Colors presents.. House Music from Sweden 4.7.2010 @ Helsinki

137 posts, 7 pages, 51,411 views

woblz

Posts: 167

#41 • • woblz Tommi Oskari

Replying to Colors presents.. House Music from Sweden 4.7.2010 @ Helsinki:

Kuisma, 20.5.2010 13:58:
Harkinnasta hankintaan! Axwell päättämässä illan tulee olemaan jotain aivan eufoorista. *pökr*

Miehen (levy-yhtiön) seuraava julkaisu: Adrian Lux - Teenage Crime (Axwell & Henrik B Remode) & (Axwell Remix)


Todellakin.. itellä Axwell ollu ihan ensimmäisia artisteja, jonka biisit on oikeesti iskeny todella kovaa. Feel the vibe <3

Ja tota Teenage Crime remixin julkasuakaan ei oo ku n. vuoden verran odoteltu :D huhhuh! Loistavaa.
hegemon

Posts: 26

#42 • • hegemon
Liput sitten hommattu. Saas nähdä minkälaiset kemut on tiedossa...
Jil

Posts: 682

#43 • • Jil
Mä haluuuuun ton julisteen !! *joo*
Jokke L

Posts: 1,203

#45 • • Edited Jokke L [GoodMusic]
täytyy kyllä harkita tätä uudemman kerran. noi pojat ois kiva nähä, ja muutenkin paikka kun ei tällä kertaa ole mikään onnela niin mikä jottei. :)

edit: colorssilta hyvä veto *piis*

--
Are you an angel? Never heard of angels before. They are the most beautiful creatures in the universe. You must be one, maybe you just don`t know it.

Jil

Posts: 682

#47 • • Edited Jil

Replying to Colors presents.. House Music from Sweden 4.7.2010 @ Helsinki:

UzU, 25.5.2010 17:08:
---
jokke_, 25.5.2010 17:01:
täytyy kyllä harkita tätä uudemman kerran. noi pojat ois kiva nähä, ja muutenkin paikka kun ei tällä kertaa ole mikään onnela niin mikä jottei. :)

edit: colorssilta hyvä veto *piis*

---


Mikä erottaa tän Onnelasta? ;)


Circus on rakenteeltaan tällä hetkellä stadin paras yökerho missä järkätä tälläsiä bileitä.
Yks iso pääareena, iso tanssilattia, hyvä näkyvyys stagelle vähän paikasta kun paikasta. Aika samanlainen tilaratkasu kun studiolla aikoinaan.
Jokke L

Posts: 1,203

#48 • • Jokke L [GoodMusic]

Replying to Colors presents.. House Music from Sweden 4.7.2010 @ Helsinki:

UzU, 25.5.2010 17:08:
---
jokke_, 25.5.2010 17:01:
täytyy kyllä harkita tätä uudemman kerran. noi pojat ois kiva nähä, ja muutenkin paikka kun ei tällä kertaa ole mikään onnela niin mikä jottei. :)

edit: colorssilta hyvä veto *piis*

---


Mikä erottaa tän Onnelasta? ;)



mulle se on vähä niinku periaatekysymys.. *böö* *tirsk*

--
Are you an angel? Never heard of angels before. They are the most beautiful creatures in the universe. You must be one, maybe you just don`t know it.

Otto-Ville

Posts: 33

#49 • • Otto-Ville Housemaster

Replying to Colors presents.. House Music from Sweden 4.7.2010 @ Helsinki:

jokke_, 25.5.2010 19:23:
---
UzU, 25.5.2010 17:08:
---
jokke_, 25.5.2010 17:01:
täytyy kyllä harkita tätä uudemman kerran. noi pojat ois kiva nähä, ja muutenkin paikka kun ei tällä kertaa ole mikään onnela niin mikä jottei. :)

edit: colorssilta hyvä veto *piis*

---


Mikä erottaa tän Onnelasta? ;)

---


mulle se on vähä niinku periaatekysymys.. *böö* *tirsk*


Periaate kysymys millä tavalla? Onneloita vai Sepon baareja kohtaan?

--
Keep On Moving...

Jokke L

Posts: 1,203

#50 • • Jokke L [GoodMusic]

Replying to Colors presents.. House Music from Sweden 4.7.2010 @ Helsinki:

Otto-Ville, 25.5.2010 20:02:
---
jokke_, 25.5.2010 19:23:
---
UzU, 25.5.2010 17:08:
---
jokke_, 25.5.2010 17:01:

mulle se on vähä niinku periaatekysymys.. *böö* *tirsk*

---

Periaate kysymys millä tavalla? Onneloita vai Sepon baareja kohtaan?



nii siis jos mä en henkilökohtaisesti tykkää käydä seduloissa, ("en käy", on se periaate), oli niis sit mikä tapahtuma vaan, ni eiks se oo ihan mun oma asia. :)

--
Are you an angel? Never heard of angels before. They are the most beautiful creatures in the universe. You must be one, maybe you just don`t know it.

Otto-Ville

Posts: 33

#51 • • Otto-Ville Housemaster

Replying to Colors presents.. House Music from Sweden 4.7.2010 @ Helsinki:

jokke_, 25.5.2010 20:10:
---
Otto-Ville, 25.5.2010 20:02:
---
jokke_, 25.5.2010 19:23:
---
UzU, 25.5.2010 17:08:
---
jokke_, 25.5.2010 17:01:

mulle se on vähä niinku periaatekysymys.. *böö* *tirsk*

---

Periaate kysymys millä tavalla? Onneloita vai Sepon baareja kohtaan?

---


nii siis jos mä en henkilökohtaisesti tykkää käydä seduloissa, ("en käy", on se periaate), oli niis sit mikä tapahtuma vaan, ni eiks se oo ihan mun oma asia. :)


Se todellakin on sun oma asia ja se tuskin kellekkään on jäänyt epäselväksi. Eli jos Circus olis Sedula niin sua ei saisi sinne tälläselläkään kattauksella!? Pitäsköhän sun hiukan relata? ;)

--
Keep On Moving...

Jokke L

Posts: 1,203

#52 • • Jokke L [GoodMusic]

Replying to Colors presents.. House Music from Sweden 4.7.2010 @ Helsinki:

Otto-Ville, 25.5.2010 20:19:
---
jokke_, 25.5.2010 20:10:
---
Otto-Ville, 25.5.2010 20:02:

Se todellakin on sun oma asia ja se tuskin kellekkään on jäänyt epäselväksi. Eli jos Circus olis Sedula niin sua ei saisi sinne tälläselläkään kattauksella!? Pitäsköhän sun hiukan relata? ;)



joo, voisin kyl kattoo itteäni tos kohas peilii.. no, sanotaanko näin et aika kova linjaus saa olla et sinne ängen. :) mut sä et tiedä tarkkaan niitä syitä minkä takii en noissa käy, joten... ja täst asiast väännetty tuhat kertaa aikasemminki, ei jaksais enää. :)

mun mielestä jokanen tyylillään, eiks *vink*

--
Are you an angel? Never heard of angels before. They are the most beautiful creatures in the universe. You must be one, maybe you just don`t know it.

UzU

Posts: 2,361

#53 • • UzU [33100]

Replying to Colors presents.. House Music from Sweden 4.7.2010 @ Helsinki:

Jil, 25.5.2010 18:24:
Circus on rakenteeltaan tällä hetkellä stadin paras yökerho missä järkätä tälläsiä bileitä.
Yks iso pääareena, iso tanssilattia, hyvä näkyvyys stagelle vähän paikasta kun paikasta. Aika samanlainen tilaratkasu kun studiolla aikoinaan.



Jep, en mä oikeastaan tätä hakenutkaan vaan..

jokke_, 25.5.2010 20:33:
joo, voisin kyl kattoo itteäni tos kohas peilii..



Saattaa olla se hetki ;)
Freja

Posts: 8,774

#54 • • Freja Sihteeri

Replying to Colors presents.. House Music from Sweden 4.7.2010 @ Helsinki:

jokke_, 25.5.2010 20:33:
mun mielestä jokanen tyylillään, eiks *vink*



I hear ya!
Vaikka olis mun lempiartisti esiintyys joka tullu toiselt puolen maailmaa ja se ois Sedulas, ni mua ei sinne sais. Mä en halua tukea S. Koskista yhdelläkään pennillä, ja mä en vaan siinä asiassa jousta niin.. Että niin. Turha kenenkään sanoa mitään relaamisista yms, jos toisella on periaatteet niin sitten on. Tuskin kukaan lähtee lihaakaan syömään jos periaatteiltaan on vege.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

UzU

Posts: 2,361

#55 • • UzU [33100]

Replying to Colors presents.. House Music from Sweden 4.7.2010 @ Helsinki:

Freja, 27.5.2010 14:30:
I hear ya!
Vaikka olis mun lempiartisti esiintyys joka tullu toiselt puolen maailmaa ja se ois Sedulas, ni mua ei sinne sais. Mä en halua tukea S. Koskista yhdelläkään pennillä, ja mä en vaan siinä asiassa jousta niin.. Että niin. Turha kenenkään sanoa mitään relaamisista yms, jos toisella on periaatteet niin sitten on. Tuskin kukaan lähtee lihaakaan syömään jos periaatteiltaan on vege.



Entä jos sä et tiedä kuka raflan omistaa? ;) Jätätkö menemättä varmuuden vuoksi.
Freja

Posts: 8,774

#56 • • Freja Sihteeri

Replying to Colors presents.. House Music from Sweden 4.7.2010 @ Helsinki:

UzU, 27.5.2010 14:39:
Entä jos sä et tiedä kuka raflan omistaa? ;) Jätätkö menemättä varmuuden vuoksi.



:D Eiköhän mulla kuitenkin oo ihan hyvin hallussa ravintoloiden omistajat, missä paikoissa käyn ja joita haluan tukea.

Eiköhän sen asian nyt voisi uskoa jo, että toiset tykkää ja toiset ei. Toiselle on tärkeää esim se, kenelle ne rahansa antaa, toiset ei siitä välitä niin paljoa, kunhan voi mennä kuunteleen musaa tai esim vetää lärvit.

We're all different.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Jokke L

Posts: 1,203

#57 • • Jokke L [GoodMusic]

Replying to Colors presents.. House Music from Sweden 4.7.2010 @ Helsinki:

Freja, 27.5.2010 14:43:
---
UzU, 27.5.2010 14:39:
Entä jos sä et tiedä kuka raflan omistaa? ;) Jätätkö menemättä varmuuden vuoksi.

---


:D Eiköhän mulla kuitenkin oo ihan hyvin hallussa ravintoloiden omistajat, missä paikoissa käyn ja joita haluan tukea.

Eiköhän sen asian nyt voisi uskoa jo, että toiset tykkää ja toiset ei. Toiselle on tärkeää esim se, kenelle ne rahansa antaa, toiset ei siitä välitä niin paljoa, kunhan voi mennä kuunteleen musaa tai esim vetää lärvit.

We're all different.



juuri näin. miks pitää MIELIPIDE/PERIAATEASIOISTA vääntää..? *ihmettel*

--
Are you an angel? Never heard of angels before. They are the most beautiful creatures in the universe. You must be one, maybe you just don`t know it.