randomhero:
mut silti tuohon doomiin ois odottanu parempaa ns. mäjätys mallinnusta, eli irtoavia raajoja etc(vrt soldier of fortune). se et möllit vaan posahtaa, laski pisteitä aika roimasti. muuten synkästä tunnelmasta pelkkää plussaa.
ei ehkä niin uberbueno ku ootin, mut se vaan lisää odotuksia half-life 2:sta kohtaan.
doom 3:n moottoriin on kyllä kuulemma alettu rakentaa osaa joka osaa erotella raajoja, sitä ominaisuutta ei vaan lisätty nykyiseen doom 3:een epäilen että kyseessä on se että haluttiin saada peli pyörimään heikommillakin koneilla, sitä paitsi oma syysi jos odotit peliltä enemmän ;) tai no tekijöitten syy kun julkaisi liian aikaisin kuvia ja videoita pelistä... sen perusteella mitä oon peliä pikkasen kokeillut kaverin luona niin voin sanoa että peli täytti omat odotukseni, en uskonutkaan että se tulisi olemaan mikään täysin superultragigamaailmakolmematrixröllikkä vaan ajattelin peliä siitä kulmasta että nyt on tulossa iso projekti, ja sen pienen kokeilun perusteella sain siitä jo sitä tunnelmaa irti jota ei saa monista nykyisistä peleistä vaikka vetäisi pelin läpi vaikeimmalla tasolla...
omaan mieleen tämä peli, harmi että omalla koneella ei pyöri kun omistan tämmöisen ruoskan... sitä paitsi mitä väliä grafiikalla? sanon että vaikka peli olisi kuinka ruma tahansa (red paron I esim) niin se voi olla niin loistavasti tehty että grafiikka jää pienemmälle osuudelle, tottakai nykystandardeihin voisi melkein luokitella havoc-fysiikka moottorin sekä kaikki muut rojut sekä 3d:n ja muut... noni, nyt meni vaa selitykseksi, jos ei peli täyttänyt odotuksia niin sitten oma rima oli liian korkealla tai pelin taso liian alhainen omiin nykymieltymyksiin nähden ;)