38 posts, 2 pages, 20,670 views
Replying to CLINIC NYE 31.12.2010 @ Fredan Tivoli, Helsinki // SUPER8 & TAB, ORKIDEA +++ :
Eipä toimi tuo Facebookin tapahtumasivu...olisin lähinnä katsellut ketä tuttuja on tulossa jos viitsisi raahautua paikalle.
Replying to CLINIC NYE 31.12.2010 @ Fredan Tivoli, Helsinki // SUPER8 & TAB, ORKIDEA +++ :
Mitä oon tossa järjestäjiltä kuullut ni tää tulee olee YHTÄ täynnä kun Above & Beyondin keikka '10!! TÄYTTÄ siis on mutta tilaa pitäisi olla sopivasti ;)
---
Mitä oon tossa järjestäjiltä kuullut ni tää tulee olee YHTÄ täynnä kun Above & Beyondin keikka '10!! TÄYTTÄ siis on mutta tilaa pitäisi olla sopivasti ;)
---
Jep, tapahtumaa ei vedetä ylitäyteen, vaan väkeä otetaan sisään sopivasti, kuten A&B keikalle marraskuussa.
---
---
eli tässä tapauksessa kannattaa liittyä Clinicin ryhmään.
---
Thanks but no thanks spämmille ja tapahtumakutsuille. Jää nyt UV-kiksut väliin.
---
Jos haluat katsoa ketä frendejä sulla on menossa sinne niin mikset liity ryhmään ja poistu sieltä sen jälkeen, ei kovin vaikeaa?
Hyvät pippalot . Loungetilojen setit eivät innostaneet, kuulostivat liikaa samalta. Niin kuin olisi soitettu samaa biisiä samanaikaisesti molemmissa tiloissa. Mutta loppujen lopulta ihan mukavat bileet oli.
LOISTAVAT BILEET OLI, KAIKIN PUOLIN, TULI TANSSITTUA 4 TUNTIA PUTKEEN VÄLILLÄ KÄYDEN JUOMAS, LOPUSSA RUPES VITUTTAAN SE LASI PASKAN MÄÄRÄ LATTIOILLA. OLEN SITÄ MIELTÄ, ET ALKON JUOJAT POIS,TAI LASIN KIELTO LAVALLE HELVETTI.