onx autoo? jos ei, ni millaisen haluaisit?

1,938 posts, 97 pages, 544,986 views

ezzy

Posts: 8,060

#841 • • ezzy Droid-pappa

Android, 28.7.2005 10:51:
No kyllä mä mä näkisin, että se kieltämättä on vähän kummaa jos moderaattorit ei ~2 vuoteen ja 9 kuukauteen ole reagoinut täysin päin persettä nimettyyn topiciin. Mutta ehkä modepalautetopic on parempi paikka osoittaa mieltäni.



mitä tuossa nyt on muka täysin päin persettä? eiköhän toi "onx autoo" ole vain läppä tuossa alussa.
Android

Posts: 3,908

#842 • • Android

ezzy, 28.7.2005 10:54:
---
Android, 28.7.2005 10:51:
No kyllä mä mä näkisin, että se kieltämättä on vähän kummaa jos moderaattorit ei ~2 vuoteen ja 9 kuukauteen ole reagoinut täysin päin persettä nimettyyn topiciin. Mutta ehkä modepalautetopic on parempi paikka osoittaa mieltäni.

---


mitä tuossa nyt on muka täysin päin persettä? eiköhän toi "onx autoo" ole vain läppä tuossa alussa.



Ei se mikään vitun läppä ole. Se on teinixien tapa kirjoittaa. Ja mä en tykkää siitä. Eikä mode-maija myöskään tykkää siitä.

Olen suutuksissani.
ezzy

Posts: 8,060

#843 • • ezzy Droid-pappa

Android, 28.7.2005 10:59:
Ei se mikään vitun läppä ole. Se on teinixien tapa kirjoittaa. Ja mä en tykkää siitä. Eikä mode-maija myöskään tykkää siitä.

Olen suutuksissani.



kato eka postaus ja sano ettei tämä ole läppä *nauru*

JÄDEEEEEEEEEEEEEEEEE
Android

Posts: 3,908

#844 • • Android

ezzy, 28.7.2005 11:02:
---
Android, 28.7.2005 10:59:
Ei se mikään vitun läppä ole. Se on teinixien tapa kirjoittaa. Ja mä en tykkää siitä. Eikä mode-maija myöskään tykkää siitä.

Olen suutuksissani.

---


kato eka postaus ja sano ettei tämä ole läppä *nauru*

JÄDEEEEEEEEEEEEEEEEE



En varmana katso! Menen mieluummin mayahin kanssa syömään jäätelöä. Ehkä.

Olen miltei vihaisuuden rajamailla.
ezzy

Posts: 8,060

#845 • • Edited ezzy Droid-pappa
:)

maija voi poistaa nää oman postinsa jälkeiset viestit imho ja muuttaa topicin nimen :D
-juntti-

Posts: 25

#846 • • -juntti- Dancer, Everteen, Neversleep
On. Vaaleansininen Lamborghini Countach! Ovet aukee ylös ja muut lakoo alas....

--
'Sometimes all thoughts are misleading'

nethr

Posts: 763

#847 • • nethr !!
On auto - pösö 306... Mitäköhän sillä edes teen?? *ding* Autolla siis... Oon ajanu varmaan 300km tänä vuonna *iihhih* Paras tilanne on se, että on joku hyvä auto alla ja popit pauhaa ja oma kuski ajaa - siitä tykkään *iloinen* ...ja jos mahdollista niin hyvää viiniä ym ja sitten vaan ajeleman aringonnousuun tai -laskuun.

--
xD

Kon-tiki

Posts: 1,936

#848 • • Kon-tiki The Unsinkable
Jos en asuis keskustassa, bensa olis halvempaa ja osaisin pysäköidä taskuun, joku iso Audi olis "ihan jees". Viime kesänä ajelin Ford Focuksella ja menihän se ainakin kesäajossa.

Kaikist makein millä olen ajanut oli kuitenkin äitini kultametallinhohtoinen Saksantuliais-mersu (R.I.P.). Moottoritiellä tuli edellä ajavat perä edellä vastaan eivätkä silti alkaneet vilkutella valoja, ohittaa naurettavissa paikoissa jne. jne. mitä käytöstä nuorehkona naiskuskina saa muiden autojen ratissa kokea hiukkasen liikaa.

Eli mulle se on Audi, Mersu tai ei mitään (tai katotaan sit muutaman vuoden päästä kun asun lähiössä ja ajelen isän kautta löytynyttä kälystä Corollaa *poks*)
tuuls

Posts: 60

#849 • • tuuls
auto pitäis hankkia... no, ehkä sitten ens vuonna.

jos olis rahaa kuin roskaa niin se olis Porsche Cayenne Turbo *sydän*
mut kun ei oo niin pitää tyytyä johonkin "vähän vaatimattomampaan" kulkupeliin *nauru*
Imperial

Posts: 32

#850 • • Imperial
Lamborghini sen olla pitää, jos ei oma riitä ! (LOOOL)
JPA

Posts: 349

#851 • • JPA aka Sting Ray
Eipä ole enää Corvettea, uusi omistaja lähti hetki sitten autolla kohti Helsinkiä. Ei tarvinnut kovin kauaa kaupata, ostaja löytyi kuusi tuntia myynti-ilmoituksen jättämisen jälkeen ja kaksi muutakin ostajaa olisi löytynyt. Nyt ollaan sitten ensimmäisen kerran kahteenkymmeneen vuoteen ilman autoa. Pitänee hankkia seuraavaksi joku edullinen käyttöauto.
ezzy

Posts: 8,060

#852 • • ezzy Droid-pappa

Sting Ray, 28.7.2005 14:35:
Eipä ole enää Corvettea, uusi omistaja lähti hetki sitten autolla kohti Helsinkiä. Ei tarvinnut kovin kauaa kaupata, ostaja löytyi kuusi tuntia myynti-ilmoituksen jättämisen jälkeen ja kaksi muutakin ostajaa olisi löytynyt. Nyt ollaan sitten ensimmäisen kerran kahteenkymmeneen vuoteen ilman autoa. Pitänee hankkia seuraavaksi joku edullinen käyttöauto.



NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!


*lohduttel*
awerbly

Posts: 39

#853 • • awerbly
Oma auto on vuoden '86 bmw 316 *plur*, jolla on ajettu vasta 338Kkm ja kulkee kuin enkelin mieli, vaikkakin kyljissä on "hieman" kesäkukkia.. Auto ollu perheessä uudesta asti ja mulla jo viitisen vuotta. Hajotessaan ero tulee olemaan kivulias, mutta onhan niitä unelmia sen jatkajaksikin *vink* Unelmat löytyy vähän wanhemmasta kalustosta, listalla on mm. Mustang Fastback '68.. jne. *kuolaa*
Keskiyon Keisari

Posts: 643

#854 • • Keskiyon Keisari Bileilehänminä, ArmyOfTwo [Fusion Drive]
jonkun retron.. :)

--
hello to the world it`s me the.... grooving beatbeast aka Keskiyön Keisari

Supersonicways

Posts: 86

#856 • • Supersonicways
Löytyy... Audi A6 -98 1.9TDI*hihu*

--
There are reasons for things that a casual observer might not understand.

aivastus

Posts: 499

#857 • • aivastus Ärsyttävä
Kun anoppi metsästi itselleen autoa, niin iskin siinä sitten silmäni typerään.
civictyper_02.jpg
Ja vaikka tuo onkin aina ollut listalla "ostaisin-jos-voisin", niin nyt sellaisen hankinta tuli entistä tärkeämmäksi.
Onneksi asuntolaina on muijan nimissä, niin voi sitten töihin päästyään hakea itselleen autolainaa *hih*

--
I don't believe in rules that tell me how I should live.

SuperSalmiak

Posts: 95

#858 • • SuperSalmiak
On. Puoliomistuksessa tuunattu Volvo automaattivauhteistuksella. Ihana, mutta suuriruokainen