onx autoo? jos ei, ni millaisen haluaisit?

1,938 posts, 97 pages, 570,352 views

akir0

#1541 • • akir0 idleRPG champion 2009

Tarsu, 30.6.2008 09:45:
ensviikolla taidan tehda hemmetin tyhmasti ja ostaa eunos efini r-1 -kiesin :)

Pakko rakastaa tuplaturbo wankelin ääntä kyl :) Meinaatko jaappanista tuoda vai löytyykö ihan koto-Suomesta?
Tarsu

#1542 • • Tarsu

akir0 Pakko rakastaa tuplaturbo wankelin ääntä kyl :) Meinaatko jaappanista tuoda vai löytyykö ihan koto-Suomesta?

moikka :)

on kyl niin ihanat aanet, oih!
kys yksilo on jo tuotu japoniasta.

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

ezzy

#1544 • • Edited ezzy Droid-pappa

plink, 27.6.2008 17:26:

mazda 323, 1.8l 16V

todella luotettava peli ja tehoa sen verran, ettei rekkoja ohitellessa tarvi vaihtaa pienemmälle.

Et voi olla tosissas ettet vaihda ohittaessa pienemmälle 1.8L koneella? Vai tarkotatko motaria vai mitä?

edit: lol tosin on mullakin autot automaatteja, joten en mäkään pienemmälle vaihda, laatikko vaihtaa *igor*
Mar6

#1545 • • Mar6 Team Apinaorkesteri

ezzy, 30.6.2008 15:44:
---

mazda 323, 1.8l 16V

todella luotettava peli ja tehoa sen verran, ettei rekkoja ohitellessa tarvi vaihtaa pienemmälle.

---

Et voi olla tosissas ettet vaihda ohittaessa pienemmälle 1.8L koneella? Vai tarkotatko motaria vai mitä?

+1 ;)

--
-Where there is house there is a home-

Epailija

#1546 • • Epailija Physicist, 2nd class.

oikeastaan ainoana huonona puolena vois mainita kovahkon rengasmelun, mikä tosin on japanilaisten autojen tavaramerkki.

Uusien autojen kohdalla rengasmeluttomuus alkaa olla harvinaisuus (siis Suomen teillä), eivätkä japanilaiset autot ole edes huonoimmassa jamassa tässä suhteessa. Mitä on noita vertailuja tullut seurailtua, niin Ford on saanut viime vuosina suurimmat pyyhkeet rengasmelusta. Kasvojenkohotuksen saaneesta Focuksestakin todettiin TM:ssä, että rengasmelu melkein saa unohtamaan auton hyvät puolet.

Renkaiden vaihtaminen toiseen merkkiin tai ihan vain uusiin saattaa muuten auttaa rengasmeluun.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

ezzy

#1547 • • ezzy Droid-pappa

Epailija, 30.6.2008 16:01:
---
oikeastaan ainoana huonona puolena vois mainita kovahkon rengasmelun, mikä tosin on japanilaisten autojen tavaramerkki.
---

Uusien autojen kohdalla rengasmeluttomuus alkaa olla harvinaisuus (siis Suomen teillä), eivätkä japanilaiset autot ole edes huonoimmassa jamassa tässä suhteessa. Mitä on noita vertailuja tullut seurailtua, niin Ford on saanut viime vuosina suurimmat pyyhkeet rengasmelusta. Kasvojenkohotuksen saaneesta Focuksestakin todettiin TM:ssä, että rengasmelu melkein saa unohtamaan auton hyvät puolet.

Renkaiden vaihtaminen toiseen merkkiin tai ihan vain uusiin saattaa muuten auttaa rengasmeluun.

Olis mielenkiintoista tietää miten rengaskaupoissa toimii palautusoikeus tossa mielessä...
Epailija

#1548 • • Epailija Physicist, 2nd class.

ezzy, 30.6.2008 16:36:
Olis mielenkiintoista tietää miten rengaskaupoissa toimii palautusoikeus tossa mielessä...

Veikkaan, että ei toimi. x) Sinänsä kyllä harmi. Periaatteessahan meluisuus ei ole se, mihin renkaita hankkiessa pitäisi ensisijaisesti keskittyä, mutta jos puhutaan tasavahvoista ehdokkaista, niin silloin olisi mukava päästä kokeilemaan kumman synnyttämät suhinat sopivat oman auton äänieristykselle paremmin.

--

ezzy

#1549 • • ezzy Droid-pappa

Epailija, 30.6.2008 16:43:
---
ezzy, 30.6.2008 16:36:
---

Veikkaan, että ei toimi. x) Sinänsä kyllä harmi. Periaatteessahan meluisuus ei ole se, mihin renkaita hankkiessa pitäisi ensisijaisesti keskittyä, mutta jos puhutaan tasavahvoista ehdokkaista, niin silloin olisi mukava päästä kokeilemaan kumman synnyttämät suhinat sopivat oman auton äänieristykselle paremmin.

Olis kyllä ihanaa jos olis varaa upottaa omaisuus äänenvaimennusmateriaaleihin. Olis kyllä mukavuus huipussaan ku veis vaikka hifi-ammattilaiselle puunattavaks ja jotain vibroplastia koko hiton auto täyteen...
Epailija

#1550 • • Epailija Physicist, 2nd class.
Nyt on puolitosissaan tähtäimessä ympäristörikos nimeltään Fiat 500. Konehuoneeseen 1,3l dieseli, muutamat lisävarusteet Sport-varustelun päälle ja kelpaa suhailla (ainakin kaupungissa).

--

ezzy

#1551 • • Edited ezzy Droid-pappa

Epailija, 7.7.2008 11:11:
Nyt on puolitosissaan tähtäimessä ympäristörikos nimeltään Fiat 500. Konehuoneeseen 1,3l dieseli, muutamat lisävarusteet Sport-varustelun päälle ja kelpaa suhailla (ainakin kaupungissa).

Miten olet laskenut, että dieselin hankkiminen kannattaa?

Itse olen vaihtamassa joko skootteriin tai mönkijään kaikki autot luultavasti...rinnalle ehkä joku pikkuauto pidemmille reissuille.
Epailija

#1552 • • Epailija Physicist, 2nd class.

ezzy, 7.7.2008 11:23:
Miten olet laskenut, että dieselin hankkiminen kannattaa?

Itse asiassa veikkaan, että mun tulevilla ajomäärilläni dieselin hankkiminen ei välttämättä ole se taloudellisesti paras vaihtoehto. Käyttövoimavero ei tuolla pelillä ollut kovin suuri (olisiko ollut luokkaa 250 e), joten pieni rahallinen menetys korvautuu aika hyvin saavutetuilla eduilla. Jos vertaa tuota kiisseliä 1.2 litran bensakoneeseen, niin kiisseli kuluttaa vähemmän, päästelee hiilidioksidia vähemmän (hiukkassuodatinkin on vakiona) ja tarjoaa paremman ja joustavamman suorituskyvyn (51kW @ 5500rpm / 102 Nm @ 3000rpm versus 55kW @ 4000 rpm / 145Nm @ 1500 rpm). Jos vertaa tuohon isompaan 1.4l bensakoneeseen, niin sporttisuudessa se pieksee dieselin, vaikka käytännön suorituskyky lieneekin suurin piirtein samalla tasolla. Miinuksina hankintahintaa tulee tonni lisää ja kulutus- ja saastutuserot kasvavat.

Kaiken kaikkiaan minua ei ylipäänsä haittaa maksaa dieselin käytöstä vähän ekstraa, koska se on usein käytännöllisempi ja vihreämpi valinta.

--

Amuck

#1553 • • Amuck dub-i-dub

Selkeesti haluat vaan saada naiset huokaamaan AWWWWW :)

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

ezzy

#1554 • • ezzy Droid-pappa

Tuula, 7.7.2008 11:53:
---

---

Kunhan mustasta pilvestä tokenevat :)
Epailija

#1555 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Tuula, 7.7.2008 11:53:

x) Näinhän tuo auto taitaa vähän profiloitua, vaikka oma tyttöystäväni ei varmaan voisi autoista (tämä mukaanlukien) vähempää välittää. Pidän kyllä ihan itsekin auton muotoilua (sekä ulkopuolen, että sisustan) oikein onnistuneena ja lisäksi tuohon tulee nostalgiabonus, koska olin mummillani oli aikoinaan Fiat 500 ja muistan vieläkin miltä siellä tuoksui. Snif.

ezzyn maalailemia nokipilviä ei kyllä hiukkassuodattimen ansiosta ole syytä juuri odottaa. =)

--

noena

#1556 • • Edited noena first breath after coma
Saatiin siskoni kanssa käyttöön vaarimme vanha auto, Nissan Bluebird 2.0 SLX -88<3
Automaattivaihteet ja sähköikkunat, toi on ihan paras kiesi *nauru* *sydän*

--
TwistedLife™ Amusement Park

Lyylikki

#1557 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

noena, 7.7.2008 12:29:
Saatiin siskoni kanssa käyttöön vaarimme vanha auto, Nissan Bluebird 2.0 SLX -88<3
Automaattivaihteet ja sähköikkunat, toi on ihan paras kiesi *nauru* *sydän*

OOh...luupää *sydän*

Rakkaita muistoja eräästä nisukasta, kun olin juuri saanut kortin ja sisko vietti kesän Vologdassa töissä eli auto oli mulla ajossa.
noena

#1558 • • noena first breath after coma

Lyylikki, 7.7.2008 12:37:
OOh...luupää *sydän*

Rakkaita muistoja eräästä nisukasta, kun olin juuri saanut kortin ja sisko vietti kesän Vologdassa töissä eli auto oli mulla ajossa.

Enemmän toi on ollu mulla käytössä, ku systeri oli just New Yorkissa ni oon aika hyvin ominu ton <3
töihin pääsee mukavasti ja halvemmalla kuussa kuin että maksaisi seutulipun.. Mee like<3

--
TwistedLife™ Amusement Park

Timce

#1559 • • Timce
No ni, tämmösen ostan sitte, kun tulee tuotantoon. Hinta on jotain GTI Golffin luokkaa.

DSCF0178.jpg

dsc2475xs8.jpg

dsc2476ri4.jpg

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Stene

#1560 • • Stene

Stene, 26.2.2008 00:28:
2227757924f3618a6293oxt0.jpg

bemmi.jpg
Semmonen nyt sit tuli hommattua. 520, kulkupuolta EI ole *lmao*