mikä on paras peli?

1,110 posts, 56 pages, 259,146 views

mureena

Posts: 112

#661 • • mureena suppa greg numbah wan
tää on helppo. Grand Theft Auto San Andreas
Avatar
#663 • • nebula Guest
Mun suosikkipeli on DooM... 1993 ja ensimmäinen kerta kun näki BFG-9000 toiminnassa riittivät tekemään siitä minulle elinikäisen ystävän...*nauru*
Caro²

Posts: 5,301

#664 • • Edited Caro² Fiilis / SESSIONS2
Niitä on pari kolme. Otetaan siinä järjestyksessä kun ne saapuivat elämääni:

Dungeons & Dragons (Rope)
Slicks 'n' Slide 1.29d (terv. Timo Kauppiselle *sydän*)
Cyper Punk 2020 (Rope)
Gran Turismo (Pleikkarin pelisarja)
Miinaharava (Windows)

EDIT1: CP ja D&D lisätty
EDIT2: Flip CP&GT
e-will

Posts: 372

#665 • • e-will joor worst naitmeir

alek száhala, 12.4.2005 01:45:
Nyt kiksii taas pyllerölle vanha kunnon unkarilainen Elasto Mania. Viva la Magyarország! *jiihaa*



tää niinq rokkaa! =) (t:vanha addikti)

--
vailla täyttä ymmärrystä

xl8r

Posts: 2,227

#666 • • Edited xl8r synkistelyä suu korvasta korvaan

Caro², 12.4.2005 03:46:

Slicks 'n' Slide 1.29d (terv. Timo Kauppiselle *sydän*)



Hmms, olinkin jo unohtanut koko pelin, vaikka kavereiden kanssa aikoinaan tahkottiinkin usea tuhat peliä slicks'n'slidee

Pahaita pelejä kyllä ikinä.

Löytyy muuten --> http://slicks.se8.org/

--
http://xl8r.com

perspektiiviä pitäisi voida ostaa ja nauttia suonensisäisesti -- Erlend Loe

nRg

Posts: 69

#667 • • nRg
Aikasemmin ehdoton ygönen oli Metal Gear Solid sarja..butbut sain splinter cell:in käsiini vajaa pari viikkoa sit eikä paluuta ole..jotenki noi hiiviskely pelit iskee ja lujaa(siis kaikki tää pleka2)
hrdkvr

Posts: 3,929

#668 • • hrdkvr KURGO
civilization 1
COLONIZE
sensible soccer


noita tuli junnuna tahkottua kans

--
-keep it hard-

hrdkvr

Posts: 3,929

#670 • • hrdkvr KURGO

alek száhala, 29.3.2005 20:11:
---
Mark Hamilton:
NWN

---


D&D Rulexor! *plur* Aika heikko uudelleenpelattavuus tossa Newerwinterissä kyllä. *hmph*



ai kui nii??

meikäläisen oli ihan pakko alkuperänen vetää heti uusiks toisella hahmolla ja peli oli ihan erilaista

sit se 2 lisäpaketti hordes of ''''''' joku oli kans pakko vetää pariinkertaan kun siinä oli taas uusia hahmoluokkia.. esim black knight..shadowdancer..shapeswifter.. mitä kaikkee niitä nyt oli, mut oli kyl paras role ikinä mitä oon pelannu

--
-keep it hard-

Optik

Posts: 1,691

#672 • • Edited Optik Piikkisika/Outopallo
Jaahas... tää on jo vaikea......

Noille mun retrokoneille (C64,Amiga,CD32) on tehty tuhansia pelejä (pelkästään kuusneloselle n. 15000 ja amigoille joku 5000-6000) *justjoo*

Et pelkästään sieltä tulis jo kymmeniä, ellei satoja pelejä joita on tullu hangattua pikkupenskasta tähänpäivään asti...

PC:llä tänäpäivänä en oikeastaan enää edes jaksa pahemmin pelata yhtään mitään. Aivottomia FPS:siä mahtuu 13kpl tusinaan, joten ne ei oo kiinnostanu enää vuosiin.

Mut joskus on tullut pelattua seuraavia: C&C Tiberian Sun, Baldur's Gatet+lisälevyt, Icewind Dale, Neverwinter Nights, The Sims....

Lisään sit ku tulee lisää mieleen....

Edit: oho, olinkin vastannut jo tähän threadiin vuonna 2003... noh.. ei ole muuttuneet miksikään nuo preferenssit *nauru**iihhih*

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

hrdkvr

Posts: 3,929

#673 • • Edited hrdkvr KURGO
mikäs peli se oli missä v malliset alukset pommitti toisiaan. sai ostettua erilaisia. suomalainen freeware muistaakseni..

entäs se peli missä lahdattiin possee ostettiin aseita ja moottorisahoja???1 ja kaksinpel. yläviistosta kuvattu.i..siinä oli jotai nalleja kans..

se oli ihan 1...


ja sit vielä 1


m i n e b o m b e r s !!!

--
-keep it hard-

typo

Posts: 685

#676 • • typo Testaaja
Natural Selectionia (HL-modi) tulee tällä hetkellä hakattua eniten. Muita hyviä:

Popcapin pelit:
* Dynomite
* Zuma
* Bookworm

Pinball Dreams 2
Pinball Fantasies
Heroes of Might and Magic 2

...ja mä HALUAN jostain aidot ja alkuperäiset CGA/EGA-grafiikkaiset AD&D:n kultalaatikkopelit, koska en aikoinaan saanut niitä kaikkia pelattua läpi. Rrrkele!

.pi.

--
.psychedelicious.

Caro²

Posts: 5,301

#677 • • Edited Caro² Fiilis / SESSIONS2

xl8r,
Löytyy muuten --> http://slicks.se8.org/


Tuo on vaan väärä versio. Tuossa 1.30:ssä sladit ei luistanu samalla tavalla, ja ajaminen oli muutenkin jäykempää. Sen takia 1.29d *sydän*

EDIT: Aikato, olihan siellä old versionskin *blush*
hrdkvr

Posts: 3,929

#678 • • Edited hrdkvr KURGO

Caro², 12.4.2005 12:10:
---
xl8r,
Löytyy muuten --> http://slicks.se8.org/

---

Tuo on vaan väärä versio. Tuossa 1.30:ssä sladit ei luistanu samalla tavalla, ja ajaminen oli muutenkin jäykempää. Sen takia 1.29d *sydän*

EDIT: Aikato, olihan siellä old versionskin *blush*



millos ne ufot ja rekat sun muut tuli kuvioihin??
btw mulla oli yhes radas ennätys 0.1 sec

siin oli kyl bugi kun se oli about 8 muotonen rata ja törmäsin maaliviivalla seinään se katto että oli ylittäny maaliviivan uudestaan ; )

--
-keep it hard-

akir0

Posts: 2,554

#679 • • akir0 idleRPG champion 2009

typo, 12.4.2005 12:06:
...ja mä HALUAN jostain aidot ja alkuperäiset CGA/EGA-grafiikkaiset AD&D:n kultalaatikkopelit, koska en aikoinaan saanut niitä kaikkia pelattua läpi. Rrrkele!



Äh, yhden ku pelas läpi ni oli pelannu kaikki :P
xl8r

Posts: 2,227

#680 • • xl8r synkistelyä suu korvasta korvaan

hardikaveri, 12.4.2005 12:14:
---
Caro², 12.4.2005 12:10:
---
xl8r,
Löytyy muuten --> http://slicks.se8.org/

---

Tuo on vaan väärä versio. Tuossa 1.30:ssä sladit ei luistanu samalla tavalla, ja ajaminen oli muutenkin jäykempää. Sen takia 1.29d *sydän*

EDIT: Aikato, olihan siellä old versionskin *blush*

---


millos ne ufot ja rekat sun muut tuli kuvioihin??
btw mulla oli yhes radas ennätys 0.1 sec

siin oli kyl bugi kun se oli about 8 muotonen rata ja törmäsin maaliviivalla seinään se katto että oli ylittäny maaliviivan uudestaan ; )



Hmms, kaiveltuani tuota vaatehuoneen perukoilla ollutta diskettikasaa tuli käteeni versio 1.20 eli luulen että peli ajautui käsiini tuossa kymmenkunta vuotta sitten. Tuo bugi kuulosti tutulta, se onnistui muistaakseni myös jossain toisessakin radassa *nauru**iloinen*

--
http://xl8r.com

perspektiiviä pitäisi voida ostaa ja nauttia suonensisäisesti -- Erlend Loe