onx autoo? jos ei, ni millaisen haluaisit?

1,938 posts, 97 pages, 544,648 views

Timce

Posts: 5,381

#441 • • Edited Timce
Golf GTI ´02 (25th anniversary model) on nyt haussa, kunhan ensin löytyy sopiva agentti, joka sen mulle löytää. Saksassa kävin itte autoa etsimässä, mutta se oli aika turha reissu. *uuh*

edit:lyökää joku tätä klubitusta..

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

ezzy

Posts: 8,060

#442 • • Edited ezzy Droid-pappa

Blues:
Mutta miksi jättää se vakioksi kun siitä saa niin helpolla (ja kohtuu halvalla) paljon lisää tehoa irti *hymy*



Tuntuu olevan monen autottoman tia autoista tietämättömän harhaluulo tuo ”helposti. Kyllähän sitä tehoa saa, jos on 100 000$ rahaa.

tässä oikeeta tuuninkia:

kevennetty jarrulevy ota copy-pastella. linkki ei toimi suoraan.
Kosmikki

Posts: 102

#443 • • Edited Kosmikki
Mä en oo koskaan ajanu autolla,mutta kun tässä männäkesänä kokeilin veljen skootteria, niin nuo moottoriajoneuvot kiinnostaan.Oon kyllä luvannu itelleni vanhana hippinä etten autoa hanki ennenku lentävä auto on sarjatuotannossa.

Mutta kyllä mä ymmärrän sen vapauden mikä siihen liittyy kun voi tiellä pistää menemään.Kaupungissa melko turha vehje.
Picachu

Posts: 40

#444 • • Picachu
On, sellanen vaaleensininen Honda Jazz *pihkassa*
Picachu

Posts: 40

#445 • • Picachu

Kosmikki:
Mä en oo koskaan ajanu autolla,mutta kun tässä männäkesänä kokeilin veljen skootteria, niin nuo moottoriajoneuvot kiinnostaan.Oon kyllä luvannu itelleni vanhana hippinä etten autoa hanki ennenku lentävä auto on sarjatuotannossa.

Mutta kyllä mä ymmärrän sen vapauden mikä siihen liittyy kun voi tiellä pistää menemään.Kaupungissa melko turha vehje.


Mäkin kokeilin 15 vuotiaana pikkuveljen mopoa. Sillä oli sellanen kiva vihree pappatunturi. Mulle kerrottiin että tässä on kaasu ja tässä on vaihde, josta voit vaihtaa isommalle... Ei sitten rakas pikkuveljeni muistanut kertoa, että missä on jarru.

Ajoin taloa ympäri. Sitten kyllästyin ajamiseen, koska minusta se oli ihan tyhmää. -Ja olisin halunnut pysähtyä. Huusin kamalasti ja hyppäsin lopulta vauhdissa pois kyydistä kun edes älynnyt olla puristamatta kaasua... *pelle*

Olin varmaan hauska näky...
Blues

Posts: 5,414

#446 • • Edited Blues Koning van Afrika

ezzy:
---
Blues:
Mutta miksi jättää se vakioksi kun siitä saa niin helpolla (ja kohtuu halvalla) paljon lisää tehoa irti *hymy*

---


Tuntuu olevan monen autottoman tia autoista tietämättömän harhaluulo tuo ”helposti. Kyllähän sitä tehoa saa, jos on 100 000$ rahaa.



En itse pidä vajaata 5000 puntaa kovin kalliina jos sillä saa kasvatettua tehot 280 bhp:sta 520:een *hymy* hinta sisältää osat, työt ja säädöt jne. Koneet ovat kestäneet normaalikäytössä + välillä radalla) moitteettomasti vuosia.

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

ezzy

Posts: 8,060

#447 • • ezzy Droid-pappa

Blues:
En itse pidä vajaata 5000 puntaa kovin kalliina jos sillä saa kasvatettua tehot 280 bhp:sta 520:een *hymy* hinta sisältää osat, työt ja säädöt jne. Koneet ovat kestäneet normaalikäytössä + välillä radalla) moitteettomasti vuosia.



Heitäppä tuohon linkki tai kerro vaan mitä se paketti sisältää. Kuulostaa hirveeltä bullshitiltä.
Blues

Posts: 5,414

#448 • • Blues Koning van Afrika
Ei löydy enempää tietoa niiden sivuilta http://www.abbeymotorsport.co.uk
Tuo hinta oli R34:lle tehdylle viritykselle tämän vuoden alussa.

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

Mikki

Posts: 833

#449 • • Mikki

Quu:
---
Mikki:
Kauan oon haaveillu Ford Sierra Coswortista, ja kyllä aion toteuttaa haaveeni...

---


Amis. *släp*






Jee Jee... Minkäs mä sille voi, et ihastuin silloin joskus tohon *hymy*

--
Names are for friends, so I dont need one.

rZi

Posts: 587

#450 • • rZi 42

[Nuclear]:
---
salama jack:
Wittu*grr* Laittaisvat rahat isompiin koneisiin, turboihin ja laittomiin moottorinvirityssetteihin...
Tuunaus on kun meikit, yritetään tehdä todellisuudesta kauniimpi kuin se oikeesti on. Eikä siinä mitään*piis*.
(IMO) Parempi treenattu ja meikattu, kun ei treenattu ja meikattu.
---

Niin, kaikille kun se teho ei oo kaikki kaikessa. Ite kyl mielummin otan jonku ulkoisesti tuunatun pikku nipponin ku vuoden -76 V80000-koneella varustetun jenkin mis on +3000hp. Jos joku pitäis valita niin kyl menis noitten väliin, 150-250hp ja ulkoisesti ehostettu.




Emmä välttämättä mitä tahansa jenkkiraasii ottais. Mulle kävis mainiosti "Starsky & Hutch" leffasta tuttu Grand Torino (oliks?) tai sitten Dodge Charger.
Kokonaisuus ratkaisee!*joo* Eli päältä tuunattu ja alta vakio on tylsää, mutta se taitaa olla "se trendi" tällä hetkellä.
Jos tuunaisin, niin pistäisin rahat mustaan -97 Toyota Supra Turboon, hyviin kumeihin ja tukeviin vanteisiin. Heppoja tulisi olla 350-500.*pahis* Ei kovin omaperäistä, mutta TÄSSÄ ASIASSA en siihen pyrikkään. Pääasia on se, että itse tykkää autosta ja tuntee olonsa mukavaksi sitä ajaessa.
Yhä naurattaa idea autosta joka näyttää raketilta, mutta todellisuudessa sitä hinaa eteenpäin vakio, litran ecopower turbosiiseli (67hp/3200rpm). PAH! Sanon minä!*nauru**piis*
Avatar
#451 • • astaroth Guest

salama jack:

Yhä naurattaa idea autosta joka näyttää raketilta, mutta todellisuudessa sitä hinaa eteenpäin vakio, litran ecopower turbosiiseli (67hp/3200rpm). PAH! Sanon minä!*nauru**piis*


Kyllä meilläkin riitti aihetta nauruun, kun kaveri jätätti levikkeillä, spoikalla, vanteilla, lexusvaloilla ym. loppuun asti rakennetun 2001 Astran. Siinä oli alla hurjasti jylläävä 1,6l Ecotekki, joka jäi melkein auton mitalla kaverini 12 vuotta vanhemmalle Corollalle, jossa oli samankokoinen motti ilman mitään hienouksia.*nauru*
[Nuclear]

Posts: 5,855

#452 • • [Nuclear] el aprendiz

salama jack:
Kokonaisuus ratkaisee!*joo* Eli päältä tuunattu ja alta vakio on tylsää, mutta se taitaa olla ”se trendi” tällä hetkellä.
Jos tuunaisin, niin pistäisin rahat mustaan -97 Toyota Supra Turboon, hyviin kumeihin ja tukeviin vanteisiin. Heppoja tulisi olla 350-500.*pahis* Ei kovin omaperäistä, mutta TÄSSÄ ASIASSA en siihen pyrikkään. Pääasia on se, että itse tykkää autosta ja tuntee olonsa mukavaksi sitä ajaessa.
Yhä naurattaa idea autosta joka näyttää raketilta, mutta todellisuudessa sitä hinaa eteenpäin vakio, litran ecopower turbosiiseli (67hp/3200rpm). PAH! Sanon minä!*nauru**piis*


Näimpä, sen takia sellanen 150-250hp ja tuunattu on mun mieleen, koska noilla teholukemilla sil tehol on viel jotain välii, mut sit ku alkaa menee yli niin aika turhia ne ekstrat siellä päässä on. Ei sen käyttöauton tarvii mikään rata-auto olla jolla pääsee miljoonaa ja kiihtyy alle 3s sataseen...Käytännöllisyys ja tyylikkyys kunniaan, eikä lyödä yli päässä eikä toisessakaan. *yessir*

PS. Mitä enemmän tehoa, niin sitä mulkumpi siellä ratin takana istuu. *vink*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#453 • • Aziz Combat Fighter
oottekste muuten koskaan huomannu, et kaikki jotka ajaa hitaammin ku sinä on idiootteja ja kaikki jotka ajaa lujempaa ku sinä on sekopäitä?
infiniz

Posts: 68

#454 • • infiniz -Team Espoon Roboottiarmeija*
Ford Sierra 4x4 -90
näppärä käyttöauto etenki talvella... Keskilukollinen neliveto vaan tuo sitte varsinki liukkailla pysähtymiseen mielenkiintosta tatsia. Eikä tuo yli 10l/100km kulutuskaan niin mukava opiskelijalle ole, mutta maksaa siinä autossa muukin. Vakuutukset (lv+kasko) yli 800e vuodessa, vaikka poonuksia lv:ssä 25 ja kaskossa 70.

Jos tuossa ens syksynä sais vaihdettua Ford Sierra RS Cosworth 4x4:een... tai edes 2wd taxicossuun.
Avatar
#455 • • ^Pinski^ Guest

Ana:
oottekste muuten koskaan huomannu, et kaikki jotka ajaa hitaammin ku sinä on idiootteja ja kaikki jotka ajaa lujempaa ku sinä on sekopäitä?


haha! näinhän se menee! ..oikeesti! *vink**nauru*
Cloud

Posts: 2,162

#456 • • Cloud Game Freak
Viper

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

rZi

Posts: 587

#457 • • rZi 42

[Nuclear]:
Näimpä, sen takia sellanen 150-250hp ja tuunattu on mun mieleen, koska noilla teholukemilla sil tehol on viel jotain välii, mut sit ku alkaa menee yli niin aika turhia ne ekstrat siellä päässä on. Ei sen käyttöauton tarvii mikään rata-auto olla jolla pääsee miljoonaa ja kiihtyy alle 3s sataseen...Käytännöllisyys ja tyylikkyys kunniaan, eikä lyödä yli päässä eikä toisessakaan. *yessir*

PS. Mitä enemmän tehoa, niin sitä mulkumpi siellä ratin takana istuu. *vink*




Mun on kyl ihan turha lähtee puhuu mistään tehoista tai hienoista autoista. Mutsin sponssaama, homonvihreä, 1.4l koneella varustettu karvalakki peugeot 206 on kaukana glamourista ja hyvin lähellä todellisuutta.
Jos mulla olis neljä tonnii laittaa siihen kiinni, niin vaihtaisin sen käytettyyn 206 gti malliin, mutku ei oo ja rahoille keksisin muutakin käyttöö kun auto.
Vaikka se on mun mielestä ihan karsee, niin en voi valittaa yhtään. Monilla ei oo ees autoo, saatika samanlaista käytössään 24/7. Ja toiseks olisin ihan kusessa ilman autoa...aina myöhässä joka paikasta, enkä varmaan poistuis kotoa huonojen kulkuyhteyksien takia, muuta kun pakon edessä.(sota, tulipalo ja A.M.O.R.:in luennot)

Pitää koittaa jos sais vaihettuu tän auton Hondan CBR 600 RR katurakettiin!*jiihaa**vink**piis*
Sponssi ja suostumus uupuu...vielä toistaseks!
Mikki

Posts: 833

#458 • • Edited Mikki
Tähän väliin yks kevennys.



Mr.Ghostriderin lelu :Suzuki Hayabusa Turbo Special
PERFORMANCE:
Power, 499bhp on the back wheel
Topspeed, enough even on one wheel
Performance, 0-300km/h 9.1 second



Ghostrider

--
Names are for friends, so I dont need one.

[Nuclear]

Posts: 5,855

#459 • • [Nuclear] el aprendiz

salama jack:
Mun on kyl ihan turha lähtee puhuu mistään tehoista tai hienoista autoista. Mutsin sponssaama, homonvihreä, 1.4l koneella varustettu karvalakki peugeot 206 on kaukana glamourista ja hyvin lähellä todellisuutta.
Jos mulla olis neljä tonnii laittaa siihen kiinni, niin vaihtaisin sen käytettyyn 206 gti malliin, mutku ei oo ja rahoille keksisin muutakin käyttöö kun auto.
Vaikka se on mun mielestä ihan karsee, niin en voi valittaa yhtään. Monilla ei oo ees autoo, saatika samanlaista käytössään 24/7. Ja toiseks olisin ihan kusessa ilman autoa...aina myöhässä joka paikasta, enkä varmaan poistuis kotoa huonojen kulkuyhteyksien takia, muuta kun pakon edessä.(sota, tulipalo ja A.M.O.R.:in luennot)


Jaa, mä kun kelasin et ekaks autoks vois ostaa 206:n, koska on "OK" näkönen ja suht halpa. =D

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

ezzy

Posts: 8,060

#460 • • Edited ezzy Droid-pappa

salama jack:

Emmä välttämättä mitä tahansa jenkkiraasii ottais. Mulle kävis mainiosti ”Starsky & Hutch” leffasta tuttu Grand Torino (oliks?)



´76 Gran Torino

Torino