105 posts, 6 pages, 52,931 views
Replying to 16.10 Colors & KLF presents FAITHLESS(UK) live....:
Armadance, 6.8.2010 13:55:
Huhuh, jopas jotakin: SHM, Tiesto ja nyt vielä Faithless. Aika mahtavaa saada bändi klubikeikalle. Näin Faithlessin Damissa heinäkuun alussa mutta alkuillan auringonpaisteisessa ulkoilmakonsertissa ei päässyt ihan kympillä hämyisiin tunnelmiin... Ilman muuta tänne jos työt vain antaa periksi!
Jil, 6.8.2010 17:33:
---
Huhuh, jopas jotakin: SHM, Tiesto ja nyt vielä Faithless. Aika mahtavaa saada bändi klubikeikalle. Näin Faithlessin Damissa heinäkuun alussa mutta alkuillan auringonpaisteisessa ulkoilmakonsertissa ei päässyt ihan kympillä hämyisiin tunnelmiin... Ilman muuta tänne jos työt vain antaa periksi!
---
Mä taas en pysty näkemään Faithlesia *(varsinkaan niiden liveä) ja 1000 hengen yökerhoa täyteen tupattuna samassa yhtälössä. Faithlesin livet on nimenomaan ollu festareille luotuja, Soundsystem taas on ollu klubeille mun käsittääkseni. Vähän sama kun laitettas Rolling Stones soittamaan hartwall areenalle stadikan sijaan..
Individual, 6.8.2010 17:43:
tuosta kun kelaa noin 50 sekan kohdalle, niin saanee kalpean aavistuksen illan kulusta...
---
Jil, 6.8.2010 17:33:
---
---
Mä taas en pysty näkemään Faithlesia *(varsinkaan niiden liveä) ja 1000 hengen yökerhoa täyteen tupattuna samassa yhtälössä. Faithlesin livet on nimenomaan ollu festareille luotuja, Soundsystem taas on ollu klubeille mun käsittääkseni. Vähän sama kun laitettas Rolling Stones soittamaan hartwall areenalle stadikan sijaan..
---
Veikkaisin että jos Rollarit laitettaisiin soittamaan esim. Tavastialle, niin siitä tulisi niin kova keikka, että kukaan ei haluaisi nähdä niitä enää 100 metrin päästä stadioneilla. :) Kyllä mäkin olin melkein maani myynyt, kun Underworld siirrettiin Jäähallista jonnekin hiton Stockholm Diskoteekkiin ja niin oli monet muutkin, mutta kuinka ollakaan... kyseisestä keikasta tuli niin uskomaton kokemus, suorastaan hurmoksellinen tilaisuus, missä poloinen klubi natisi liitoksistaan yleisön, huudon ja äänen paineesta. Keikka meni heittämällä parhaaksi koskaan näkemistäni ja mä olen nähnyt niitä paljon. Jotain sellaista taikaa tuona iltana oli, että liekö järjellä selitettävissä.. :)
edit:
tuosta kun kelaa noin 50 sekan kohdalle, niin saanee kalpean aavistuksen illan kulusta...
edit:
Vincet, 13.8.2010 20:29:
Liput *check*
raveIt, 6.8.2010 19:20:
---
edit:
---
Underwolrdin keikka oli niiiiin käsittämättömän hieno. itsekin jonnin verran käynyt jossakin ja se oli niin käsittämätöntä, ei pysty koskaan unohtamaan. Sen näki myös kundeista lavalla. Joskus oikeat ihmiset samaan aikaan samassa paikassa sää aikaan jotain helvetin siistii.
Faithlesille tervetuloa vaan!