16.10 Colors & KLF presents FAITHLESS(UK) live....

105 posts, 6 pages, 50,697 views

kajis

Posts: 345

#21 • • kajis
Yleensä tanssimusatapahtumiin tullu ihan näppärä äänentoisto precision audiolta tai sitten tyyliin battery sound systemilta. En tiedä mikä on laita nyt ku on live-instrumentteja kehissä.
Kuisma

Posts: 220

#22 • • Kuisma
Sopivasti Sveduissa pelleilemässä tuolloin...
Jil

Posts: 682

#23 • • Edited Jil
Ohhoh. Onkohan kyseessä live vai tää uus soundsystem-kokoonpano?

EDIT: eli live siis vissiin kyseessä.. Saattaapi siinä tapaukses jäädä väliin vaikka megaluokan buukkaus kyseessä onkin. Yökerholivet instrumenteilla kun ei vaan mun mielestä toimi.
trustus

Posts: 178

#24 • • trustus
*iloinen*Tänne on pakko tulla, varsinaista korvakarkkia korville =] ja synttäritkin siinä samalla tulee juhlittua....
Armadance

Posts: 322

#25 • • Armadance Booth Bitch - HC Forum Spammer
Huhuh, jopas jotakin: SHM, Tiesto ja nyt vielä Faithless. Aika mahtavaa saada bändi klubikeikalle. Näin Faithlessin Damissa heinäkuun alussa mutta alkuillan auringonpaisteisessa ulkoilmakonsertissa ei päässyt ihan kympillä hämyisiin tunnelmiin... Ilman muuta tänne jos työt vain antaa periksi!
Amnesia

Posts: 888

#26 • • Amnesia
Kai tämä menee harkintaan...tietty monesti toivoisi että tällaisia joskus bookattaisiin jonnekin muualle kuin johonkin keskustan normi yökerhoon *igor*
dj upi

Posts: 1,835

#27 • • dj upi
Haha! :D Just puhuttiin kaverin kanssa et jos Faithless tulee Suomeen ni marssitaan heti tikettiin ku mahdollista ja sit tuli tää.

KOVA!
Jil

Posts: 682

#28 • • Edited Jil

Replying to 16.10 Colors & KLF presents FAITHLESS(UK) live....:

Armadance, 6.8.2010 13:55:
Huhuh, jopas jotakin: SHM, Tiesto ja nyt vielä Faithless. Aika mahtavaa saada bändi klubikeikalle. Näin Faithlessin Damissa heinäkuun alussa mutta alkuillan auringonpaisteisessa ulkoilmakonsertissa ei päässyt ihan kympillä hämyisiin tunnelmiin... Ilman muuta tänne jos työt vain antaa periksi!


Mä taas en pysty näkemään Faithlesia *(varsinkaan niiden liveä) ja 1000 hengen yökerhoa täyteen tupattuna samassa yhtälössä. Faithlesin livet on nimenomaan ollu festareille luotuja, Soundsystem (käsittääkseni kokoonpano käsittää DJ-setti + Maxi Jazzin MC:nä / solistina) taas on ollu klubeille mun käsittääkseni. En tosin tiedä et heittääkö ne tota sounsystenkonseptia enää, mut ei siitä oo kun vajaa vuosi kun ne teki Radio Onelle EM:n just tolla soundsystem-kokoonpanolla.
Eli siis tiivistettynä vähän sama kun laitettas Rolling Stones soittamaan hartwall areenalle stadikan sijaan.. *hih*
Individual

Posts: 10,942

#29 • • Edited Individual HYPNO!

Replying to 16.10 Colors & KLF presents FAITHLESS(UK) live....:

Jil, 6.8.2010 17:33:
---
Armadance, 6.8.2010 13:55:
Huhuh, jopas jotakin: SHM, Tiesto ja nyt vielä Faithless. Aika mahtavaa saada bändi klubikeikalle. Näin Faithlessin Damissa heinäkuun alussa mutta alkuillan auringonpaisteisessa ulkoilmakonsertissa ei päässyt ihan kympillä hämyisiin tunnelmiin... Ilman muuta tänne jos työt vain antaa periksi!

---

Mä taas en pysty näkemään Faithlesia *(varsinkaan niiden liveä) ja 1000 hengen yökerhoa täyteen tupattuna samassa yhtälössä. Faithlesin livet on nimenomaan ollu festareille luotuja, Soundsystem taas on ollu klubeille mun käsittääkseni. Vähän sama kun laitettas Rolling Stones soittamaan hartwall areenalle stadikan sijaan.. *hih*



Veikkaisin että jos Rollarit laitettaisiin soittamaan esim. Tavastialle, niin siitä tulisi niin kova keikka, että kukaan ei haluaisi nähdä niitä enää 100 metrin päästä stadioneilla. :) Kyllä mäkin olin melkein maani myynyt, kun Underworld siirrettiin Jäähallista jonnekin hiton Stockholm Diskoteekkiin ja niin oli monet muutkin, mutta kuinka ollakaan... kyseisestä keikasta tuli niin uskomaton kokemus, suorastaan hurmoksellinen tilaisuus, missä poloinen klubi natisi liitoksistaan yleisön, huudon ja äänen paineesta. Keikka meni heittämällä parhaaksi koskaan näkemistäni ja mä olen nähnyt niitä paljon. Jotain sellaista taikaa tuona iltana oli, että liekö järjellä selitettävissä.. :)

edit:
tuosta kun kelaa noin 50 sekan kohdalle, niin saanee kalpean aavistuksen illan kulusta...
Jil

Posts: 682

#30 • • Edited Jil

Replying to 16.10 Colors & KLF presents FAITHLESS(UK) live....:

Individual, 6.8.2010 17:43:
---
Jil, 6.8.2010 17:33:
---
Armadance, 6.8.2010 13:55:
Huhuh, jopas jotakin: SHM, Tiesto ja nyt vielä Faithless. Aika mahtavaa saada bändi klubikeikalle. Näin Faithlessin Damissa heinäkuun alussa mutta alkuillan auringonpaisteisessa ulkoilmakonsertissa ei päässyt ihan kympillä hämyisiin tunnelmiin... Ilman muuta tänne jos työt vain antaa periksi!

---

Mä taas en pysty näkemään Faithlesia *(varsinkaan niiden liveä) ja 1000 hengen yökerhoa täyteen tupattuna samassa yhtälössä. Faithlesin livet on nimenomaan ollu festareille luotuja, Soundsystem taas on ollu klubeille mun käsittääkseni. Vähän sama kun laitettas Rolling Stones soittamaan hartwall areenalle stadikan sijaan.. *hih*

---


Veikkaisin että jos Rollarit laitettaisiin soittamaan esim. Tavastialle, niin siitä tulisi niin kova keikka, että kukaan ei haluaisi nähdä niitä enää 100 metrin päästä stadioneilla. :) Kyllä mäkin olin melkein maani myynyt, kun Underworld siirrettiin Jäähallista jonnekin hiton Stockholm Diskoteekkiin ja niin oli monet muutkin, mutta kuinka ollakaan... kyseisestä keikasta tuli niin uskomaton kokemus, suorastaan hurmoksellinen tilaisuus, missä poloinen klubi natisi liitoksistaan yleisön, huudon ja äänen paineesta. Keikka meni heittämällä parhaaksi koskaan näkemistäni ja mä olen nähnyt niitä paljon. Jotain sellaista taikaa tuona iltana oli, että liekö järjellä selitettävissä.. :)

edit:

tuosta kun kelaa noin 50 sekan kohdalle, niin saanee kalpean aavistuksen illan kulusta...


Nää on makuasioita. Itse en Underworldin keikalla ollut ja aika fantastiselta näytti toki. *joo*

Faithless kuitenkin tulee keräämään suuremman huomion kun Underworld aikoinaan, paikka tulee olee niin loppuunmyyty kun vaan voi loppuunmyydä. Faithless kun ei ole mikään yhden hitin ihme / UGskenebändi vaan maailmanluokan konemusiikkiyhtye niinkun toki underworldkin. Mutta siitä vielä astetta isompi suuren yleisön silmissä. Jos ei mee ennakot / liput ovelta ees kaupaks ni voidaan muistella mitä tehtiin SHM:n keikalla. Eli varmasti tulee olemaan täys sillipurkki ilmatiiviissä purkissa. Muutenkin colorsin muottiin olisin edelleen nähny sen DJ-setin ennemmin kun liven.. No mut hyvät bileet varmasti tulee.
Individual

Posts: 10,942

#31 • • Individual HYPNO!
Joo varmasti tulee olemaan tiivistä, mutta sehän luo tunnelmaa. *justjoo* Itse ajattelen että on jees, että sieltä ei tule mitään Faithless plays Faithless records- dj/laptop-settiä, vaan koko bändi kerta ovat noin upean, grooven ja rokkaavan livekokoonpanon saaneet aikaiseksi.
Raver71

Posts: 3,605

#32 • • Raver71 Elämäntapa reivaaja, dj raver
Itse olin underworldin keikalla. Se oli todella hieno kokemus. Tämä keikka toimi paremmin tuossa pienemmässä tilassa kuin olisi toiminut jäähallissa. Tunnelma oli käsin kosketeltavissa. Tällä hetkellä toiseksi parasta mitä on 16v bileurallaan kokenut.

Prodigyn keikka marraskuussa 09 on se paras kokemus ever.

Tätä odotan innolla myös. Veikkaan että kiilaa kokemuksena aika korkealle listalla. Jää nähtäväksi.
GERTY

Posts: 411

#33 • • GERTY

Replying to 16.10 Colors & KLF presents FAITHLESS(UK) live....:

Individual, 6.8.2010 17:43:

edit:

tuosta kun kelaa noin 50 sekan kohdalle, niin saanee kalpean aavistuksen illan kulusta...



Underwolrdin keikka oli niiiiin käsittämättömän hieno. itsekin jonnin verran käynyt jossakin ja se oli niin käsittämätöntä, ei pysty koskaan unohtamaan. Sen näki myös kundeista lavalla. Joskus oikeat ihmiset samaan aikaan samassa paikassa sää aikaan jotain helvetin siistii.

Faithlesille tervetuloa vaan!
Progress

Posts: 955

#34 • • Progress
*joo*

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

veepee78

Posts: 13

#35 • • veepee78
Pitänee liput hommata.. Toivottavasti soittavat papoille klassikkojakin :)

--
BileMotoristi

Club Colors

Posts: 202

#36 • • Club Colors Since 1999
ENNAKKO MYYNTI ON ALKANUT TIKETISSÄ!!!

Aloitimme myynnin hieman ennakoon, koska Tiëston tapahtuma on loppuunmyyty eli nyt kannattaa olla nopea Faithlessin lippujen suhteen ettet jää ilman.
Vincet

Posts: 71

#37 • • Vincet
Liput *check*

--
Come with me to the dance floor,
You and me cause that´s what it´s for
Show me now what is it
You got to be doing
And the music in the house... is so soothing

Raver71

Posts: 3,605

#39 • • Raver71 Elämäntapa reivaaja, dj raver

Replying to 16.10 Colors & KLF presents FAITHLESS(UK) live....:

raveIt, 6.8.2010 19:20:
---
Individual, 6.8.2010 17:43:

edit:

tuosta kun kelaa noin 50 sekan kohdalle, niin saanee kalpean aavistuksen illan kulusta...

---


Underwolrdin keikka oli niiiiin käsittämättömän hieno. itsekin jonnin verran käynyt jossakin ja se oli niin käsittämätöntä, ei pysty koskaan unohtamaan. Sen näki myös kundeista lavalla. Joskus oikeat ihmiset samaan aikaan samassa paikassa sää aikaan jotain helvetin siistii.

Faithlesille tervetuloa vaan!


Kyllä paikalla olleena allekirjoitan tuon. Aivan mieletön fiilis siellä paikassa. Se vaan toimi! Tältä odotan vähän samaa. Nyt jo voin tuntea ne kylmät väreet jotka selässä kulkee...