onx autoo? jos ei, ni millaisen haluaisit?

1,938 posts, 97 pages, 543,222 views

Ozie

Posts: 1,389

#881 • • Edited Ozie

exquisite, 1.9.2005 14:28:

En ole ajanut, mutta voin kyllä varmana sanoa
että tuntuis aika vammaselta ajaa autoa joka
vääntää alle 200nm... sitä pientä nelos konetta
saa kyllä huudattaa aika kovilla kiekoilla että se
mihenkään liikahtaa. ei muuten mutta kun on
tottunut että rupee tapahtuu 2000 kierroksen
jälkeen. mutta varmasti ihan kiva ja helppo
ajettava sellanen civikki. itse en kyllä vois
kuvitella pistäni sellasta rahasummaa johonkin
etuvetoseen pikkuautoon. samalla hinnalla saa
vaikka 750 bemarin joka on hienompi, isompi,
jopa nopeempi ja varmasti mukavampi ajettava.
tai vaikka sairaan nopeen jenkin.

hommasin käyttöautoksi bmw 535 ac schnitzerin
ja kyllä sekin aika nuhaselta tuntuu mutta käyttöautoksi
riittänee. talven aikana rakennetaan mustangia.



Täh?? Saa olla kyllä olla kohtuusti ajettu ja vanha 750 bemari et saa samaan hintaan ku typerän.

750.jpg

157tkm ja 28900e vuosimallia -95

Type-R uutena ovh 29950e

Vai enkö vaan ymmärtäny....
Epailija

Posts: 5,636

#882 • • Epailija Physicist, 2nd class.

ezzy, 3.9.2005 20:59:
häh? Mä putosin nyt täysin kärryiltä, että miksi aloitit automaagien bashaamisen?



Ei se sun postaukseesi liittynyt mitenkään. Tuli vain tarve avautua, kun aasinsiltakin oli jo valmiina. =)

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

ezzy

Posts: 8,060

#883 • • ezzy Droid-pappa

Epailija, 3.9.2005 21:07:
---
ezzy, 3.9.2005 20:59:
häh? Mä putosin nyt täysin kärryiltä, että miksi aloitit automaagien bashaamisen?

---


Ei se sun postaukseesi liittynyt mitenkään. Tuli vain tarve avautua, kun aasinsiltakin oli jo valmiina. =)



Ah, no sitten. Fire away, jos on vielä jotain yhtä tyhjää sanottavaa ;)
leka

Posts: 373

#884 • • leka anteeksi olen eläin

ezzy, 3.9.2005 20:27:
---
josbe, 3.9.2005 01:28:
Mulla on uus mitsu colt automaatti *ylpeil* *iloinen*
Kätsy keskustassa ;)

---


Mitä hankalaa muilla autoilla on keskustassa? :)

Mulla on hankalaa saada pitoa takarenkaille*pahis*

--
-nupit kaakkoon-
-ruuvit löysällä-
- Ai eikÖ?? team-

ezzy

Posts: 8,060

#885 • • ezzy Droid-pappa

leka, 3.9.2005 22:17:
---
Mulla on hankalaa saada pitoa takarenkaille*pahis*



Kannattaa vaihtaa ne joskus uusiin :D Nyt pitäis saada lisää tehoa, jotta uudet kumit sauhuais käskystä :(
josbe

Posts: 1,982

#886 • • josbe suomalainen juhlakinkku

ezzy, 3.9.2005 20:27:
---
josbe, 3.9.2005 01:28:
Mulla on uus mitsu colt automaatti *ylpeil* *iloinen*
Kätsy keskustassa ;)

---


Mitä hankalaa muilla autoilla on keskustassa? :)



Öö no jos kruisailee paljon just keskustassa niin mun mielestä on sillon just on automaatista hyötyä ts. on kätsyä. Eiks je? *täh* Vai oliks toi ironiaa? *eiymmärteil*
ezzy

Posts: 8,060

#887 • • ezzy Droid-pappa

josbe, 3.9.2005 22:51:
---

Öö no jos kruisailee paljon just keskustassa niin mun mielestä on sillon just on automaatista hyötyä ts. on kätsyä. Eiks je? *täh* Vai oliks toi ironiaa? *eiymmärteil*



Juu toki on (itsellä myös automaatti). Lähinnä etsin juuri sitä ominaisuutta tuosta coltista, mikä oli sun mielestä kätsyä *nauru*
josbe

Posts: 1,982

#888 • • josbe suomalainen juhlakinkku

ezzy, 3.9.2005 23:00:
---
josbe, 3.9.2005 22:51:
---

Öö no jos kruisailee paljon just keskustassa niin mun mielestä on sillon just on automaatista hyötyä ts. on kätsyä. Eiks je? *täh* Vai oliks toi ironiaa? *eiymmärteil*

---


Juu toki on (itsellä myös automaatti). Lähinnä etsin juuri sitä ominaisuutta tuosta coltista, mikä oli sun mielestä kätsyä *nauru*



Ai ni ja sitä tarkotin myös sillä kätsyydellä, että se on helppo parkkeerata ;)
leka

Posts: 373

#889 • • Edited leka anteeksi olen eläin

ezzy, 3.9.2005 22:44:
---
leka, 3.9.2005 22:17:
---
Mulla on hankalaa saada pitoa takarenkaille*pahis*

---


Kannattaa vaihtaa ne joskus uusiin :D Nyt pitäis saada lisää tehoa, jotta uudet kumit sauhuais käskystä :(

Renkaat ei ole se ongelma vaan niin prkl kevyt perse suhteessa siihen tehoon minkä pata antaa edes läskit ei pahemmin auta, vaan lisäpainot takakontissa. - tosin se vaan tappaa ajamisen hauskuuden sit kokonaan.

--
-nupit kaakkoon-
-ruuvit löysällä-
- Ai eikÖ?? team-

ezzy

Posts: 8,060

#890 • • ezzy Droid-pappa

leka, 3.9.2005 23:17:
---
Renkaat ei ole se ongelma vaan niin prkl kevyt perse suhteessa siihen tehoon minkä pata antaa edes läskit ei pahemmin auta, vaan lisäpainot takakontissa. - tosin se vaan tappaa ajamisen hauskuuden sit kokonaan.



Totta tuokin, mulla krooninen tehopula, kiitos kaikilla mahdollisilla tavoilla kuristetun koneen.
Mar6

Posts: 2,178

#891 • • Mar6 Team Apinaorkesteri

Veivi, 1.9.2005 14:46:
Tuli vaihdettua gti almera pois (kiva vehje) ja hommattua tilalle mg zt-t 190 kaikil herkuil *plur*

tommonen ja värikin on sama : 1ztt_typhoon_2.jpg



Toi oli kyllä todellinen kulttuuriteko! Nostan hattua :) Noita ei meinaan ole riesaksi asti liikenteessä!
*heiii*

--
-Where there is house there is a home-

Veivi

Posts: 971

#892 • • Veivi Pablo

Mar6, 4.9.2005 02:30:
---
Veivi, 1.9.2005 14:46:

Toi oli kyllä todellinen kulttuuriteko! Nostan hattua :) Noita ei meinaan ole riesaksi asti liikenteessä!
*heiii*



joo ei pitäs heti tulla vastaan samanlaista, yhden tiedän mut siin ei oo samaa varustusta *hihu* Se oli ajossa kun oma oli tuulilasinvaihdossa, todella reilu myyjä ko. liikkeessä! *joo*
Mar6

Posts: 2,178

#893 • • Mar6 Team Apinaorkesteri

Veivi, 4.9.2005 05:34:
---
Mar6, 4.9.2005 02:30:
---
Veivi, 1.9.2005 14:46:

Toi oli kyllä todellinen kulttuuriteko! Nostan hattua :) Noita ei meinaan ole riesaksi asti liikenteessä!
*heiii*

---


joo ei pitäs heti tulla vastaan samanlaista, yhden tiedän mut siin ei oo samaa varustusta *hihu* Se oli ajossa kun oma oli tuulilasinvaihdossa, todella reilu myyjä ko. liikkeessä! *joo*



Tossa yks oli nähny tollasen taksina kehä ykkösellä :D :D Aika ihme.. Totahan vissiin saa myös takavetoisena ja mustangin v8:illa. Mut se on kiva kun on sellanen auto jota ei kaikilla ole :D

--
-Where there is house there is a home-

Veivi

Posts: 971

#894 • • Veivi Pablo

Mar6, 4.9.2005 11:06:
---
Veivi, 4.9.2005 05:34:
---
Mar6, 4.9.2005 02:30:
---
Veivi, 1.9.2005 14:46:

Toi oli kyllä todellinen kulttuuriteko! Nostan hattua :) Noita ei meinaan ole riesaksi asti liikenteessä!
*heiii*

---


joo ei pitäs heti tulla vastaan samanlaista, yhden tiedän mut siin ei oo samaa varustusta *hihu* Se oli ajossa kun oma oli tuulilasinvaihdossa, todella reilu myyjä ko. liikkeessä! *joo*

---


Tossa yks oli nähny tollasen taksina kehä ykkösellä :D :D Aika ihme.. Totahan vissiin saa myös takavetoisena ja mustangin v8:illa. Mut se on kiva kun on sellanen auto jota ei kaikilla ole :D



Joo saa takavetosena ja 4,6l mustangin v8. siin o 260hv ja 0-100km/h 6,2s. Semmonen se pitäs olla mut tankilla käynti kirpasis sen verran et suosiolla unohdin moiset ajatukset. Sinne ko. liikkeeseen tuli 5kpl noita v8 malleja. *iloinen* pitäs mennä kuulemma koeajolle kun myyjä soitti. *hihu*
Mar6

Posts: 2,178

#895 • • Mar6 Team Apinaorkesteri
Joo, itekin vaihdoin just autosta jossa oli hepat lähempänä kolmea kuin kahta satasta, puolet tehottomampaan :D Mutta sellaiseen letkeilypeliin :) Ei täällä suomessa tekee sellasilla vehkeillä yhtään mitään :)

--
-Where there is house there is a home-

exquisite

Posts: 131

#896 • • Edited exquisite

Ozie, 3.9.2005 21:06:
---

---


Täh?? Saa olla kyllä olla kohtuusti ajettu ja vanha 750 bemari et saa samaan hintaan ku typerän.

750.jpg

157tkm ja 28900e vuosimallia -95

Type-R uutena ovh 29950e

Vai enkö vaan ymmärtäny....



ilmeisesti et.

20 tonnilla nettiautosta saa ainaki E38 750 bemarin.. saksasta ku hakee ni
saa 2 sellasta bemaria uuden type-r:n hinnalla. ja eihän joku 180tkm
oo tollaselle koneelle mitään. ja sit ku ajattelee et mis kunnos tollasen
japsikikottimen rääkätty kierroskone ois samoilla kilometreillä. 19 tonnin
paikkeilla näytti olevan halvin type-r nettiautossa.
hallucinogen

Posts: 8,190

#897 • • hallucinogen Edain
Maailmassa on niin monia ihania autoja ja moneen eri käyttötilanteeseen. Jos olisi kuljettaja ja itse haluisi ottaa vähän domppaa niin auto olisi luultavimmin Maybach 62. Jos itse haluaisi käydä vähän kaupassa ja tarvii vähän tavaratilaa niin autona olisi Maserati quattroporte. Jos lähtisin hienolla erämökilleni keskelle korpea olisi auto luonnollisesti se ainoa vaihtoehto eli Range rover. Jos taasen haluaisin ajaa sporttisesti mutta samalla näyttäen herrasmieheltä auto olisi tietenkin Aston martin db9. Saksan autobahnilla auto olisi tietenkin hurrien tekosia eli Koenigsegg ccr.

--
pikku-*possu*

herman

Posts: 207

#898 • • herman

Veivi,
Tuli vaihdettua gti almera pois (kiva vehje) ja hommattua tilalle mg zt-t 190 kaikil herkuil *plur*



Uusimmassa Moottori -lehdessä on muuten juttu samasta autosta. Ihan vaan tiedoksi, jos et ole vielä lukenut. Hieno peli, mutta varaosien ja asiantuntevan huollon saamisessa voi olla vähän vaikeuksia*täh*
Mar6

Posts: 2,178

#899 • • Mar6 Team Apinaorkesteri

h3rman, 5.9.2005 01:37:
---
Veivi,
Tuli vaihdettua gti almera pois (kiva vehje) ja hommattua tilalle mg zt-t 190 kaikil herkuil *plur*

---


Uusimmassa Moottori -lehdessä on muuten juttu samasta autosta. Ihan vaan tiedoksi, jos et ole vielä lukenut. Hieno peli, mutta varaosien ja asiantuntevan huollon saamisessa voi olla vähän vaikeuksia*täh*



Voi olla joo :D Etenkin sen takia kun jos en ole ihan väärässä niin rover meni konkurssin puolelle :P

--
-Where there is house there is a home-

La Petite

Posts: 1,160

#900 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...
Ei oo ihan ikiomaa autoo, mut tätä menoa jos jatkuu niin tahtoisin varmaan sähköauton, ei oo varaa kohta bensaan edes Kroisos Pennosella *ding*

--
Rem tene, verba seqventur