mikä on paras peli?

1,110 posts, 56 pages, 259,152 views

Avatar
#681 • • Edited ALIEN Guest

ALIEN, 29.3.2005 20:12:
---
1ncarnation:
world of warcraft...namu :)
---


*ad-d-d-d-d-dicted!!!* :DD

[pieni]nimim. lvl 33 [/pieni]



nyt lvl 38 :)

btw. WOW on paras peli!! TJEU --> linkki
Jutu

Posts: 3,054

#682 • • Jutu Blondi
Mä oon tehnyt vähän aikaa tuttavuutta sellasen pelin kanssa kuin Prince of Persia -Warrior Within- Ja musta se on aikas loistava peli *hih* Alussa olin ihan pallo hukassa kun mä en tiennyt mitä mun piti tehdä, mutta siitä se homma sitten lähti kun soitti veljelle ja kysy *nauru*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

darkfr

Posts: 232

#683 • • darkfr d:play

Astrosyn, 24.5.2004 12:54:
Itse olen tykästynyt tribes peleihin..



mitäs tribapelejä pelailet (varmaan t2 ja T:V kun ei oo nimi tuttu)? mä oon itse mättänyt tota ykköstä joskus 99' lähtien ja vieläkin maistuu,

eli paras peli - Tribes 1

--
4/4

hrdkvr

Posts: 3,929

#685 • • hrdkvr KURGO
viimeiset pari kk pelannu CounterStrike sourcesia

--
-keep it hard-

aivastus

Posts: 499

#686 • • aivastus Ärsyttävä
Pro Evolution Soccer 4.
Viimeinkin peli, jota on helppo pelata, mutta josta löytyy tarvittaessa paljon opittavaa.

Ja Miinaharavaa parempaa peliä ei olekaan ;)

--
I don't believe in rules that tell me how I should live.

placiq

Posts: 1,260

#687 • • placiq Jorkki
The Moment of Silencea (PC) ja GT4:sta (PS2) on tullu viimeaikoina pelailtua kohtuullisen ahkerasti.. Ja tietty GTA San Andreasia siina ohella *pihkassa*
Verottaja

Posts: 1,174

#688 • • Verottaja no-life / luuviulu

darkfr, 25.4.2005 10:16:

eli paras peli - Tribes 1



Tota tulee koulussa pelailtua *blush* *nauru*

--
You´ve changed things, forever. There´s no going back.
See to them, you´re just a freak... like me.

milmil

Posts: 19

#690 • • milmil
Morrowind on ihan ykkönen oon ihan koukussa siihen!!*nauru**igor*
kap-pu

Posts: 1,167

#691 • • kap-pu the amazing suction cup boy

milmil, 27.4.2005 14:40:
Morrowind on ihan ykkönen oon ihan koukussa siihen!!*nauru**igor*



mul on kans tää ja vaikuttaa tosiaan sellaiselta peliltä, joka olisi syytä pelata läpi. se on kyl jotenkin kummasti jäänyt ensin peli-innottomuuden ja sittemmin World of Warcraftin jalkoihin

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

Lost-Soul

Posts: 3,107

#692 • • Lost-Soul los pallos
Selkeesti paras nyt on Lego Star Wars!

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

W

Posts: 1,049

#693 • • Edited W
Ihan viihdyttävä oli tuo Doom3 uusi lisäosa, jos ei vikaa tasoa lasketa mukaan (joka oli paikoin mielestäni turhankin vaikea) Vielläkin tosin miinuksena tähän doom tyyliin laskisin tuon vihollisten ilmestymisen...olisivat saaneet sijoitella mielummin viholliset pitkin kenttiä tyylikkäisiin piiloihin....teleportaantuvat viholliset eivät ole tyylikkäitä minusta...kentät lisäosassa ovat jotenkin kivempia kuin alkuperäisessä. *vink*

ps. nyt kun kone alkaa vihdoin olla sitä luokkaa että doom3 todella toimii loistavasti parhailla kraffoilla, niin kyllä jotenkin nauttii enemmän tuosta alkuperäisestäkin...sillä vanhalla näyttikselläni (9700pro) ja koneellani (3.2ghz p4) oli pelaaminen huonoilla kraffoilla ja hitailla ruudunpäivitysnopeuksilla yhtä tuskaa.
Keskiyon Keisari

Posts: 643

#694 • • Keskiyon Keisari Bileilehänminä, ArmyOfTwo [Fusion Drive]
Kyl se taitaa Halo 2 xboxilla olla *iloinen* vai mitä mieltä jengi on kyseisestä pelistä? *hymy*

--
hello to the world it`s me the.... grooving beatbeast aka Keskiyön Keisari

Mikki

Posts: 833

#695 • • Mikki
Second sight tuli juur pelattua läpi, ja pidin siitä todella paljon..
Mukava tarina jne.
Ja nyt takasin Splinter Cellin pariin --->sviuuuh

--
Names are for friends, so I dont need one.

Displacer

Posts: 1,828

#696 • • Displacer
Nethack rulettaa edelleen. Tavoitteenani on päästä kaikilla hahmoilla läpi se. Tähän mennessä vasta niillä helpoimmilla mennyt: Wizard, Barbarian, Valkyrie ja viimeisimpänä Priest just äsken.
Nacu

Posts: 1,293

#697 • • Nacu Nacu on the outside, tasty on the inside
Alias *joo*

--
yes i am alone
but then again i always was
as far back as i can tell i think maybe its because
because you were never really real to begin with
i just made you up to hurt myself

Kelp0man

Posts: 2,220

#698 • • Kelp0man Team Teknolipat :)
Todella hyviä pelejä on toooosi paljon. Tällä hetkellä kiinnostaa bisnespelit kuten Roller Coaster Tycoon I, II ja III *joo*

--
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

random

Posts: 226

#699 • • random

Optik, 12.4.2005 11:48:
Noille mun retrokoneille (C64,Amiga,CD32) on tehty tuhansia pelejä (pelkästään kuusneloselle n. 15000 ja amigoille joku 5000-6000) *justjoo*



Jaa-a. Luulen ettei kuusneloselle ihan noin montaa peliä ole tehty. Oheinen linkki väittää määräksi vähän reilu 6000.

Joukossa todellisia helmiä. Vieläkin ihmetyttää miten koodaajat saivat revittyä kuusnepasta irti noin tolkuttomasti tehoa ja näyttävyyttä.

http://www.c64gg.com/complete.html
Optik

Posts: 1,691

#700 • • Edited Optik Piikkisika/Outopallo

wylarion, 15.5.2005 01:21:
---
Jaa-a. Luulen ettei kuusneloselle ihan noin montaa peliä ole tehty. Oheinen linkki väittää määräksi vähän reilu 6000.

Joukossa todellisia helmiä. Vieläkin ihmetyttää miten koodaajat saivat revittyä kuusnepasta irti noin tolkuttomasti tehoa ja näyttävyyttä.

http://www.c64gg.com/complete.html
---



Kuules, nyt iskit kirveesi kiveen.. *muhaha*

Kuten jo tuon saitin etusivulla sanotaan että "Complete list of games FEATURED ON THIS SITE"
Joten kyseisessä listassa eivät tosiaan ole kaikki kuusnepaselle tähän päivään asti tehdyt pelit..

Gamebase64 kokoelmassa niitä löytyy päälle 15000... *joo*

Itsekin omistan kyseisen kokoelman ja tällä hetkellä se vie 3 CD:llistä ja lisää tulee sitä mukaa kun niitä löytyy meidän wanhojen retro huru-ukkojen levykekokoelmista..

Mutta kyllähän tuollekin vehjakkeelle tehdään kaikenlaista... Erityisesti Demoscene repii edelleen koneesta esiin uusia ulottuvuuksia, eikä pelipuoltakaan ole unohdettu... Vielä löytyy useita makuuhuonehakkereita jotka väsäävät uutta materiaalia rakkaudesta vanhaan koneeseensa...

TJEU:

Suomalaisen Lasse Öörnin Metal Warrior pelisarja sekä BOFH : Servers under siege

http://www.student.oulu.fi/~loorni/covert/games.htm

Sekä hulppea Newcomer rooliseikkailupeli (10 Lerpun kokoinen)

http://members.chello.at/theodor.lauppert/games/newcomer.htm

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.