ihan omasta puolestani on pakko muutama sana kertoa bändistä. Moni ei tunnu ymmärtävän sitä ettei promoottori=Colors pysty vain ottamaan jotain paikkaa ja tekemään bileitä siellä missä haluaa.. tuota toki toivoisemme mutta siihen meistä kukaan ei koskaan pysty. On monta seikkaa mitkä siihen vaikuttavat asioihin. Faithlessin tuleminen on jo pienoinen ihme sinänsä eihän akti ole vieraillut täällä kuin vuonna 2002 viimeksi.. miksi vaikka on kysytty monia kertoja eri tahojen kautta monen eri promoottorin puolesta? He ottivat itse yhteyttä ja kertoivat haluavansa tulla esiintymään Colorsiin ja viellä kerran Suomeen. Managmentin mukaan ei ole odotettavissa yhtään showta enään huhtikuun 2011 jälkeen.. Kuitenkin heidän edellinen keikka peruuntui laulajan sairastumisen vuoksi ja on ihme jotta he oikeasti halusivat tulla viellä uudelleen. Tarjosimme jäähallia kolmeen kertaan ja bändi ei halunnut Suomessa tulla esiintymään niin isoon paikkaan ei vaikka kuinka yritimme. Heidän tahtonsa on tulla esiintymään loppuunmyydylle keikalle pieneen paikkaan jossa fiilis on katossa. Tämän jälkeen kysyimme 1.Kaapetehdasta=ei vapaana, 2.Circus = ei vapaana, 3.Tivoli = aivan liian pieni, 4.Bänk=ei onnistu, 5.Vanha=liian pieni 1250 kapasiteetti, 6.Voimala = 990 henkeä saa ottaa sisälle eli todellakin liian pieni.. jäljelle jäi vain maamme suurin yökerho Vantaalla nimeltään Onnela jonka saimme neuvottelujen jälkeen lauantai-iltana käyttöömme. Muistakaa, että ravintolat ovat lauantaisin muutenkin täynnä joten heidän ei olisi ollut mikään pakko antaa meille mahdollisuutta käyttää taloa tapahtumaan.. Sen vuoksi meillä on nyt myös muutama ulkomaalainen dj vieras jotta saamme bileet kumpaakin kerrokseen.. Vappuna 2010 Chicane esiintyi livenä alhaalla ja dj:t ylhäällä ja ilta oli erittäin onnistunut. Olen samaa mieltä jotta Faithlessin pitäisi olla vaikkapa jäähallissa mutta minkäs asialle tekee.. olla tuomatta koko aktia maahan?? Itselleni on henk.koht Faithless se mitä en ole koskaan/ikinä nähnyt ja odottanut jotta se päivä tulisi edes kerran.. nyt se on tulossa ja minulle itselleni merkitsee musiikki ei se mitä kyltissä lukee esim: Onnela / Cirkus / Voimala tai mikä muu tahansa.. : ) Olen maailmalla käynyt miljoona kertaa "huonommissakin" paikoissa joissa maksaa lippu 50-60 euroa ja on 2500 hengen paikassa 5000-6000 henkeä sisällä.. : )