onx autoo? jos ei, ni millaisen haluaisit?

1,938 posts, 97 pages, 570,650 views

ezzy

#621 • • Edited ezzy Droid-pappa

Epailija:
Ja tyypillisellä jenkkimotilla vieläpä varustettuna. x) "Vain kuutiotuumilla on väliä!" Paljonkos tuo imee kaupungissa? Pontiac Transportin 2.3-litrainen R4 imi sellaiset 11 litraa...

15L kaupungissa ja alle 10L/100km maantiellä. joku 13L mulla on ollu seka-ajossa kulutus kesällä (ajotyyli tosin on aika rivakka) eli ei mitän hirveitä vie. ja mitä enemmä virittää, niin sitä vähemmän vie gasoa :) Ilmeisesti hieman huonoja keksintöjä nuo alkuperäiset osat :)

no replacement for displacement :) hauskin auto mitä olen koskaan ajanut *plur* paras stressilelu ever.

ps. Ruotsin jenkkiautokulttuuri on huomattavasti elävämpää, aktiivisempaa ja hyväksytympää valtion puolestakin, kuin Suomessa. Harmittaa kyllä kun selailee ruotsalaisten jenkkiklubien autoja...osaa ei sais mitenkään kilpiin täällä.
#622 • • ^Pinski^ Guest
on auto...tai oikeestaa katujyrä, lihava lehmä, panssarivaunu, paholainen, kartanoauto ja mitähän siitä on vielä keksitty *hih* sellai punanen volvo 240 vuosikertaa -83 *iloinen* hyvin on auto kestäny mun menoa ja törttöilyjä, siks niin rakas *plur* ..vaikka kaikki sitä aina haukkuuki *hmph* eihän se mikään kaunis näky oo mutta hyvä ajaa ja sehän se tärkeintä onki *hymy*
bad loop

#623 • • bad loop .idm setä
on auto. rolla dx - 87. tolla ei saa naisia .. paitsi ehkä keravalla.*iloinen*
remotion

#624 • • remotion nostatus guru

Pinski:
on auto...tai oikeestaa katujyrä, lihava lehmä, panssarivaunu, paholainen, kartanoauto ja mitähän siitä on vielä keksitty *hih* sellai punanen volvo 240 vuosikertaa -83 *iloinen* hyvin on auto kestäny mun menoa ja törttöilyjä, siks niin rakas *plur* ..vaikka kaikki sitä aina haukkuuki *hmph* eihän se mikään kaunis näky oo mutta hyvä ajaa ja sehän se tärkeintä onki *hymy*

Joo noissa ei oo ku yks vika, ne ei hajoo.
Meilläkin on yks tosin se on 4. autona mökillä. (tai no okei kolmantena, mun on mun oma.
lipuu niinku ruotsinlaivat yleensäkin ja kiikkerä kurvissa.
Bio

#625 • • Bio The Bullies / Pinky
kyllähän se auto löytyy

Fiat Bravo Stile vm -00

tollanen perusauto
#626 • • ^Pinski^ Guest

remotion
Joo noissa ei oo ku yks vika, ne ei hajoo.
Meilläkin on yks tosin se on 4. autona mökillä. (tai no okei kolmantena, mun on mun oma.
lipuu niinku ruotsinlaivat yleensäkin ja kiikkerä kurvissa.

on niissä kyllä yks toinenki vika. ne on hemmetin isoruokasia *uuh* mut ei kyllä hajoo helposti ja hyvä niin, koska muuten mä hajoisin *nauru* toi auto on mun faijan vanha auto eli ollu meiän perheessä aika pitkääki. onhan siihen tullu aina niitä pikkuvikoja mut pakko myöntää et on kestäny ihan hemmetin hyvin, ei oo tarvinu mitää suurempaa huoltoo tehä. hurraahuuto ruotsalaisille tästä! *hih*
Ohkolan-ohjus

#627 • • Ohkolan-ohjus

[Nuclear]:
---
[Nuclear]:
Pistä pennis Peugeot 206:een...jossei muuta, niin ihan pehmee ajaa ja kaupungissa älyttömän näppärä, kääntösäde varmaan 30 senttii.
---

---
[Nuclear]:
Itse suosittelen Renault Clioa,
---

---
Late:
Miten teistä voi kumpikin onnistua suosittelmaan ranskalaista... Kaipaisin näppärää pikku-/keski- kokoluokan autoa, semmonen joka ei vaadi 3v huoltosopimusta ollakseen luotettava (tjeu esim. renault/peugeot). Voinette pyrkiä korjaamaan ennakkoluulojani mikäli se on mahodllista. *hihu* Polo ois erinomainen, mutta liian kallis.
---

No sun quoten mukaan sen tekee sama mies. *vink* Se miks suosittelen ite 206:sta on se, että se on pikkuautoista ainoa joka edes jollain tavalla miellyttää omaa silmää (joka merkitsee mulle autoa ostettaessa kuitenkin jonkun verran).

Mulla oli clio eikä ikinä enää ranskalaista autoa mulle! Kerran kuussa pajalla... Siinä oli kaikki muut viat paitsi ärrä-vika ja sekin oli tulossa!!!!
*tappi*

#629 • • *tappi* Pieni ja Punainen.
Alfa GT taiks Alfa 147.
linkki

Kumpikin KELPAA *nauru*
mutta onhan noita kauniita autoja vaikka ja kuinka.
Alfa Romeot kuitenki yhtiä kauniimpia *joo*

--
~Turha silloin on enää rutistaa, kun paskat on jo housuissa~
~Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan~

joonis

#630 • • joonis
Vanhuksien luona vielä asuessa mulla oli käytettävissä koko ajan äiskän 2000 vuoden yönsininen 3-ovinen toyota yaris... Vuos sitten muutin pois kotoota ni mamma meni ja myi MUN auton... samperi! "Jaaris" vei kyllä mut vaikka sinne sun tänne ja välillä ajettiin pusikkoon, mut ei se menoa haitannu... Se auto kesti mun huonot ajotaidot hyvin.. Kiitos! sniiiff... "Jaariksella" kuskattiin kyllä paljon porukkaa... Voi että niitä hyviä aikoja.... Sitä autoa on kyllä toosi ikävä

*nauru* *nyyh**piis**syn*
Epailija

#631 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Nato-ohjus:
Mulla oli clio eikä ikinä enää ranskalaista autoa mulle! Kerran kuussa pajalla... Siinä oli kaikki muut viat paitsi ärrä-vika ja sekin oli tulossa!!!!

*nauru* Minkä vuosimallin Clio oli kyseessä? Meidän perhe on käyttänyt ranskalaisia autoja vuosikymmenet - yhtä seitsemän vuoden Pontiac-hairahdusta lukuunottamatta - eikä mitään ylenpalttista pajarumbaa ole ollut. Tosin muutamat autot ovat olleet vain leasing-autoja ja käytössä vain kolme vuotta, mutta väittäisin, etteivät etenkään nämä modernit ranskalaiset merkit ole mitenkään epäluotettavia pelejä.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

#632 • • emm@ Guest
sellasen vanhan hippipakun..*piis**jiihaa*
jos joku tietää sellaisen myynnissä olevan suht hyväkuntosen ja toimivan niin ilmottakaa mulle.
Ohkolan-ohjus

#633 • • Edited Ohkolan-ohjus

Epailija:
---
Nato-ohjus:

---

*nauru* Minkä vuosimallin Clio oli kyseessä? Meidän perhe on käyttänyt ranskalaisia autoja vuosikymmenet - yhtä seitsemän vuoden Pontiac-hairahdusta lukuunottamatta - eikä mitään ylenpalttista pajarumbaa ole ollut. Tosin muutamat autot ovat olleet vain leasing-autoja ja käytössä vain kolme vuotta, mutta väittäisin, etteivät etenkään nämä modernit ranskalaiset merkit ole mitenkään epäluotettavia pelejä.

---

-94 oli se Rellu. Vaan satatonnia ajettu..Ja aika surullisen kuuluisa tapaus vieläki mun tuttava-piirissä. Nyt jo pystyy nauraa asialle ja sille autolle. Toivon teidän perheen takia, että mun Rellu oli maanantai-kappale. Tosin mun huono tuurikin alkaa olee jo surullisen kuuluisaa kaveri-piirissä... Liekö niillä sitte yhteys? Anyway, ranskalaista en enää uskalla ottaa ja nykysessä japsi-kakkulassa ei oo vikoja ollu (VIELÄ)... *hymy*
ezzy

#634 • • Edited ezzy Droid-pappa

Epailija:
---
*nauru* Minkä vuosimallin Clio oli kyseessä? Meidän perhe on käyttänyt ranskalaisia autoja vuosikymmenet - yhtä seitsemän vuoden Pontiac-hairahdusta lukuunottamatta

Pontiacistina pakko kysyä, että vaihdoitteko Pontiacin ranskikseen *nauru*
Epailija

#635 • • Epailija Physicist, 2nd class.

ezzy:
Pontiacistina pakko kysyä, että vaihdoitteko Pontiacin ranskikseen *nauru*

Jeps. Annoimme sen vaihdoissa ostaessamme tässä threadissa aikaisemminkin esiintyneen (ja nyt jo eteenpäin myydyn) Renault Cliomme vm. 00. Niin ja kyseessä oli tosiaan se myös jo aikaisemmin mainittu Pontiac Trans Sport, joten millään V8-moottorilla varustetulla hirmulla perheemme ei noinakaan aikoina huristellut - vaikka kyllä se 2.3:n litran rivinelonenkin ihan mukavasti imi menovettä. *vink*

--

ezzy

#636 • • ezzy Droid-pappa

Epailija:
---
millään V8-moottorilla varustetulla hirmulla perheemme ei noinakaan aikoina huristellut - vaikka kyllä se 2.3:n litran rivinelonenkin ihan mukavasti imi menovettä. *vink*

joop, näin ymmärsin. Kaikilla ei vaan ole vatsaa voimalle ;)
Epailija

#637 • • Epailija Physicist, 2nd class.

ezzy:
joop, näin ymmärsin. Kaikilla ei vaan ole vatsaa voimalle ;)

*nauru* Voi pitää paikkansa - mutta jos ostaa pienen auton, niin vähemmilläkin voimilla pääsee nautiskelemaan. Smart Roadster Brabus... Mmm... *vink*

--

rainbow

#638 • • rainbow the inner light

ezzy:
---

Eilen tuli koeajettua kaverin faijan muuttoautona tuoma hopeinen Mersu ML320-maasturi Hemmetti että oli mukava peli, on se neliveto ja pito vaan ihmeen mukava asia talvella, tallan pystyi nakkaamaan pohjaan ja auto vaan _lähti_ oli miten lumista/liukasta tahansa, ihanaa. Pakko saada ensi talveksi neliveto tai muuttaa pois pohjolasta joksikin aikaa...

On se neliveto kiva, mersuna varsinkin, mutta on se ihme miten sellainen kärry heiluu (!) ku siihen käy istumaan munlainen suhteellisen pieni tyttö.. suuri oli ihmetteleminen, vaikka 100% mersu-fani olenkin...

--
Don´t drive faster than your angel can fly

Epailija

#639 • • Epailija Physicist, 2nd class.

rainbow:
On se neliveto kiva, mersuna varsinkin, mutta on se ihme miten sellainen kärry heiluu (!) ku siihen käy istumaan munlainen suhteellisen pieni tyttö.. suuri oli ihmetteleminen, vaikka 100% mersu-fani olenkin...

No kai se nyt heiluu, kun se on jousilla varustettu vempele! *nauru* Se heiluminen vain tuntuu tuollaisissa autoissa enemmän, koska istut korkeammalla kuin normiautoissa. Toki tuon mersun jousissa saattaa pintapehmeyttäkin olla normia enemmän, mutta ei sekään niin tuntuisi, jos autossa sattuisi istumaan matalammalla.

Niin ja mitä heilumiseen tulee, niin ajamistani autoista ovat selvästi heiluneet eniten molemmat Cadillacit. Etenkin n. seitsenmetrisen limusiinin ohjastaminen on kuin vetelisi pitkällä veneellä pitkin katuja. Kyytin noustessa sitä ei niin huomaa, mutta ajaessa senkin edestä. Tosin tuo ajamiseen pehmeyttä tuova heiluminen on todennäköisesti ihan tarkoituksella haettu ominaisuus ja ilmeisesti varsin yleinen tuon tyylin autoissa. Uskoisin kuitenkin, että saksalaiseen koulukuntaan kuuluva mersu ei edes kaupunkijeeppiversiona vedä jousituksen pehmeydessä vertoja noille maantielaivoille.

--

ezzy

#640 • • ezzy Droid-pappa

antique:
kuka ajaa punaisella jaguaarilla?

jeejee jerry cotton *nauru*