12.3.Colors presents Solarstone(UK), Lange(UK)...

169 posts, 9 pages, 88,728 views

ezzy

Posts: 8,060

#141 • • ezzy Droid-pappa

Replying to 12.3.Colors presents Solarstone(UK), Lange(UK)...:


---

Edelleenkin lue mun postaus kunnolla. JOS SUOMESSA / HELSINGISSÄ ei ole paikkoja, missä 2000 hengen bileet voi järjestää ni sit täytyy jättää järjestämättä.
Ei tollasta Armin / Tiesto-kokoluokan starat suoraan kaapelille, jos ei onnistu niin sit jättää koko bileet järjestämättä. Siinä mun mielipide.



IMHO nämä isommat vois suoraan järkätä joko kaapelilla tai Hämeenlinnan Sirkuksessa. Suomen ainoa Superclub-venue (tm). Jos sitä sais vielä jotenkin avarammaksi järkevästi poistamalla pöytiä ja tuoleja, niin tonne sais aivan sairaat bileet parille tuhannelle :)
Zuho

Posts: 81

#142 • • Edited Zuho
Ei millään pahalla, mutta back up-plani Tiger on vähän kökkö.. muistan vieläkin elävästi sen kauhean ryysiksen Ferryn keikalla. Jos teette keikan Tiikerissä ainakin huolehtikaa, ettei siellä ole HENGENVAARAA. Kun on vain yksi hissi ja rappuset ei tule hyvää jälkeä ja siellä on liian ohuet käytävät täyden venuen tyhjentämiseen nopeasti. Joten colors please, ei ylibuukkausta, muuten oikeasti Scooter sekoilutkin on pientä verratuna mahdolliseen Tiger katastrofiin. Ymmärrän, ettei voi enää mitään Scooter jutun takia, että Faithless keikka meni pipariksi, mutta ainakin pelastakaa ilta. Monet on matkannut pitkän matkan lempiartistin vuoksi.
Colors kyl on saanut paljon ansaittua kritiikkiä täällä, mutta ei kai Colors voi tälle mitään. Toivon nyt vain, että ette ryssi hommaa Tigerissa, toivottavasti olette siitä yhdestä hollantilaisen keikasta oppinut. Kiitos!
m1kk3

Posts: 5,560

#143 • • m1kk3 no-life

Replying to 12.3.Colors presents Solarstone(UK), Lange(UK)...:


---
Olo on kuin Pacifiquet olisi siirretty Vuosaaren uimahalliin... Mutta minkäs SK Ravintoloiden päätökselle voi.
---


Nyt tais olla ihan Poliisi asialla, ei se dj. :) Eli ilmeisestikin Scooter feilauksen johdosta "saneltiin" tälle tapahtumalle uudet raamit



Joka on IMO hyvä asia, ja ihan oikein poliisin taholta. Yleisön turvallisuus pitää kuitenkin olla etusijalla. Vielä pahempi ryysis ni joltain voi lähtee henki.

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Tervis-

Posts: 42

#144 • • Tervis-
Itse pitää kyl heittää oma mieli piteeni tosta tiger + ferry corsten yhistelmästä, Ei siel kyl missää vaihees mitää tungosta ollu :P sisää ku meni ovella ei ollu ketää -> pääs suoraa hissii. Narikoil jonoa ~3min. Juomaa sai aina nopeesti tiskiltä ja nii paljo ku jakso tilata. Reivaamaa mahuin koko keikan että ympärillä oli tilaa 1,5m x 1,5m. Röökille mahtu aina. Pois päin pääsi kans hyvin ilman mitään jonoja. Vessassakin jopa palvelu pelas ku jaettii ilmast saippuaa tarjottimelta :) Ja suhteellisen halpaa alkomahooliakin ( 2,5e lonkero ) itse otin 8 kerralla eikä siin laitettu mitää vastaa et 1 per asiakas :))
Avatar
#145 • • astaroth Guest

Replying to 12.3.Colors presents Solarstone(UK), Lange(UK)...:

Itse pitää kyl heittää oma mieli piteeni tosta tiger + ferry corsten yhistelmästä, Ei siel kyl missää vaihees mitää tungosta ollu :P


bull-shieeeeeet!

itselle ferryt oli ekat isot kiksubileet pitkään aikaan ja silloin muisti sen, miksi ne ei ole mun juttu. yläkerran päästä päähän käveleminen kesti itsellä parhaimmillaan 15-20 minuuttia (katsoin kellosta), koska tanssilattian vieressä olevalle käytävälle pakkautuu ihan tolkuton määrä jengiä. matkantekoa ei myöskään helpota yhtään se, että jengi (varsinkin naiset wtf) tulee ihan kädet suorana työntäen vaikka näkevät että edellä olevan edessä on sellainen 200 ihmisen tiukka rypäle joka ei liiku mihinkään suuntaan. pari kertaa piti oikeen dyykata turvaan niihin sivuloosseihin kun tuntu että nyt koko pakka kaatuu kuin dominopalikat. jos toiseen päähän halusi nopeasti, piti kiertää alakerran kautta

Ja suhteellisen halpaa alkomahooliakin ( 2,5e lonkero ) itse otin 8 kerralla eikä siin laitettu mitää vastaa et 1 per asiakas :))


missäs näin edullinen baaritiski oli? kyllä mulla ainakin jokainen hanatuote oli se ~6e :D
Zuho

Posts: 81

#147 • • Edited Zuho

Replying to 12.3.Colors presents Solarstone(UK), Lange(UK)...:

Itse pitää kyl heittää oma mieli piteeni tosta tiger + ferry corsten yhistelmästä, Ei siel kyl missää vaihees mitää tungosta ollu :P sisää ku meni ovella ei ollu ketää -> pääs suoraa hissii. Narikoil jonoa ~3min. Juomaa sai aina nopeesti tiskiltä ja nii paljo ku jakso tilata. Reivaamaa mahuin koko keikan että ympärillä oli tilaa 1,5m x 1,5m. Röökille mahtu aina. Pois päin pääsi kans hyvin ilman mitään jonoja. Vessassakin jopa palvelu pelas ku jaettii ilmast saippuaa tarjottimelta :) Ja suhteellisen halpaa alkomahooliakin ( 2,5e lonkero ) itse otin 8 kerralla eikä siin laitettu mitää vastaa et 1 per asiakas :))



Kai puhut sarkastisesti? Meinaan tuossa setissä ei paljon totuutta ollut ellei siellä ollut jotain salaperäistä VIP tilaa, joka oli piilotettu minun kaltaiselta peruslippulaisen silmiltä. Meikäläiselle meinaan tarjottiin 6 e hintaisia juomia, ylitäysiä tiloja ja olemattomia reivaustilaa tanssilattialta puhumattakaan yli 25 min jonotuksista ulos.
Tervis-

Posts: 42

#148 • • Edited Tervis-
Ihan peruslippu meininki oli mulla, tanssilavan takaosaan mahtu aina hyvin menemään. niin HUOM hanatuotteet oli 6e/kpl, ois kannattuki ottaa pullosta :) eise yhtää sen pahempaa siitä ollu. 2,5e minä siellä lonkeroista maksoin enkä mikää vakutuinen/tuttu ihminen paikassa ole. Tiski sijaitsi dj pöydän takana yläkerrassa.
hegemon

Posts: 26

#149 • • hegemon
Onkos kukaan saanut koko lipun hintaa takaisin tästä tapahtumasta? Itseäni ei kyllä yhtään kiinnosta lähteä tigeriin Ferry-episodin jälkeen (ja kun kerta se Faithless ei sitten esiinnykään). Aikaisemmin tässä topikissa Kunnari mainitsi että voisi ottaa yhteyttä häneen sähköpostilla, jos haluaa täyden hyvityksen, mutta ainakaan minulle ei ole mitään vastusta kuulunut. *ding*
sapeli

Posts: 11,768

#150 • • sapeli jokukukamikä?

Replying to 12.3.Colors presents Solarstone(UK), Lange(UK)...:

Onkos kukaan saanut koko lipun hintaa takaisin tästä tapahtumasta? Itseäni ei kyllä yhtään kiinnosta lähteä tigeriin Ferry-episodin jälkeen (ja kun kerta se Faithless ei sitten esiinnykään). Aikaisemmin tässä topikissa Kunnari mainitsi että voisi ottaa yhteyttä häneen sähköpostilla, jos haluaa täyden hyvityksen, mutta ainakaan minulle ei ole mitään vastusta kuulunut. *ding*



Jos tuo ei onnistu niin minä voin vaikkapa ostaa ainakin yhden lipun tuonne. *joo* Siitä saisit sen lopunkin 10e takaisin.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Chrisdyan

Posts: 479

#151 • • Edited Chrisdyan

Replying to 12.3.Colors presents Solarstone(UK), Lange(UK)...:

no voi ny RISTUS!

Ei oo Colorsin vika, mutta on se nyt perseestä, että bilepaikkakin vaihtuu Faithlessin poisjäämisen lisäksi. On nimittäin hotla varattuna. Jos paikka olis sama, olisin voinu mielelläni lähtee kattoon Langea ja Solarstonea vaikka unelma Faithlessin näkemisestä jääkin toteutumatta. Nyt en kyllä lähe ollenkaan. Tix & hotel refund operation is go. *eiei*



tää sentää onnistu suht kivuttomasti, varausvahvistuksen kopio + tilinumero vaa niiden antamaa osotteesee nii total refund alle 24h, luulin et olis joutunu kamppailee ees vähäse mut ei...
ees jotai plussaa kerta palvelu pelaa holiday innillä *hih*

--
Hikitomori

dj upi

Posts: 1,835

#153 • • dj upi
Ton Faithlessin vois tosiaan ottaa pois tuolta eventistä...
Club Colors

Posts: 202

#154 • • Club Colors Since 1999
Lauantaina Tigerin yläkerrassa tulee trancen ystäville varmasti tarpeeksi kyseistä tyyliä. Tapahtuman hintakin on 10 eur eli 1 eur kallliimpi kuin Tigerin normaali lippu on lauantaisin. Tämän edullisemmin ei tälläisiä tähtiä ole mahdollista päästä kuulemaan! Tulkaa ajoissa paikalle ovet aukeavat klo: 2200..

0200 - 0330 Lange(uk)
0030 - 0200 Solarstone(uk)
2330 - 0030 Orkidea
2200 - 2330 Alex Kunnari & Käpä
mardis

Posts: 334

#155 • • mardis Humppa-Hannele
Jos joku haluaa myydä lippunsa pois eli saada tosiaan sen loputkin 10e takaisin niin mä voin ostaa kaksi. :)

--
~Dancers have happy feet~

Club Colors

Posts: 202

#156 • • Edited Club Colors Since 1999
TÄNÄÄN!!!

Tigerin ylempi kerros on varattu teille sekä Colorsille. Liput ovat vain 10 EUROA joten mihinkään muualle ei ole mitään syytä mennä viettämään iltaa.. Maailman tunnetuimpiin lukeutuvat britti dj:t SOLARSTONE(UK) sekä LANGE(UK) vahvistettuna maamme kovimmilla trance kärjilla Orkidealla ja Alex Kunnarilla lupaavat räjäyttää tänään Tiigerin!!

Muista saapua ajoissa..

Paikka: The Tiger(www.thetiger.fi)
Liput: 10 eur

SET TIMES:
0200-0330 Lange(uk)
0030-0200 Solarstone(uk)
2330-0030 Orkidea(fin)
2200-2330 Alex Kunnari(fin) & dj Käpä(fin)

www.clubcolors.net
Avatar
#157 • • opmdevil Guest
Tosta Corstenin keikasta pitää mun sanoa, että ei mulla menny aikaa jonottamiseen sisään tai ulos yhtään kun oli aikaisin ja myöhään liikkeellä. Mutta ryysis siellä oli aika kova. Sitten kun vielä muistaa Scooterin keikan lopputuloksen niin ehkä olisi harkinnan paikka missä niitä juttuja järjestetään. Joko isompaa paikkaa tai sitten vaan yksinkertaisesti myy vähemmän lippuja kovemmalla hinnalla. Tietenkin jos on tarkoitus järjestää bileitä missä on aivan järjettömästi populaa ja sen vuoksi alkaa tulla ongelmia, niin nykyinen linja on ihan ok.
sapeli

Posts: 11,768

#158 • • sapeli jokukukamikä?
Jee, kohta pääsee kiksuilemaan! *jiihaa* Vaikka Colors nyt teki omat valintansa tämän tapahtuman ongelmien kanssa, on pakko sanoa että mua ei kyl ollenkaan harmita lähteä Helsingin keskustaan kuuntelemaan Orkideaa, Langea ja Solarstonea 10e hintaan. *hymy*

(Toivotaan että paikan yläkerta ei ruuhkaudu liikaa, siinä on tosiaan tanssilattian vieressä sellainen pullonkaula mistä astaroth jo kommentoikin.)

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

sapeli

Posts: 11,768

#159 • • sapeli jokukukamikä?
Jee, oli kivaa! Solarstonelta ja Langelta tuli juuri sellaista musiikkia mitä ajattelinkin: Solarstonelta vähän maalailevampaa (Seven Cities *sydän*) ja Langelta vähän rankempaa. *joo* Musiikin puoleen siis ei valittamista.

Aluksi olin huolestunut että tuleeko paikalle tarpeeksi porukkaa, mutta Tiger veti tietysti normiväkeäänkin, alakerrassa oli nimittäin "normimeno". Porukkaa oli itse asiassa aika tungokseksi saakka, varsinkin siinä pahamaineisessa yläkerran tanssilattian viereisessä pullonkaulakäytävässä. Onneksi paikalla oli myös omia kavereita. *hymy*

Tuo Tigerin tanssilattia ei kyllä oikein toimi. Tuommoisella pitkulaisella tanssilattialla on koko ajan aika kova trafiikki, ja musiikki ja valot on vaikeita kohdistaa hyvin. Varsinkin ne sivulla olevat katossa roikkuvat kajaripatteristot iski mun mielestä bassoa suoraan vastapäiseen seinään (joka on vain noin 4-5 metrin päässä), joten tanssilattian etupuoliskolla bassohumina peitti aika hyvin alleen kaiken melodian. Toisaalta tanssilattian takapäässä (jossa musiikki kuului hyvin) oli ihan pimeätä, kun kaikki valot oli laitettu etupäähän. *hmph*

No mut sain tanssittua ja nautittua musasta, samoin kavereiden seurasta, ja se yläkerran päätyhuoneen pikkubaari veti suht nopeasti niin sai juotavaakin. *känni*

Kyllä noista sen 10e maksoi. *hih*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Buhis

Posts: 12

#160 • • Buhis
Nää olikin sit ensimmäiset trancekekkerit paikallisena asukkina, enää ei tartte Mikkelistä asti raahautua paikalle. *hih*

Vähän jännityksellä odotin mitä tuleman pitää, ei tuo Tigeri ainakaan Ferryn keikalla oikeen toiminut. Saavuin paikalle joskus 2345 ja jonottelin about 20min kun en tajunnut että ennakkolipulla ois päässy jonon ohi *toktok*...nooh empä ollu ainut kuka teki saman ja ens kerralla viisampana sit.

Onneks oli tuo alakertakin tällä kertaa auki, ei tarvinnu käytävän pullonkaulassa jumitella kun alhaallakin pysty käymään wc:ssä. Muutenkin jäi ihan hyvä maku suuhun, tanssilattiallekin mahtu tamppaamaan ja vesilinjalla oltiin joten tiskillekin tartti jonotella vaan kerran.

Musa kolahteli paikoin erittäin hyvin, etenkin Langen setti oli nannaa. *jiihaa* Ite en ainakaan Faithlessia jäänyt juurikaan kaipaamana, oikein hyvä näinkin. Koko illan vaan odottelin Harmonic Motionia, mutta eipä sitä sit tullukaan *igor*