38 posts, 2 pages, 23,570 views
Replying to CLINIC NYE 31.12.2010 @ Fredan Tivoli, Helsinki // SUPER8 & TAB, ORKIDEA +++ :
Eipä toimi tuo Facebookin tapahtumasivu...olisin lähinnä katsellut ketä tuttuja on tulossa jos viitsisi raahautua paikalle.
Replying to CLINIC NYE 31.12.2010 @ Fredan Tivoli, Helsinki // SUPER8 & TAB, ORKIDEA +++ :
Mitä oon tossa järjestäjiltä kuullut ni tää tulee olee YHTÄ täynnä kun Above & Beyondin keikka '10!! TÄYTTÄ siis on mutta tilaa pitäisi olla sopivasti ;)
---
Mitä oon tossa järjestäjiltä kuullut ni tää tulee olee YHTÄ täynnä kun Above & Beyondin keikka '10!! TÄYTTÄ siis on mutta tilaa pitäisi olla sopivasti ;)
---
Jep, tapahtumaa ei vedetä ylitäyteen, vaan väkeä otetaan sisään sopivasti, kuten A&B keikalle marraskuussa.
---
---
eli tässä tapauksessa kannattaa liittyä Clinicin ryhmään.
---
Thanks but no thanks spämmille ja tapahtumakutsuille. Jää nyt UV-kiksut väliin.
---
Jos haluat katsoa ketä frendejä sulla on menossa sinne niin mikset liity ryhmään ja poistu sieltä sen jälkeen, ei kovin vaikeaa?
Illan parasta musaa soitti ehdottomasti Orkidea! Super8 & Tab veti kyllä kans hienosti mut Tapsan alotus jäi parhaiten mieleen. Nättejä naisia oli tooooodella paljon! Kahden jälkeen sainkin sit lempattua kameran piiloon ja tuli tanssittua viimeistä päivää.Replying to CLINIC NYE 31.12.2010 @ Fredan Tivoli, Helsinki // SUPER8 & TAB, ORKIDEA +++ :
Hyvät pippalot . Loungetilojen setit eivät innostaneet, kuulostivat liikaa samalta. Niin kuin olisi soitettu samaa biisiä samanaikaisesti molemmissa tiloissa. Mutta loppujen lopulta ihan mukavat bileet oli.

LOISTAVAT BILEET OLI, KAIKIN PUOLIN, TULI TANSSITTUA 4 TUNTIA PUTKEEN VÄLILLÄ KÄYDEN JUOMAS, LOPUSSA RUPES VITUTTAAN SE LASI PASKAN MÄÄRÄ LATTIOILLA. OLEN SITÄ MIELTÄ, ET ALKON JUOJAT POIS,TAI LASIN KIELTO LAVALLE HELVETTI.