREN KAPOT !
Every style of music has its own emotion. Hardcore is pure fury!

Dj WerneX

Posts: 394

#72 • • Dj WerneX
päivät senkun lähenee =)
Sami de Sousa

Posts: 1,221

#74 • • Edited Sami de Sousa [Diggin Deep, Vibes]

Replying to New Talent DJ Festival 26.12.2010 @ Helsinki:


---

---
miks kisassa on +30v soittajia? eiks tän pitäny olla "New" Talent DJ Festival*täh*
---


Kaikki ei aloita teineinä tätä harrastusta.
---


Kaikella kunnioituksella jätkäl on kummiski lähemmäs 30 keikkaa(plus radio keikat) ollut niin en imo pitäis sua kauheen uutena talenttina :) Itse pitäisin uusina talentteina sellaisia henkilöitä joiden keikat on laskettavissa kahden käden sormilla.
Sama koskee kyllä paria muutakin soittajaa täällä...
Ps- Ei oo tarkotus loukata/tarkoituksellisesti suututtaa ketään *sydän*



Näillä 30v osallistujilla, joilla saattaakin olla enemmän keikkoja takana kuin sormilla laskettava määrä, ne keikat ovat suurelta osin olleet jossain pienemmässä skenessä, kuten esim. tässä tapauksessa Kotkassa tai sitten esim. kuten allekirjoittaneella, lounge tyylisiä settejä jossain "pikkubaarissa" eikä tanssilattian burnaamisesta ole juurikaan sen enempää kokemusta kuin sillä täysin kokemattomalla just ja just 20v jampalla. Itsellä riittää helposti yksi käsi niiden keikkojen laskemiseen, joten koen olevani "new talent" tällä saralla. Kuten varmasti Individualkin. Playground kuitenkin kuuluu tämän maan kärkikastiin mitä tulee klubeihin, joten mun mielestä on hienoa, että myös vähän pidempään kuviossa pyörineet, mutta tanssilattiakokemuksen puutteesta kärsivät vanhat jantterit saavat myös näyttää kyntensä skenen ytimessä.

But that's just my two cents...
Decion

Posts: 1,569

#75 • • Decion Koneradio
koskas tulee sellaset kekkerit johonka pääsee soittaan ne joilla on nykyään vaan se 0-1 keikkaa vuodessa? *nauru*

--
-Bulletproof NRG Slaughter-

Decion

Posts: 1,569

#77 • • Decion Koneradio

Replying to New Talent DJ Festival 26.12.2010 @ Helsinki:


---
koskas tulee sellaset kekkerit johonka pääsee soittaan ne joilla on nykyään vaan se 0-1 keikkaa vuodessa? *nauru*
---


Eikös nää oo just sellaset, mut paikat vaan menny jo.



joo huomasin muutenkin tän topicin vasta tyyliin viime viikolla, tai vähintäänkin sen jälkeen kun kaikki paikat oli jo menny *hymy*

--
-Bulletproof NRG Slaughter-

Terva

Posts: 144

#78 • • Terva

Replying to New Talent DJ Festival 26.12.2010 @ Helsinki:


---

---

---
miks kisassa on +30v soittajia? eiks tän pitäny olla "New" Talent DJ Festival*täh*
---


Kaikki ei aloita teineinä tätä harrastusta.
---


Kaikella kunnioituksella jätkäl on kummiski lähemmäs 30 keikkaa(plus radio keikat) ollut niin en imo pitäis sua kauheen uutena talenttina :) Itse pitäisin uusina talentteina sellaisia henkilöitä joiden keikat on laskettavissa kahden käden sormilla.
Sama koskee kyllä paria muutakin soittajaa täällä...
Ps- Ei oo tarkotus loukata/tarkoituksellisesti suututtaa ketään *sydän*
---


Näillä 30v osallistujilla, joilla saattaakin olla enemmän keikkoja takana kuin sormilla laskettava määrä, ne keikat ovat suurelta osin olleet jossain pienemmässä skenessä, kuten esim. tässä tapauksessa Kotkassa tai sitten esim. kuten allekirjoittaneella, lounge tyylisiä settejä jossain "pikkubaarissa" eikä tanssilattian burnaamisesta ole juurikaan sen enempää kokemusta kuin sillä täysin kokemattomalla just ja just 20v jampalla. Itsellä riittää helposti yksi käsi niiden keikkojen laskemiseen, joten koen olevani "new talent" tällä saralla. Kuten varmasti Individualkin. Playground kuitenkin kuuluu tämän maan kärkikastiin mitä tulee klubeihin, joten mun mielestä on hienoa, että myös vähän pidempään kuviossa pyörineet, mutta tanssilattiakokemuksen puutteesta kärsivät vanhat jantterit saavat myös näyttää kyntensä skenen ytimessä.

But that's just my two cents...

Olen samaa mieltä. Annetaan järjestävän tahon tehdä päätökset ketä heidän mielestään tähän kategoriian menee ja sitäkautta päässee soittamaan. En usko että kukaan selvästi kokeneempi dj on mukaan tullut... (Paitsi paul easy vikalla setillään) *hih*
Ironraver1

Posts: 1,158

#79 • • Ironraver1 Housemotion

Replying to New Talent DJ Festival 26.12.2010 @ Helsinki:


---

---
miks kisassa on +30v soittajia? eiks tän pitäny olla "New" Talent DJ Festival*täh*
---


Kaikki ei aloita teineinä tätä harrastusta.
---


Kaikella kunnioituksella jätkäl on kummiski lähemmäs 30 keikkaa(plus radio keikat) ollut niin en imo pitäis sua kauheen uutena talenttina :) Itse pitäisin uusina talentteina sellaisia henkilöitä joiden keikat on laskettavissa kahden käden sormilla.
Sama koskee kyllä paria muutakin soittajaa täällä...
Ps- Ei oo tarkotus loukata/tarkoituksellisesti suututtaa ketään *sydän*



pakko myöntää et katoin samaa :D :D
Syntse

Posts: 1,652

#80 • • Syntse Hardstyle/Freeform DJ

Replying to New Talent DJ Festival 26.12.2010 @ Helsinki:


---

---

---
miks kisassa on +30v soittajia? eiks tän pitäny olla "New" Talent DJ Festival*täh*
---


Kaikki ei aloita teineinä tätä harrastusta.
---


Kaikella kunnioituksella jätkäl on kummiski lähemmäs 30 keikkaa(plus radio keikat) ollut niin en imo pitäis sua kauheen uutena talenttina :) Itse pitäisin uusina talentteina sellaisia henkilöitä joiden keikat on laskettavissa kahden käden sormilla.
Sama koskee kyllä paria muutakin soittajaa täällä...
Ps- Ei oo tarkotus loukata/tarkoituksellisesti suututtaa ketään *sydän*
---


pakko myöntää et katoin samaa :D :D



Tuohan ny riippuu näkökannasta. New Talenthan voi olla makkari-dj joka treenannu skillsit että alkais olla valmista yleisön eteen. Tai New Talent voi olla varjoon jäänyt dj josta voisi tulla seuraava Orkidea tai Proteus. IMO itsellä on varmaan yhtä paljon tunnettavuutta kuin muillakin soittajilla.