1,938 posts, 97 pages, 569,655 views
faidra:
Ei ole autoa, haluaisin valkoisen M3:n. Mun ikuinen haave. Kyllä mä sen sieltä Saksasta vielä joskus haen.
ezzy:
1964 Turbo Impala
paanos:
Ite ajelen mustalla Puntolla. Ois aika bueno, jos se ens kesänä näyttäis about tältä:
http://www.puntopower.com/images/cisa/cisa_02.jpg
salama jack:
---
paanos:
Ite ajelen mustalla Puntolla. Ois aika bueno, jos se ens kesänä näyttäis about tältä:
http://www.puntopower.com/images/cisa/cisa_02.jpg
---
Ootsä nyt tosissas?*taputapu* Miten ois vielä pinkit liekit kylkeen?*hahjust*
paanos:
Älä höpäjä. Tota on varsin hyvällä maulla tuunattu, oikeastaan noi tuplapakoputket on ainoat turhat.
salama jack:
(1600 euroo + asennus) alumiinitakasiivellä.
salama jack:
Tollasii Puntoja on paljon Espoossa. Ne pitää semmosta wannabe V8 metelii, eikä ne kiihy tai kulje mihinkään.
Urpot laittaa X<1.6 litran koneella kulkevaan peliin teharin (+3-5hp) ja loput 10000 euroo korisarjoihin, kameleonttiväreihin, ylitehokkaaseen äänentoistoon, P7000 kumeihin ja ATP-vanteisiin. Ja hölmöimmät pilaa ainoatkin aerodynamiikat massiivisella (1600 euroo + asennus) alumiinitakasiivellä.
Wittu*grr* Laittaisvat rahat isompiin koneisiin, turboihin ja laittomiin moottorinvirityssetteihin...
Tuunaus on kun meikit, yritetään tehdä todellisuudesta kauniimpi kuin se oikeesti on. Eikä siinä mitään*piis*.
(IMO) Parempi treenattu ja meikattu, kun ei treenattu ja meikattu.
Ana:
Oho. Nyt mä nauran kaks kertaa lujemmin ku nään sellasen :DD Luulin et ne maksaa jonku satasen korkeintaan :DD
salama jack:
Wittu*grr* Laittaisvat rahat isompiin koneisiin, turboihin ja laittomiin moottorinvirityssetteihin...
Tuunaus on kun meikit, yritetään tehdä todellisuudesta kauniimpi kuin se oikeesti on. Eikä siinä mitään*piis*.
(IMO) Parempi treenattu ja meikattu, kun ei treenattu ja meikattu.
[Nuclear]:
Niin, kaikille kun se teho ei oo kaikki kaikessa. Ite kyl mielummin otan jonku ulkoisesti tuunatun pikku nipponin ku vuoden -76 V80000-koneella varustetun jenkin mis on +3000hp. Jos joku pitäis valita niin kyl menis noitten väliin, 150-250hp ja ulkoisesti ehostettu.