onx autoo? jos ei, ni millaisen haluaisit?

1,938 posts, 97 pages, 543,139 views

Avatar
#41 • • yana Guest
paras auto on sellanen missä on keltainen valo katolla
Inferno

Posts: 369

#42 • • Inferno [Terrorcraft]
ei oo korttii,ei oo autoo,mut tommonen Ferrari Testarossa olis kiva,punasena.

Muut:

Ford Mustang Shelby GT-500 ´67

Ford Mercury ´49

Dodge Challenger R/T

Porche Boxter V12

*piis**pahis**piis*

--
\\\\\\\"Rajoja rikkova taide ei ole mitään ilman imuria\\\\\\\" - Nyt-pupu

Wintermute

Posts: 170

#43 • • Wintermute peacemaker
antique:

kuka ajaa punaisella jaguaarilla?



Saattaa kuulostaa hullulta, mutta vanhemmillani tosiaan oli punainen jaguaari. Sitten ne vaihtoivat sen asuntoon. Oli kyllä julman hieno peli ja niiden muistojen siivittämänä olen itsekin harkinnut sellaisen hankintaa. Luultavasti se olisi käytetty metallinvärinen S-Type jokusen vuoden päästä, kun niiden hinnat hieman tippuvat. Siinä autossa on jotain hämyä; sitä ei ajeta, vaan se lipuu taustakohinan päällä... *hymy*

http://www.ampiaistehdas.net/kuvat/jaguar/

--
"The Tragedy of our times is that we may get exactly what we wanted."

Tyeicha

Posts: 5,807

#44 • • Tyeicha siilin kesyttäjä / pintaliito-orava
tahtoo *sydän* -02 BMW 320i *sydän*!!!
-> metalli-tummanharmaa ja siistit aluvanteet, kiitos..

--
-Tyeicha-

nina¤

Posts: 364

#45 • • nina¤ -eläinlaps
ai-ai-aai tätä aihetta.....*nyyh*...

parhaillaan tavoitellaan fiat bravaa (toistaiseks)i... ihan vaatimatonta *uuh*
Paras auto jonka olin ajanu oli mun jätkän faijan(*nauru*)
volvo s40... sama tunne ku söis suklaata *nauraa*

Oikeastaan ku ajaa autoo, niin fiilikset ku videopelissä *pahis* Tämä ehkä kuvaa mun suhtautumista liikenteeseen *nauraa**nauraa**nauraa*

--
..for me to POOP ON..

Avatar
#46 • • catnip Guest
On juu auto. (Tai siis miehellä, mutta saan minäkin sillä ajaa jos haluan.) Tummansininen Opel Astra vm. 2002.

Unelmana olisi joku ihana urheiluauton näköinen pienikulutuksinen punainen... *pihkassa*
Grimsmeer

Posts: 39

#47 • • Grimsmeer
Nissan Skyline olis aika helmi *heiii* tai sit joku metallinsininen avoauto... (huoh. kyllä haaveissa on kivaa elää *vink*)

--
To cease smoking is the easiest thing. I ought to know. I've done it a thousand times. Mark Twain (& Grimsmeer)

caprico

Posts: 164

#48 • • caprico
Joskus ois kiva omistaa sellanen sininen Subaru WRX 2.0 GT (tjsp). Nimenomaan se vanhempi versio, uus on ihan syvältä.

oih.......

--
Heimoihei!

Late

Posts: 3,441

#49 • • Late team Lasse
-Volvo S60 R
-BMW M3
-Uusi mini cooper sillä timmeimällä koneella *heiii*
-Audi S4 tai S3


Nyt haave lista poikki vielä hyvän sään aikana.
..ja takasin maan pinnalle.

...kunhan nyt ekaks sais ees jonkun kohtis auton hommattua omaksi. 2000/2001>> vm ibiza tai polo ois ihan jees. *hih*

[muokattu 24.12.2003 23:05]
Avatar
#50 • • Dorka Guest
...jos auto pitäis hommata niin eipä jää vaihtoehdoiks, kuin yleisautoks "Mercedes Benz S-class" ja hupi autoks Ferrari 360 Modena *nauraa*

...ei oo tosin korttia ja taxi toimii hyvin, joten tuskinpa tulee autoa hommattua vähään aikaan. *ding*

[muokattu 19.1.2003 22:47]
jUSSi

Posts: 1,377

#51 • • jUSSi äkäinen vanhus
trix:

Haluaa Honda HRV:n!! Mäki haluun kaataa maalipurkkeja autolla!!



CRV on ainakin ihan lelu.

Meillä on Toyota Land Cruiser (LJ-70) ja kohtapuoliin on suunnitelmissa ostaa Rav4.

Jos rahaa olisi niin ostaisn Land Cruiser 100:n (antaako joku mulle 103 000 egelii?)
Jussi Soro

Posts: 6,385

#52 • • Jussi Soro choon!
jUSSi:

Meillä on Toyota Land Cruiser (LJ-70) ja kohtapuoliin on suunnitelmissa ostaa Rav4.



jUSSi hei, susta on tulossa ihan liian "perheellinen". Nyt otat parin viikon dokaus/bileputken päälle, niin kaikkoo nää "minivan/rivitalonpätkä/1,84 lasta" -ajatukset päästä. *nauraa*
jUSSi

Posts: 1,377

#53 • • jUSSi äkäinen vanhus
JussiS:

jUSSi hei, susta on tulossa ihan liian "perheellinen". Nyt otat parin viikon dokaus/bileputken päälle, niin kaikkoo nää "minivan/rivitalonpätkä/1,84 lasta" -ajatukset päästä. *nauraa*



Miten sä saat Rav4:sta minivanin? Se on "citymaasturi" jatkuvalla nelivedolla ja rekisteröity 5:lle. Minä en maastoauton omistamisen jälkeen tavallista henkilöautoa osta, on se niin vekkuli juttu tuo neliveto (älkääkä edes mainitko Volvoa tässä yhteydessä!). Työntäkää pers**s**nne kaikki VW Passatit sun muut junttifarmarit *voiei*

Rivitaloon mua ei saa muuttamaan edes kirveellä ja lapsia en ole edes ajatellut. Tosiasia on, että maastoautoja (isolla M:llä) ei saa tavallinen duunari ostettua vaikka mieli tekisi. Sen verran hinnakkaita ne on (tjeu: Toyota Land Cruiser - lähtöhinta 103 000 euroa)

Niin ja mä _vihaan_ jenkkiautoja. Mikään ei ole hirveämpää kuin letukka ja luu ulkona *uros*
Jussi Soro

Posts: 6,385

#54 • • Jussi Soro choon!
jUSSi:

Miten sä saat Rav4:sta minivanin? Se on "citymaasturi" jatkuvalla nelivedolla ja rekisteröity 5:lle. Minä en maastoauton omistamisen jälkeen tavallista henkilöautoa osta, on se niin vekkuli juttu tuo neliveto (älkääkä edes mainitko Volvoa tässä yhteydessä!). Työntäkää pers**s**nne kaikki VW Passatit sun muut junttifarmarit *voiei*

Rivitaloon mua ei saa muuttamaan edes kirveellä ja lapsia en ole edes ajatellut. Tosiasia on, että maastoautoja (isolla M:llä) ei saa tavallinen duunari ostettua vaikka mieli tekisi. Sen verran hinnakkaita ne on (tjeu: Toyota Land Cruiser - lähtöhinta 103 000 euroa)

Niin ja mä _vihaan_ jenkkiautoja. Mikään ei ole hirveämpää kuin letukka ja luu ulkona *uros*



No okei, citymaasturi on sentään hiukkasen parempi :)

Jenkkiautot on kyl perseestä, jos haluu kuluttaa bensaa tyylillä, niin ostaa multa ton Kuplan tosta pois.

nimim. 17 litraa satasella :)
jUSSi

Posts: 1,377

#55 • • jUSSi äkäinen vanhus
JussiS:


No okei, citymaasturi on sentään hiukkasen parempi :)

Jenkkiautot on kyl perseestä, jos haluu kuluttaa bensaa tyylillä, niin ostaa multa ton Kuplan tosta pois.

nimim. 17 litraa satasella :)



No niin. tsekkaas http://www.toyota.fi/g/g01_11_07_01.html

Pähee vai mitä *iloinen* 2:n litran kone ja kuluttaa maantieajossa vain 7,3l / 100km

[muokattu 20.1.2003 08:57]
Tapi

Posts: 1,437

#56 • • Tapi Dreamstate
jUSSi:

tsekkaas http://www.toyota.fi/g/g01_11_07_01.html


Toi RAV4 on kyllä Toyotaksi oikein onnistunut ja persoonallisen näköinen.

Ao. autot määräävät:
*dissaa*
Mercedes Benz CL 600 + SL55 AMG
BMW X5 4.6is
*dissaa*

[muokattu 20.1.2003 12:06]
jUSSi

Posts: 1,377

#57 • • jUSSi äkäinen vanhus
Tapi T:

Ao. autot määräävät:
*dissaa*
Mercedes Benz CL 600 + SL55 AMG
BMW X5 4.6is
*dissaa*



Tusinakamaa. Eiks jokatoisella westendin pellellä tai suomen rikkaalla oo tollasia. Unelmoi edes autosta jossa on särmää *heiii*

[muokattu 20.1.2003 12:37]
jUSSi

Posts: 1,377

#58 • • jUSSi äkäinen vanhus
kuilu:

Ei o autoo, eikä tu!

Ellei sit jostai löydy se Fordin v.-41, joka oli tehty hampusta ja kävi hamppuöljyllä.

- julkinenhymiöneuvo -



Totta, tää olis mustakin paras vaihtoehto. Autoa käytänkin lähinnä vapaa-ajan liikkumiseen: mökille, laskettelemaan, klubbailussa jne.

Itse en tule töihin autolla niin kauan kuin se on mahdollista julkisilla. Nyt jos se v*tun metro tulee joskus niin voi olla, että joutuu vaihtamaan autoon...

Nimim. "Metron vastustaja henkeen ja vereen - Pitäähän niitä ihmisä olla muuallakin kuin etelä-suomessa"
Avatar
#59 • • tuntematon Guest
jUSSi:


Tusinakamaa. Eiks jokatoisella westendin pellellä tai suomen rikkaalla oo tollasia. Unelmoi edes autosta jossa on särmää


Noita malleja en ole ahkerista bongailuista huolimatta kovin montaa teillä nähnyt. Westendin pellet ajelevat V70-Volvoilla ja perus-Mersuilla. Mitä sitten särmään tulee, niin noiden autojen ominaisuuksissa ja överityylikkäässä ulkonäössä on sitä mulle aivan riittävästi. *igor*

(Tiesitkö muuten, että Hannele Lauri ajaa tollasella RAV4:llä? *ding*)
Tapi

Posts: 1,437

#60 • • Tapi Dreamstate
äskeinen siis multa. *piis*

[muokattu 20.1.2003 12:59]