1,938 posts, 97 pages, 569,463 views
kuka ajaa punaisella jaguaarilla?
Meillä on Toyota Land Cruiser (LJ-70) ja kohtapuoliin on suunnitelmissa ostaa Rav4.
jUSSi hei, susta on tulossa ihan liian "perheellinen". Nyt otat parin viikon dokaus/bileputken päälle, niin kaikkoo nää "minivan/rivitalonpätkä/1,84 lasta" -ajatukset päästä. *nauraa*
Miten sä saat Rav4:sta minivanin? Se on "citymaasturi" jatkuvalla nelivedolla ja rekisteröity 5:lle. Minä en maastoauton omistamisen jälkeen tavallista henkilöautoa osta, on se niin vekkuli juttu tuo neliveto (älkääkä edes mainitko Volvoa tässä yhteydessä!). Työntäkää pers**s**nne kaikki VW Passatit sun muut junttifarmarit *voiei*
Rivitaloon mua ei saa muuttamaan edes kirveellä ja lapsia en ole edes ajatellut. Tosiasia on, että maastoautoja (isolla M:llä) ei saa tavallinen duunari ostettua vaikka mieli tekisi. Sen verran hinnakkaita ne on (tjeu: Toyota Land Cruiser - lähtöhinta 103 000 euroa)
Niin ja mä _vihaan_ jenkkiautoja. Mikään ei ole hirveämpää kuin letukka ja luu ulkona
No okei, citymaasturi on sentään hiukkasen parempi :)
Jenkkiautot on kyl perseestä, jos haluu kuluttaa bensaa tyylillä, niin ostaa multa ton Kuplan tosta pois.
nimim. 17 litraa satasella :)
Ei o autoo, eikä tu!
Ellei sit jostai löydy se Fordin v.-41, joka oli tehty hampusta ja kävi hamppuöljyllä.
- julkinenhymiöneuvo -
Tusinakamaa. Eiks jokatoisella westendin pellellä tai suomen rikkaalla oo tollasia. Unelmoi edes autosta jossa on särmää