1,938 posts, 97 pages, 569,893 views
Blues:
Mutta miksi jättää se vakioksi kun siitä saa niin helpolla (ja kohtuu halvalla) paljon lisää tehoa irti
Kosmikki:
Mä en oo koskaan ajanu autolla,mutta kun tässä männäkesänä kokeilin veljen skootteria, niin nuo moottoriajoneuvot kiinnostaan.Oon kyllä luvannu itelleni vanhana hippinä etten autoa hanki ennenku lentävä auto on sarjatuotannossa.
Mutta kyllä mä ymmärrän sen vapauden mikä siihen liittyy kun voi tiellä pistää menemään.Kaupungissa melko turha vehje.
ezzy:
---
Blues:
Mutta miksi jättää se vakioksi kun siitä saa niin helpolla (ja kohtuu halvalla) paljon lisää tehoa irti
---
Tuntuu olevan monen autottoman tia autoista tietämättömän harhaluulo tuo helposti. Kyllähän sitä tehoa saa, jos on 100 000$ rahaa.
Blues:
En itse pidä vajaata 5000 puntaa kovin kalliina jos sillä saa kasvatettua tehot 280 bhp:sta 520:een hinta sisältää osat, työt ja säädöt jne. Koneet ovat kestäneet normaalikäytössä + välillä radalla) moitteettomasti vuosia.
[Nuclear]:
---
salama jack:
Wittu*grr* Laittaisvat rahat isompiin koneisiin, turboihin ja laittomiin moottorinvirityssetteihin...
Tuunaus on kun meikit, yritetään tehdä todellisuudesta kauniimpi kuin se oikeesti on. Eikä siinä mitään*piis*.
(IMO) Parempi treenattu ja meikattu, kun ei treenattu ja meikattu.
---
Niin, kaikille kun se teho ei oo kaikki kaikessa. Ite kyl mielummin otan jonku ulkoisesti tuunatun pikku nipponin ku vuoden -76 V80000-koneella varustetun jenkin mis on +3000hp. Jos joku pitäis valita niin kyl menis noitten väliin, 150-250hp ja ulkoisesti ehostettu.
salama jack:
Yhä naurattaa idea autosta joka näyttää raketilta, mutta todellisuudessa sitä hinaa eteenpäin vakio, litran ecopower turbosiiseli (67hp/3200rpm). PAH! Sanon minä!
salama jack:
Kokonaisuus ratkaisee! Eli päältä tuunattu ja alta vakio on tylsää, mutta se taitaa olla se trendi tällä hetkellä.
Jos tuunaisin, niin pistäisin rahat mustaan -97 Toyota Supra Turboon, hyviin kumeihin ja tukeviin vanteisiin. Heppoja tulisi olla 350-500. Ei kovin omaperäistä, mutta TÄSSÄ ASIASSA en siihen pyrikkään. Pääasia on se, että itse tykkää autosta ja tuntee olonsa mukavaksi sitä ajaessa.
Yhä naurattaa idea autosta joka näyttää raketilta, mutta todellisuudessa sitä hinaa eteenpäin vakio, litran ecopower turbosiiseli (67hp/3200rpm). PAH! Sanon minä!
Ana:
oottekste muuten koskaan huomannu, et kaikki jotka ajaa hitaammin ku sinä on idiootteja ja kaikki jotka ajaa lujempaa ku sinä on sekopäitä?
[Nuclear]:
Näimpä, sen takia sellanen 150-250hp ja tuunattu on mun mieleen, koska noilla teholukemilla sil tehol on viel jotain välii, mut sit ku alkaa menee yli niin aika turhia ne ekstrat siellä päässä on. Ei sen käyttöauton tarvii mikään rata-auto olla jolla pääsee miljoonaa ja kiihtyy alle 3s sataseen...Käytännöllisyys ja tyylikkyys kunniaan, eikä lyödä yli päässä eikä toisessakaan. *yessir*
PS. Mitä enemmän tehoa, niin sitä mulkumpi siellä ratin takana istuu.
salama jack:
Mun on kyl ihan turha lähtee puhuu mistään tehoista tai hienoista autoista. Mutsin sponssaama, homonvihreä, 1.4l koneella varustettu karvalakki peugeot 206 on kaukana glamourista ja hyvin lähellä todellisuutta.
Jos mulla olis neljä tonnii laittaa siihen kiinni, niin vaihtaisin sen käytettyyn 206 gti malliin, mutku ei oo ja rahoille keksisin muutakin käyttöö kun auto.
Vaikka se on mun mielestä ihan karsee, niin en voi valittaa yhtään. Monilla ei oo ees autoo, saatika samanlaista käytössään 24/7. Ja toiseks olisin ihan kusessa ilman autoa...aina myöhässä joka paikasta, enkä varmaan poistuis kotoa huonojen kulkuyhteyksien takia, muuta kun pakon edessä.(sota, tulipalo ja A.M.O.R.:in luennot)