mikä on paras peli?

1,110 posts, 56 pages, 259,396 views

Mikki

Posts: 833

#781 • • Mikki
Tällä hetkellä pelailen BattleField 2:sta, johon olen tykästyny aikas paljon.

--
Names are for friends, so I dont need one.

liikkuva muna

Posts: 2,652

#782 • • liikkuva muna an egg on the move
Nyt oon pelannu jHereticiä. Kohta taas koko systeemi läpi vaikeimmalla tasolla: Black plague posses thee. Perkeleen kinkkinen peli osittain *plur*

4new.jpg
zenny

Posts: 1,145

#784 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
No kyl toi Gran Turismo 4 on ihan *super* hyvä!! Tänää sain sen ni nyt jo vakuuttun et aika paras ajopeli mitä oon pelan...*joo*

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

Avatar
#785 • • ALIEN Guest

Syder, 16.11.2005 16:17:
Asian etee varmaa voinee tehdä jotain? :) Tiedät kyllä itsekin mitä.



kjeh... sit vois jo sanoa, että "you know when you´re addicted to wow..." :DD
Avatar
#786 • • aaaaaaaaaa Guest
Action quake2.
Ollu jo monta vuotta ja aina tulee olemaankin *sydän*
Aika old schoolia mun mielestä.
pirpeli

Posts: 5,533

#787 • • pirpeli
pippeli

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

coolcat82

Posts: 771

#788 • • coolcat82 You only live once, so do it well!
Silent Hill *plur*

--
*sydän* Diamonds *sydän*

Kirtar

Posts: 771

#789 • • Kirtar
Final Fantasy 7

--
asdaf?

Displacer

Posts: 1,828

#790 • • Displacer

Kirtar, 17.11.2005 13:01:
Final Fantasy 7



offtopic
Tähän peliin liittyen leffa "FF VII: Advent Children" on nyt saatavilla hyvin varustetuista p2p-verkoista erinomaisella kuvan ja äänenlaadulla *hymy*. Itse en ole vielä kerennyt katsomaan, mutta viikonloppuna olisi tarkoitus. Kyseessä on siis "jatko-osa" leffan muodossa Final Fantasy seiskalle, joka on ehkä yksi parhaista peleistä ikinä.
/offtopic
Epailija

Posts: 5,636

#791 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Displacer, 17.11.2005 13:14:
offtopic
Tähän peliin liittyen leffa "FF VII: Advent Children" on nyt saatavilla hyvin varustetuista p2p-verkoista erinomaisella kuvan ja äänenlaadulla *hymy*. Itse en ole vielä kerennyt katsomaan, mutta viikonloppuna olisi tarkoitus. Kyseessä on siis "jatko-osa" leffan muodossa Final Fantasy seiskalle, joka on ehkä yksi parhaista peleistä ikinä.
/offtopic



Ei kyllä ole kummoinen leffa. Final Fantasy VII:tä ei ole tullut pelattua (kasia ja kymppiä kyllä), mutta se ei mielestäni ole mikään pakkovaatimuskaan. Jos leffan kerronnallinen puoli ontuu ja aihepiiristä huolimattakin uskottavuuden kanssa on niin ja näin, ei vika ole pelkästään katsojan taustatiedoissa. Visuaalinen puoli on leffan parasta antia (vaikka kaikkia fantasiafysiikankin lakeja uhmaavat prätkät liikkuvatkin niin rumasti, että silmiin sattuu), joten todennäköisesti pelisarjaa tuntemattomatkin saavat ensimmäisellä katselukerralla jotain irti. Elleivät nukahda kesken elokuvan.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Displacer

Posts: 1,828

#792 • • Displacer

Epailija, 17.11.2005 13:24:
---


Ei kyllä ole kummoinen leffa. Final Fantasy VII:tä ei ole tullut pelattua (kasia ja kymppiä kyllä), mutta se ei mielestäni ole mikään pakkovaatimuskaan. Jos leffan kerronnallinen puoli ontuu ja aihepiiristä huolimattakin uskottavuuden kanssa on niin ja näin, ei vika ole pelkästään katsojan taustatiedoissa. Visuaalinen puoli on leffan parasta antia (vaikka kaikkia fantasiafysiikankin lakeja uhmaavat prätkät liikkuvatkin niin rumasti, että silmiin sattuu), joten todennäköisesti pelisarjaa tuntemattomatkin saavat ensimmäisellä katselukerralla jotain irti. Elleivät nukahda kesken elokuvan.



Hehe, vaikuttaa lupaavalta *nauru* Mut eiköhän tuo nappaa kun on FF seiskaa tullu pelailtua jokseenkin paljon aikoinaan ja samoja hahmoja näkee sit leffassakin. Nostalgiatunnelmat toivottavasti voittavat leffan mahdolliset puutteet *pepsodent*
Kirtar

Posts: 771

#793 • • Kirtar
offtopic: kyl mulla ainakin tuli kylmät väreet sitä elokuvaa katsellessa *vink*

--
asdaf?

twistedsushi

Posts: 211

#794 • • twistedsushi Nihil declaro
kaksintaistelupelit on kivoja *iloinen*

--
Itse valitset puolesi.

Avernian

Posts: 7,451

#795 • • Avernian Kerettiläinen
Paras peli on Bushido Blade .

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

Hippo

Posts: 221

#796 • • Hippo At the edge of sanity but not insanity
Muchos lempparipelit:

Thief 1&2 *sydän*
Fallout 2
Deus Ex 1
Ja about kaikki Lucasartsin seikkailut (Monkey Islandit, Grim Fandango, The Dig etc.) ja The Longest Journey
UFO: The Enemy Unknown

Thieffeissä on paras tunnelma ikinä.

Tällä hetkellä kesken on FEAR.

--
Lets pump ourself full of magic monkey juice and take a trip to spacelab!

ezzy

Posts: 8,060

#797 • • ezzy Droid-pappa

Epailija, 17.11.2005 13:24:
---

Visuaalinen puoli on leffan parasta antia , joten todennäköisesti pelisarjaa tuntemattomatkin saavat ensimmäisellä katselukerralla jotain irti. Elleivät nukahda kesken elokuvan.



Oli kyllä silmäkarkkia, juonesta ja hahmoista ollut _mitään_ hajua...pitää katsoa varmaan vielä toistamiseen =)
Plaque

Posts: 269

#798 • • Plaque

Kirtar, 17.11.2005 13:01:
Final Fantasy 7



dingding. kuva kingdom heartsista mutta muuten kyllä, oikeassa olet.

ffvii is teh r0xor.
meklr

Posts: 206

#799 • • meklr Kun hiiret on poissa, niin kissat hyppii seinille.
niit o kyl monia... miten kulonki jaksaa... ja mil pelaa vaikuttaa kummasti minkä tyyppisiä pelejä pelaa.... viime aikoina ei tullu paljo pelattu mut täs jotain*ding*

final fantasy (VII ja X)
heroes might and magic (III ja IV)
combat mission (kaikki kolme)
total war (shogun, medieval)
civilisation (I, II, III)

ja lokuisi muit... *hih*
Avatar
#800 • • Jaska Guest
Call of duty 1 / 2
Sniper elite
Stunts
Auts
C & C
Gta3
Operation Wolf

Siinä muutama uusi ja ei niin uusi :)