Käytätkö sinä näitä sanoja?!!

90 posts, 5 pages, 25,478 views

Riku

Posts: 3,187

#41 • • Riku The Little Prince
Rok roka kokkaa sit vaan.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

S-T

Posts: 1,195

#42 • • S-T Pieni

Lost-Soul:
Olis kans hauska tietää, kuinkapaljon porukat käyttää erilaisia lyhenteitä tai vastaavii... Nytkin on suuressa suosiossa IMO. Edellistä ”vastaavaa” kirjainyhdistelmää en edes oikein muista ja kohta varamaan jokin uusi valtaa kaikki foorumit ja ircin..



siis imoahan on käytetty ircissä jo iät ja ajat.. ei se mikään uusi villitys ole.. se on vaan levinnyt nörttien keskuudesta muidenkin tietoisuuteen :]

ja noita akronyymejä riittää kyllä vaikka muille jakaa.. tjeu: http://www.muller-godschalk.com/acronyms.html
itse käytän ircissä ihan säännöllisesti kymmenkuntaa ainakin *hymy*

Noita muita sanoja käytän silloin kun ne tilanteeseen sopii.. paipaita olen käyttänyt myös jo vuodesta miekka ja kivi, milloin siitä on suosittu tullut? *ding*

[muokattu 3.7.2003 16:55]

--
Pieni on kaunista.

Avatar
#43 • • yana Guest

kide:
EN HELVETISSÄ KÄYTÄ!!!! Toinen on kaikki vitusaatanan hymiöt joita en ikinä käyttäis!! Jos joku haluaa niitä käyttää niin käyttäköön mutta mielellään ei mitään vittunaama smilejä joka toisen sanan perään!! Silti ehkä historian vituttavin sana on ROKOKOO!!



pah. musta on hauska pitaa taskussa pakkaa smileykuvia joita voi sitten nayttaa aina puheen aikana kaikille
Avatar
#44 • • Juice__ Guest
nounou....en käytä....käytän sillontällön jotai esim:hjuva tai nukq

mut ei nitään läähätyksiä..*pupu*
nomic

Posts: 4,120

#45 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix

Armin:
Kohta varmaan lopetan kiroilunkin *igor*


MTIÄH! voiko kiroilun lopettaa? mitä järkee?
mä oon kirjoittanu kerran kaikenmoisia ”käyttösanoja” n.5 sivua ja en lopeta enkä anna muiden lopettaa tätä ihmisten hienoa kommunikointi tapaa pieni opetus:

yksi murahdus = tuo ämmä bissee
kaksi murahdusta = missä on bisse
kolme murahdusta = makkaraa ja heti!
hiljaisuus = keskityn asiaan! (topikiksisyömiseen ja juomiseen)
no nyt meni taas off mut siis että tässä on taas tämmöistä meijän ukkojen kieltä että jos joku ei ymmärrä meitä (putki aivoja)
no tos oli tärkeimmät mutta lupaan julkaistaa vielä sen ”käyttösanojen” koosteen
ja en muuten ymmärrä miten joku voi suuttuu jostakin ihquilusta tai muusta
ketä se voi häiritä niin paljoo?
itse en pahemmin käytä ku jos haluun puhuu ja kertoo jostakin muutun koomalantuksi
mut siis mä oon joutunu kuuntelee ihquilua aika saatanan kauan ihan vain sen takia kun minun ”rakas” ”iso” systeri on tommone plur
niin kyllä sitä vähemmästäkin tottuu
on se kieltämättä totta jos jokaisen sanan perään tulis plur,paipai,sammakko!...oke toi vika ei liittyny tähän mitenkää mutta kuiteski älkää immeiset aloittako mitää ”me vastaan te” juttuu jostaki sanoista...itsekin käytän monia tyhmiä sanoja täs muutama:

botti= tyhmä sälli (keksitty siitä kun teko älyä kutsutaan myös bot koneeksi jne...)
5 neliöjuuri=yleensä tyhmä tyyppi (?)
2003 generation free, RMB, rest in peace! = tällä tarkoitetaan jotakin levyn kantta johon on ängetty liikaa kaikkea...
jne...

mutta kaikki käyttää niitä sanoja mistä itse pitää...ja jos ei muuta niin muitten kiusaksi
tämmöisiä me ihmiset ollaa (siis te...mä en kuulu joukkoon millään tavalla)

ps.joskus kun röyhtäisette kokeilkaa huutaa samaan aikaan absoluuttinen aurinkopaneelin virranjakaja... (pyydän anteeksi...ja vitut! ) *hymy*
no tuli paljon off topikkia mutta yritän saada teidän päätänne pyörälle *iloinen*

*piis* *plur* *piis*
Avatar
#46 • • GoA Guest
Pai Pai menee. Kaikki muut alkavat jossain vaiheessa risomaan. Varsinkin tuon ihku sanan viljely saa minut näkemään punaista. Perkele sanon minä!!*dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa*
Dannu

Posts: 181

#47 • • Dannu tÄh ??
.. joo todellakin ÄRSYTTÄVIN kaikista on IHKU..siis oikeesti..*piru*

--
*igor* Voi Paska !

UnityF

Posts: 15,721

#48 • • UnityF joo just se

milla:
haha, te ette vaan tiedä niiden todellista merkitystä! *vink*

ei kukaa niit ihkuu ja plurii ns. tosissaan käytä, mut joitain asioita ne kuvaa enemmän ku täydellisesti, eikä o mitää muita kuvaamaan kys. juttuja niille ketkä tajuu mitä ne tarkottaa. lähinnä irkki-ihmiset jne..

plursohva!

tapsuli oli ihan plur

ihkukiksuttelua


*plur*

mut joo, liika on aina liikaa. toisaalt en kyl ymmärrä ketä noi voi häiritä hirvesti, pienestäpä ihmiset otatte pulttia, ja merkityksettömien asioiden annatte vaikuttaa*ding*

(hyvät sanajärkät jne ^__________^ )




sie sen sanoit....*plur*
Avatar
#49 • • GoA Guest
Nyt otan pulttia todella pienistä asioista. Nikkis on perseestä. *piru*
Avatar
#50 • • CryOniC Guest
Harvoin tulee mietittyä sana sanalta mitä tulee puhuttua...
..mutta on noikin varmaan joskus putkahtanu suusta ulos...
Dalifemme

Posts: 1,629

#51 • • Dalifemme Dementia simplex
Mua kyl ärsyttääääää *piru* tietyt sanonnat ja sanat. Ja toi plur sanan käyttö...*justjoo*
Sitä käytetään kyl aivan väärissä yhteyksissä...Jos oikein käy nubii sitä pilkkua siis.. ja sit sana ihku...*dissaa* *kärttynen ämmä mode päällä*
Karski

Posts: 6,049

#52 • • Karski Pomon kätyri
eihän noi edes oo ärsyttäviä jos niitä vertaa
sellaseen hirvitykseen ku

WEEKENDI aka WENDI

saati sitten bilebile, etenkin käytettynä
tyyliin 'ootko WENDINÄ menossa BILEBILE'

niinq WTF, onks jengi noin jäässä *eiei*

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Avangion

Posts: 2,529

#53 • • Avangion Punakardinaali
Ihqua tulee käytettyä pieninä annoksina. Mutta olen kohtuukäyttäjä. *hih*
Muita listan sanoista en koske... *hymy*

TeMpPu

--
HUMAN BEINGS MAKE LIFE SO INTERESTING.
DO YOU KNOW THAT IN A WORLD FULL OF WONDERS, THEY HAVE MANAGED TO INVENT BOREDOM?
QUITE ASTONISHING.
-Kuolema (Terry Pratchettin Hogfather [televisioversio])

Dragonfly

Posts: 542

#54 • • Dragonfly Mariarawr
rakkaita sanoja! käytän kaikkia muita kyllä paitti tota ”kivaa” *nauru* varmaan vaikee uskoo että mä kiroilenki ihan hirveesti.. *blush*

--
Uguu~

bansq

Posts: 931

#55 • • bansq leftfield winger.
IHCUPIHCU ihku ihq! = K, sarkastisesti että ”ihkutapauksissa”. *hymy*
ökkö? = Itseasiassa enpä muista _ikinä_ kirjoittaneeni tätä mihinkään, mutta miksei, laitetaan K.
Paipai = Kuulostaa helvetin tyhmältä/huvittavalta sanottuna, mutta kirjoitettuna toimii. K *sydän*
LÄEH UUH PUUH! = K, mutta ei näitä voi enää käyttää vakavasti otettuina. *hih*
No jättekivaa! Kivakivakivakiva! Ihkukiva! = K, ihan liikaa, *plur*
*Hugpusrutist* = Ennen E, nykyään K. Ehdotonta. *hali*

Ei jaksa ruveta ikinä erityisemmin hermostumaan ihmisen sanoista/kirjoitustyylistä, kun suuttuminen on itsessään jo niin huvittavaa. Jos joku pitää näiden tunnepohjaisten ilmaisujen käyttöä jotenkin ”oppimattomana ja tyhmänä”, niin aivan vapaasti saa tulla ilmaisemaan oman mielipiteensä siististi isoilla kirjaimilla ja yhdys_sanoilla jos tähän kokee erityistä tarvetta. Oikeinkirjotus on hyve, mutta väärinkirjotus irkissä ei ole pahe niin kauan kun itse viestistä saa selvää.
Joten annetaan kaikkien kukkien kukkia, pluristien ja puristien. *piis*

Niinjoo, ja näistä voi ehkäpä jo hermostuakin tietyissä rajoissa:
DWISNWID = do what I say, not what I do. *plur*

[muokattu 22.10.2003 15:04]

--
plip goes on.

ravec

Posts: 1,102

#56 • • ravec
1) E
2) E
3) E
4) K
5) E
6) E

Olen tiedostanut että, jos toinen kertoo jotain ikävää,
niin sanon usein Uhg (uh painotuksella ja niinkuin ääni tulisi paperipussin sisältä)

Toisten mokia kuunnellessa tulee suusta NOniin, sillälailla sitten taas, juuh, ihan kiva.

Ja yleensä tilanteessa kuin tilanteessa tulee käytettyä joo-o, yhdistelmää (eri painotuksilla)
-P

Posts: 4,972

#57 • • -P
oon kyl niin ihqkixuplurhug... noei.. kyllä muutaman noista ylikäyttö ärsyttää aina välillä*hmph*

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Avatar
#58 • • pipa Guest
kolmosta ja nelosta joo.. en muita..*igor*
ianna ei anna!

Posts: 1,999

#59 • • ianna ei anna! RaittiusYhdistyksen pj / Hullu Joanna-täti
MUI MUI!!!MOON NIIN IHQ PLURPLUR!!!!!*plur**plur* *hmph**piru*

Joo käytän ärsyttääkseni... ja joskus sitten menee vähän överiksi ja jää päälle noi ihqut ja muut lyhentelyt.

--
Älä pelkää koettelemuksia, ne ovat maksu jolla
lunastat varsinaisen omaisuutesi.
-Maria Jotuni_

Sallakat

Posts: 2,220

#60 • • Sallakat jungle, baby !
1)e
2)e
3)e
4)e
5)e
6)e

monta niitä olikaan... joo tosi ärsyttäviä itse asiassa kaikki *eiei*