Käytätkö sinä näitä sanoja?!!

90 posts, 5 pages, 25,566 views

nemo

Posts: 656

#21 • • nemo Wanha kettu
En todellakaan käytä... mä vaan kiroilen. Plur ja ihkut sun muut on perseestä!! *iloinen*

--
Tää on mun sigu

Avatar
#22 • • Relic Guest
mun mielestä se on ihan sama mitä ihmiset käyttää ilmaistakseen fiiliksiä kuhan ei mene ”yli” eli siis joka toinen sana on joku noista listassa olevista tms.

Mutta sananvapaus on kuitenkin voimassa ja kirjoitusvapaus :) joten kaikki tyylillään ja ei se minua haittaa. Joskus tosin turha söpöily alkaa tuntua liian siirappiselle :)

*hih*
nomic

Posts: 4,120

#23 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix

Relic:
mun mielestä se on ihan sama mitä ihmiset käyttää ilmaistakseen fiiliksiä kuhan ei mene ”yli” eli siis joka toinen sana on joku noista listassa olevista tms.

Mutta sananvapaus on kuitenkin voimassa ja kirjoitusvapaus :) joten kaikki tyylillään ja ei se minua haittaa. Joskus tosin turha söpöily alkaa tuntua liian siirappiselle :)

*hih*



oon kyl ihan samaa mieltä, kaikki puhuu ja kirjoittaa miten tahtoo
itse en käytä pahemmin pilkkuja taikka pisteitä tai edes isoja kirjaimia jne...
ihan vain teidän kiusaksenne...se on mun tyyli vaikka ei tää mitenkää liity noihin sinänsä
mutta sinänsä taas joo oke mä oon vähä ”kääntyny” (uus muotisana joka tarkoittaa väsyä...)
jne...
käyt. kun. lyh. q netis. käyt.
0nh4n t4t4k1n tyyl14 k4yttty qn k1rj01t3t44n j0t4k1n
mut ei ehkä noin paljoa
eli vapautta kehiin!!! mun puolesta ihmiset saa käyttää tyylinään ja tapanaan mitä tahto
ja siitä ei pitäisi valittaa ihan sama kuin valittaisi siitä että ”hei sul on kauheen näköne toi korva leikkaa irti tai mee kirurgin luo!” se on meissä jokaisessa asuva pieni leijona pullo joka ohjailee meitä....
mä oon kyl melko ”kääntyny”....
sune

Posts: 2,096

#24 • • sune Turkkilainen lammaspaimen

nemo:
En todellakaan käytä... mä vaan kiroilen. Plur ja ihkut sun muut on perseestä!! *iloinen*



Ethän kiroile.. älä valehtele*nauru*

--
ei kovin ihku eikä plur

POSER

Posts: 800

#25 • • POSER Wimp and Poser
en käytä, sanat ovat aivan hirveitä.

--
Keppiä Jehoville!

wattsson

Posts: 146

#26 • • wattsson
ainoastaa lääh ja sitäki semmosis kohis mihi se ei sovi *pahis*
She

Posts: 717

#27 • • She
Mä tahdon pelastaa ökön.. Muita mä en siädä.... Enenenen.... Enpäs. Nih.
Ja jos on kuuma saa läähättää! *joo*

bud.gif*

[muokattu 25.6.2003 21:01]
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#28 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
just tuli sanottua, että uuh aah *hih*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Defiz

Posts: 717

#29 • • Defiz
juu en käytä *igor*

--
-=Defiz=-
*Tampereelle Bileitä lisää*

nemo

Posts: 656

#30 • • nemo Wanha kettu

Pikachu:
---
nemo:
En todellakaan käytä... mä vaan kiroilen. Plur ja ihkut sun muut on perseestä!! *iloinen*

---


Ethän kiroile.. älä valehtele*nauru*



No kiroilenhan... perse on kirosana. *iloinen* Tosin on se kyllä muutakin ja tässä toisessa merkityksessä se edustaa jotain käsittämättömän hienoa. *iloinen*

-Buttman Nemo- *plur*

--
Tää on mun sigu

Howdy

Posts: 7,955

#31 • • Howdy Oldie
Ei mil pahal ketään kohtaan ei ole kohdistettu keneenkään .. mut oikeesti ... IHQUU ja PLUURRR ne on niin syvältä perseestä kun voi vaan olla ... *piis**uros**piis*

--
Käpy vailla vertaa

milla

Posts: 3,699

#32 • • milla
haha, te ette vaan tiedä niiden todellista merkitystä! *vink*

ei kukaa niit ihkuu ja plurii ns. tosissaan käytä, mut joitain asioita ne kuvaa enemmän ku täydellisesti, eikä o mitää muita kuvaamaan kys. juttuja niille ketkä tajuu mitä ne tarkottaa. lähinnä irkki-ihmiset jne..

plursohva!

tapsuli oli ihan plur

ihkukiksuttelua


*plur*

mut joo, liika on aina liikaa. toisaalt en kyl ymmärrä ketä noi voi häiritä hirvesti, pienestäpä ihmiset otatte pulttia, ja merkityksettömien asioiden annatte vaikuttaa*ding*

(hyvät sanajärkät jne ^__________^ )
Riku

Posts: 3,187

#33 • • Riku The Little Prince
Joo, pisteet Millalle. Ehkäpä te ihmiset ettei vain tajua kuinka vitun ihquu kyynisyys ja sarkasmi on. Sitäpaitsi on niin ihanan lääh kun joku on ihan plur.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

TR3OX

Posts: 56

#34 • • TR3OX

DiamonDie:
Ärsyttää, kyllä, vaikka ihku-sanaa käytänkin itse sarkastisessa mielessä. Ökköilyn merkitys ei ole vielä valjennut, mutta liekö sillä niin väliä. Miksei tässä kysytty <3:stä ollenkaan?



...niin...siis noita muitaki pysty sit kommentoimaan.....
Avatar
#35 • • shiva Guest
siis joo, ei oo mitään ärsyttävämpää kuin noiden sanojen ylitsepursuava käyttö tyyliin..
”oot megihku plur hali tyyppi! ja mä oon ihkuihkumegahughug sitä mieltä..!”
Claquesous

Posts: 3,206

#36 • • Claquesous viidettä kolonnaa

Charly RePanic:
Ärsyttääkö sinua, vai oletko täysin rakastunut näihin sanoihin / sanontoihin:::
1) ihku
2) ökkö
3) paipai
4) erilaiset puuskutus ilmaukset esim. aah, uhh, puh, lääh jne.
5) kivaa (liiallinen käyttö)
6) hugpushali sun muut (liiallinen käyttö)

Ilmaise suoraan mielipiteesi; K=kyllä ja E=ei.
---
Voit myös ilmaista tunteesi muistakin vastaavista sanoista / sanonnoista.



en tod. käytä ku noi jutut on siis ällöttävä imelii jne. jote:
1)E
2)E
3)E
4)E
5)E
6)E

ja vähä hajottaa jos joku viljelee noit kokoaja mut muute oon tosi PLUR

--
32. of December

Howdy

Posts: 7,955

#37 • • Howdy Oldie

milla:
haha, te ette vaan tiedä niiden todellista merkitystä! *vink*

ei kukaa niit ihkuu ja plurii ns. tosissaan käytä, mut joitain asioita ne kuvaa enemmän ku täydellisesti, eikä o mitää muita kuvaamaan kys. juttuja niille ketkä tajuu mitä ne tarkottaa. lähinnä irkki-ihmiset jne..

plursohva!

tapsuli oli ihan plur

ihkukiksuttelua


*plur*

mut joo, liika on aina liikaa. toisaalt en kyl ymmärrä ketä noi voi häiritä hirvesti, pienestäpä ihmiset otatte pulttia, ja merkityksettömien asioiden annatte vaikuttaa*ding*

(hyvät sanajärkät jne ^__________^ )





Ehkä sun pitäis sitten pitää IHKU kurssi valaistumattomille .. ehkä se siitä sitten avautuis ... *nauru*

--
Käpy vailla vertaa

Avatar
#38 • • Kyrpä otsassa klubituksessa Guest
EN HELVETISSÄ KÄYTÄ!!!! Toinen on kaikki vitusaatanan hymiöt joita en ikinä käyttäis!! Jos joku haluaa niitä käyttää niin käyttäköön mutta mielellään ei mitään vittunaama smilejä joka toisen sanan perään!! Silti ehkä historian vituttavin sana on ROKOKOO!!
Avatar
#39 • • emppu Guest
1 no en
2 no en
3 no en
4 kyllä
5 no en
milla

Posts: 3,699

#40 • • milla

kide:
Silti ehkä historian vituttavin sana on ROKOKOO!!



:DD