CLINIC NYE 31.12.2010 @ Fredan Tivoli, Helsinki // SUPER8 & TAB, ORKIDEA +++

38 posts, 2 pages, 19,674 views

remotion

Posts: 5,283

#21 • • remotion nostatus guru
Mitä oon tossa huhuillut tutuilta ni tää tulee olee TODELLA täynnä!!
KAIKKI tulossa tänne ;)
kajis

Posts: 345

#22 • • kajis
Mitä oon tossa järjestäjiltä kuullut ni tää tulee olee YHTÄ täynnä kun Above & Beyondin keikka '10!! TÄYTTÄ siis on mutta tilaa pitäisi olla sopivasti ;)
-Clinic-

Posts: 838

#23 • • -Clinic-

Replying to CLINIC NYE 31.12.2010 @ Fredan Tivoli, Helsinki // SUPER8 & TAB, ORKIDEA +++ :

Eipä toimi tuo Facebookin tapahtumasivu...olisin lähinnä katsellut ketä tuttuja on tulossa jos viitsisi raahautua paikalle.



Facebook on sekoillyt nyt viikon ajan ja kaikki tapahtumat eivät näy jostain syystä kaikille. Ongelmaan on auttanut useissa tapauksissa liittyminen tapahtuman tehneeseen ryhmään, eli tässä tapauksessa kannattaa liittyä Clinicin ryhmään.
Shapeworks

Posts: 29

#25 • • Shapeworks

Replying to CLINIC NYE 31.12.2010 @ Fredan Tivoli, Helsinki // SUPER8 & TAB, ORKIDEA +++ :


---
Mitä oon tossa järjestäjiltä kuullut ni tää tulee olee YHTÄ täynnä kun Above & Beyondin keikka '10!! TÄYTTÄ siis on mutta tilaa pitäisi olla sopivasti ;)
---


Jep, tapahtumaa ei vedetä ylitäyteen, vaan väkeä otetaan sisään sopivasti, kuten A&B keikalle marraskuussa.



A&B- keikalla oli kyllä hurjasti porukkaa. Ekaa kertaa elämässäni en päässyt tanssilattialle, kun oli niin tukossa. En viitsinyt alkaa urpoilijatönijäksi:)
Lyra

Posts: 666

#26 • • Lyra
pieni vinkki: tuolt klubbarin kalenterin puolelta näkyy et ketkä on laittanut tapahtuman favouriteks, eli kannattaa jengii kannustaa käyttää tätä featuree, näkee ilman facebook häröilyä/spämmiä/ongelmallisuutta et ketkä on osallistumassa.
ezzy

Posts: 8,060

#27 • • ezzy Droid-pappa


---

---

eli tässä tapauksessa kannattaa liittyä Clinicin ryhmään.
---


Thanks but no thanks spämmille ja tapahtumakutsuille. Jää nyt UV-kiksut väliin.
---


Jos haluat katsoa ketä frendejä sulla on menossa sinne niin mikset liity ryhmään ja poistu sieltä sen jälkeen, ei kovin vaikeaa?



Jos haluaa tietää ketä frendeistä on menossa jonnekin, niin kysy niiltä. Nää favoritit fesessä ja täällä ei kyllä tarkota yhtään mitään.
Mesmic

Posts: 27

#28 • • Mesmic AuralCandy.Net - Premium House Music Podcast
Tänne tänään

--
"AuralCandy.Net - Premium House Music Podcast"

kajis

Posts: 345

#29 • • kajis
Perkeleen hyvä uusvuos!

Vähän jännitti että miten tasapainotan ryypiskelyn ja videokuvauksen mut kai se meni ihan hyvin! *lmao* Illan parasta musaa soitti ehdottomasti Orkidea! Super8 & Tab veti kyllä kans hienosti mut Tapsan alotus jäi parhaiten mieleen. Nättejä naisia oli tooooodella paljon! Kahden jälkeen sainkin sit lempattua kameran piiloon ja tuli tanssittua viimeistä päivää.

Kiitos Marko, Clinic, Tapsa, Juska, Tabi ja Elo sekä kaikki frendit ketkä piditte seuraa!
antti83

Posts: 206

#31 • • antti83
Hyvät pippalot oli taas kerran Cliniciltä. Orion ja Super8 & Tab edustivat illan parasta antia jälleen kerran. Porukkaa oli todella paljon paikalla ja tunnelma katossa koko illan. Loungetilojen setit eivät innostaneet, kuulostivat liikaa samalta. Niin kuin olisi soitettu samaa biisiä samanaikaisesti molemmissa tiloissa. Lopulta kun baaritiskiltä ei meinannut saanut juomaa alle tunnin jonottamisella, pieni flunssanpoikanen söi omaa bilefiilistä ja Orkidean setti aiheutti taas kerran deja vu-tunteen, tuli lähdettyä pois jo vähän aikaisemmin. Mutta loppujen lopulta ihan positiivinen fiilis jäi, ihan mukavat bileet oli.
Wert

Posts: 3,386

#32 • • Edited Wert Varapalkkaliukuja

Replying to CLINIC NYE 31.12.2010 @ Fredan Tivoli, Helsinki // SUPER8 & TAB, ORKIDEA +++ :

Hyvät pippalot . Loungetilojen setit eivät innostaneet, kuulostivat liikaa samalta. Niin kuin olisi soitettu samaa biisiä samanaikaisesti molemmissa tiloissa. Mutta loppujen lopulta ihan mukavat bileet oli.



Loungessa tuli monta samaa piisiä kyllä mitä päälavalla. Loungessa ne soitettiin kyllä ensin. Eikö ne siksi innostaneet? Vai eikö ne innostaneet siksi että ne soitti "väärä Dj"?
Minusta taas loungen setit innostivat.. sen jälkeen meni maku kun 5min päästä päälavalla toistettiin sama piisi.
En tiä sit..

edit: toki hyviä piisejä voi soittaa vaikka joka salissa joka pileissä mut periaatteeltaan jo kommentti särähti silmään että täytyi vähän vääntää.
aamurusko

Posts: 5

#36 • • aamurusko
LOISTAVAT BILEET OLI, KAIKIN PUOLIN, TULI TANSSITTUA 4 TUNTIA PUTKEEN VÄLILLÄ KÄYDEN JUOMAS, LOPUSSA RUPES VITUTTAAN SE LASI PASKAN MÄÄRÄ LATTIOILLA. OLEN SITÄ MIELTÄ, ET ALKON JUOJAT POIS,TAI LASIN KIELTO LAVALLE HELVETTI.
Panzer

Posts: 30

#37 • • Panzer uuUUUuu

Replying to CLINIC NYE 31.12.2010 @ Fredan Tivoli, Helsinki // SUPER8 & TAB, ORKIDEA +++ :

LOISTAVAT BILEET OLI, KAIKIN PUOLIN, TULI TANSSITTUA 4 TUNTIA PUTKEEN VÄLILLÄ KÄYDEN JUOMAS, LOPUSSA RUPES VITUTTAAN SE LASI PASKAN MÄÄRÄ LATTIOILLA. OLEN SITÄ MIELTÄ, ET ALKON JUOJAT POIS,TAI LASIN KIELTO LAVALLE HELVETTI.



Onhan ne lasin sirut ikäviä lattioilla ja toi kyl tuntuis olevan ikuinen ongelma(ainaki nii kauan ku mä oon käyny bileis) mut jos alkoholin juojat kiellettäis bileis niin tuliko mieleen mis niit bileit sit järkättäis..? Baari täynnä veden litkijöitä tuskin saa mitää mestaa innostuu ajatuksesta,oli veden kate mite hyvä tahansa.. ;)
aamurusko

Posts: 5

#38 • • aamurusko
alkon juojat tuovat kyllä paljon rahaa taloon, joku roti sentää pitäis olla:)