Colors presents.. House Music from Sweden 4.7.2010 @ Helsinki

137 posts, 7 pages, 51,192 views

Otto-Ville

Posts: 33

#102 • • Otto-Ville Housemaster
Hyvät oli saundit ja meininki. Hetkittäin tuli omaan makuuni ehkä liian puuduttavaa trendeilyä, mutta silloin oli hyvä käydä tankkaamassa nestettä tiskillä. Heikki L miellytti selektiollaan tälläkertaa eniten ja oli illan mielenkiintoisin soittaja.

--
Keep On Moving...

Chefsimon

Posts: 37

#103 • • Chefsimon
Paras Colors ikinä!!! Kiitos Alex ja kumppanit.. Mielettömän setin pojat vetäs,oma huippu kohta oli Southside Spinners-Luvstruck!!!
lank

Posts: 2,164

#104 • • Edited lank www.djlank.com
Eipä oo hetkeen tullut tanssittua (tai hyppimistäkö se oli ;) noin paljon. Heikki oli todella hyvä ja ruottin pojat olivat kyl tulessa. Miinuksena ehkä yhdessä kohtaa tulleet vähän turhan kuluneet hitit, mutta muuten oli kyl superia ja porukka hyvin messissä lattialla.
Pete Input

Posts: 454

#106 • • Pete Input Asiantuntija
Ruåttalaiset veti hyvän setin... *iloinen*

--
Input Sessions

tiberiuz

Posts: 302

#107 • • tiberiuz Afecto // Rex Terrazza // Baleric Sunset
huhhuhhh... muutama vuosi odotusta ja sitten se palkitaan.. iso käsi colorssille jotka toi ruottin poijjaat soitteleemaan tänne lahden toiselle puolelle! Heti ekasta biisistä lähtien jalat kiinni lattiassa hienoja mashuppeja pojat veteli ja tuli sitä mafian omaa soundia... kuuma oli mutta jengiä ei todellakaan ollut liikaa ja lattialla mahtu hyvin tanssahtelemaan ja porukalla näytti olevan hyvä fiilis päällä kokoajan... ehkä omaan makuun liian paljon hitti-remixejä pyöri lautasella, ja tuntu että puolen välin aikaa tulee pelkkää hittiremixiä mutta loppua kohden setti parani omaan korvaan...

pientä lisäkivaa toi kikkailut mitä mafialaiset tykkäsivät harrastaa, vissiin pacha-showsta tuttuja juttuja ;)...

ainiin.. ja pa oli kyllä kohdallaan.. tuntu hyvin aukeevan soundi lattialle ja bassot tuntu aika-ajoin hyvin muhevilta menemättä puurolle..


kiitos näistä ja tälläisiä talo kemuja lisää!!
SESSIONS2

Posts: 532

#108 • • SESSIONS2 [ fotogeeninen sielukommuuni ]
SESSIONS2

Feel the Vibe!

I knew it's gonna be hot night ;) New Venue, the Biggest House brand in the world at the moment...

Colors has moved to a new venue to the center of Helsinki, Circus. Massive dance floor, which was full btw.. even though it was Sunday. Who cares it's summer Baby!! Swedish house mafia really rocked! I bet the guys are more than welcome to visit Finland again any time.

I hope you can see at least some of the heat from the pics.. :P

- Timo

032.jpg
Juippe

Posts: 12

#109 • • Juippe
Huhaheii! Kyllähän ruotsalaiset karvaturvat pisti tanssittamaan! Oli kyllä niiin kermaset karkelot että! *jiihaa* mut niiku tos joku sanoki et parhaat Colors kemut ni oon kyl todellakin samaa mieltä! Tanssilattialla tuli viihdyttyä koko ilta, ja kiitos siitä kuuluu sille että circusta ei ollu myyty loppuun. Oli mukava tanssia ku ei ollu kokoaja jonku kyynerpää suussa :) MUTTA MITÄ IHMETTÄ!! Ostin ennakkolipun n. viiikko ennen kemuja ja maksoin siitä tietysti ihan normi hinnan (31e tiketistä). Ja sitten ovella myydään samoja lippuja 20e hintaan?!?!?!?!?! Ilmeisesti oli ennakkoliput menny meleeko heikosti kaupaks :S:S asd. perus colors festival 2009 VOL 2.
hegemon

Posts: 26

#111 • • hegemon

Replying to Colors presents.. House Music from Sweden 4.7.2010 @ Helsinki:

Juippe, 5.7.2010 19:32:
--snip--
MUTTA MITÄ IHMETTÄ!! Ostin ennakkolipun n. viiikko ennen kemuja ja maksoin siitä tietysti ihan normi hinnan (31e tiketistä). Ja sitten ovella myydään samoja lippuja 20e hintaan?!?!?!?!?! Ilmeisesti oli ennakkoliput menny meleeko heikosti kaupaks :S:S asd. perus colors festival 2009 VOL 2.



Tuo asia otti kyllä itseänikin kupoliin, mutta eipä sitä sitten pitkään miettinyt kun pääsi sisälle. Loistavat oli kekkerit *tanssittel*
djputte

Posts: 578

#112 • • djputte Techmu

Replying to Colors presents.. House Music from Sweden 4.7.2010 @ Helsinki:

Wert, 5.7.2010 21:04:
Tuli kuvattua vielä tällainen pieni testi iPhone 4lla muun kuvauksen ohessa:


tunnelmaa alun tyhjemmältä lattialta loppuillan täyteen meininkiin :)



Onko iPhone 4:ssa yhtään parempi mikki kuin vanhemmissa malleissa, vai meneekö ääni samalla tavalla puuroksi, kun musiikki soi lujempaa?
Wert

Posts: 3,386

#113 • • Wert Varapalkkaliukuja

Replying to Colors presents.. House Music from Sweden 4.7.2010 @ Helsinki:

Pauli Huhtiniemi, 5.7.2010 21:41:
---
Wert, 5.7.2010 21:04:
Tuli kuvattua vielä tällainen pieni testi iPhone 4lla muun kuvauksen ohessa:


tunnelmaa alun tyhjemmältä lattialta loppuillan täyteen meininkiin :)

---


Onko iPhone 4:ssa yhtään parempi mikki kuin vanhemmissa malleissa, vai meneekö ääni samalla tavalla puuroksi, kun musiikki soi lujempaa?



On parempi.. ei puuroudu juurikaan.
Caro²

Posts: 5,301

#114 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2

Replying to Colors presents.. House Music from Sweden 4.7.2010 @ Helsinki:

Juippe, 5.7.2010 19:32:MUTTA MITÄ IHMETTÄ!! Ostin ennakkolipun n. viiikko ennen kemuja ja maksoin siitä tietysti ihan normi hinnan (31e tiketistä). Ja sitten ovella myydään samoja lippuja 20e hintaan?!?!?!?!?! Ilmeisesti oli ennakkoliput menny meleeko heikosti kaupaks :S:S asd. perus colors festival 2009 VOL 2.


Ei mun käsityksen mukaan ennakkolipun tarkoitus ole se, että se on halvempi - vaan se, että sillä varmistetaan 100% varmuudella oma sisäänpääsy kyseiseen tapahtumaan.
Hipsutin

Posts: 71

#115 • • Hipsutin

Replying to Colors presents.. House Music from Sweden 4.7.2010 @ Helsinki:

Caro², 5.7.2010 22:06:
---
Juippe, 5.7.2010 19:32:MUTTA MITÄ IHMETTÄ!! Ostin ennakkolipun n. viiikko ennen kemuja ja maksoin siitä tietysti ihan normi hinnan (31e tiketistä). Ja sitten ovella myydään samoja lippuja 20e hintaan?!?!?!?!?! Ilmeisesti oli ennakkoliput menny meleeko heikosti kaupaks :S:S asd. perus colors festival 2009 VOL 2.

---

Ei mun käsityksen mukaan ennakkolipun tarkoitus ole se, että se on halvempi - vaan se, että sillä varmistetaan 100% varmuudella oma sisäänpääsy kyseiseen tapahtumaan.




Kyllä taas mun mielestä ennakko lippujen tarkoitus olisi se että ne saisi halvemmalla! Toki tuokin että pääsee varmasti sisään... Itse olen jälleen kerran pettynyt tähän miten Colors tämän lippu systeemin hoiti, enpä taida ostaa enää noita ennakoita kun saa halvemmalla ovelta! *igor*
Jil

Posts: 682

#116 • • Edited Jil

Replying to Colors presents.. House Music from Sweden 4.7.2010 @ Helsinki:

Hipsutin, 6.7.2010 06:51:
---
Caro², 5.7.2010 22:06:
---
Juippe, 5.7.2010 19:32:MUTTA MITÄ IHMETTÄ!! Ostin ennakkolipun n. viiikko ennen kemuja ja maksoin siitä tietysti ihan normi hinnan (31e tiketistä). Ja sitten ovella myydään samoja lippuja 20e hintaan?!?!?!?!?! Ilmeisesti oli ennakkoliput menny meleeko heikosti kaupaks :S:S asd. perus colors festival 2009 VOL 2.

---

Ei mun käsityksen mukaan ennakkolipun tarkoitus ole se, että se on halvempi - vaan se, että sillä varmistetaan 100% varmuudella oma sisäänpääsy kyseiseen tapahtumaan.

---



Kyllä taas mun mielestä ennakko lippujen tarkoitus olisi se että ne saisi halvemmalla! Toki tuokin että pääsee varmasti sisään... Itse olen jälleen kerran pettynyt tähän miten Colors tämän lippu systeemin hoiti, enpä taida ostaa enää noita ennakoita kun saa halvemmalla ovelta! *igor*


Vittu mitä itkemistä! Mitä jos tapahtuma oiskin loppuunmyyty? Se on ihan ymmärrettävää et lasketaan hintoja jos ei mee muuten kaupaks. Ei se oo keltään muulta pois paitsi sun kaltasilta valittajilta. Toivottavasti sun iltas nyt ei menny ihan täysin pilalle ukun huomasit ton sietämättömän vääryyden.

Totuus nyt näyttää olevan se et ainoot artistit millä täällä saadaan tupa täyteen on armin van booring ja DJ taisto. Todella surullista suorastaan oli huomata porukan vähyys siellä (vaikka olikin sunnuntai). Länsinaapurissa noi kaverit sais 5000 henkee kasaan vaikka soittelis tiistaiaamuna. Eiköhän Colorsit ottanu mun pikasen laskutoimituksen jälkeen kivasti turpaan tästä illasta et seuraavaa housepainotteista iltaa saadaankin sit varmaan odotella sinne 2020 luvulle. Vittu
Amma

Posts: 2,383

#117 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.

Replying to Colors presents.. House Music from Sweden 4.7.2010 @ Helsinki:

Caro², 5.7.2010 22:06:
---
Juippe, 5.7.2010 19:32:MUTTA MITÄ IHMETTÄ!! Ostin ennakkolipun n. viiikko ennen kemuja ja maksoin siitä tietysti ihan normi hinnan (31e tiketistä). Ja sitten ovella myydään samoja lippuja 20e hintaan?!?!?!?!?! Ilmeisesti oli ennakkoliput menny meleeko heikosti kaupaks :S:S asd. perus colors festival 2009 VOL 2.
---
Ei mun käsityksen mukaan ennakkolipun tarkoitus ole se, että se on halvempi - vaan se, että sillä varmistetaan 100% varmuudella oma sisäänpääsy kyseiseen tapahtumaan.


Halvempi tai ei, niin imho ei se silti oo ihan korrektia, jos tapahtumainfossa kerrotaan seuraavaa:
"Liput:
30 eur + tiketin toimitusmaksu
Ennakkoon pe 21.5 alkaen http://www.tiketti.fi
Ovelta: 40 eur mikäli on jäljellä."

--
*etsiskel*

Jil

Posts: 682

#118 • • Jil

Replying to Colors presents.. House Music from Sweden 4.7.2010 @ Helsinki:

Amma, 6.7.2010 11:00:
---
Caro², 5.7.2010 22:06:
---
Juippe, 5.7.2010 19:32:MUTTA MITÄ IHMETTÄ!! Ostin ennakkolipun n. viiikko ennen kemuja ja maksoin siitä tietysti ihan normi hinnan (31e tiketistä). Ja sitten ovella myydään samoja lippuja 20e hintaan?!?!?!?!?! Ilmeisesti oli ennakkoliput menny meleeko heikosti kaupaks :S:S asd. perus colors festival 2009 VOL 2.
---
Ei mun käsityksen mukaan ennakkolipun tarkoitus ole se, että se on halvempi - vaan se, että sillä varmistetaan 100% varmuudella oma sisäänpääsy kyseiseen tapahtumaan.

---

Halvempi tai ei, niin imho ei se silti oo ihan korrektia, jos tapahtumainfossa kerrotaan seuraavaa:
"Liput:
30 eur + tiketin toimitusmaksu
Ennakkoon pe 21.5 alkaen http://www.tiketti.fi
Ovelta: 40 eur mikäli on jäljellä."


Mä taisin kirjottaa tähän topicciin joku kuukausi sitten et "jos tää ei oo loppuunmyyty viikkoa ennen tapahtumaa niin haen lavan kaupasta ja rupeen pohtii klubiskenen tulevaisuutta".

Minä, eikä varmaan kukaan Colorsinkaan puolesta ei uskonu ettäkö tänne jäis ovelle lippuja kun ottaa huomioon kavereiden lennon maailmalla tällä hetkellä. Se on vähän eri luokkaa kun yhelläkään trancestaral täl hetkellä. Paitsi suomessa tietysti.
Amma

Posts: 2,383

#119 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.

Replying to Colors presents.. House Music from Sweden 4.7.2010 @ Helsinki:

Jil, 6.7.2010 11:34:
Mä taisin kirjottaa tähän topicciin joku kuukausi sitten et "jos tää ei oo loppuunmyyty viikkoa ennen tapahtumaa niin haen lavan kaupasta ja rupeen pohtii klubiskenen tulevaisuutta".

Minä, eikä varmaan kukaan Colorsinkaan puolesta ei uskonu ettäkö tänne jäis ovelle lippuja kun ottaa huomioon kavereiden lennon maailmalla tällä hetkellä. Se on vähän eri luokkaa kun yhelläkään trancestaral täl hetkellä. Paitsi suomessa tietysti.


Haitko lavan kaupasta? Mihin tulokseen päädyit klubiskenen tulevaisuutta koskevissa pohdinnoissa?

Ehkä house ei vaan ole niin suosittua Suomessa. Toisaalta syy voi myös olla esim. tapahtuma keskellä kesää, moni oli ehkä just jäänyt lomalle ja lähtenyt ulkomaille, super hieno keli Suomessa viikonloppuna saattoi vetää jengiä mökille tai sitten oli dokattu kesän kunniaks niin paljon, ettei paukut riittäneet enää sunnuntai-iltana lähtemään ulos. Tiedä häntä.

Mitä tulee näiden jäbien maailmanmenestykseen, niin saatan olla niin sivistymätön moukka, etten välttämättä ollu ikinä edes kuullut ruotsalaispoppoosta. Kuulun niihin (vai olenko ainoa?), jotka kuuntelee housea (ja ihan yleisesti musiikkia) lähinnä musiikkina, ei niinkään niminä. Tiesto ja AVB:kin on tullut tsekattua kertaalleen, eikä toiste ehkä tarvitse. Lähdin Circukseen, koska kaverilla oli lippu myynnissä ja tiedossa oli housea.

Sen verran olen valaistunut, että tiedän Suomesta löytyvän loistavia house dj:tä. Huussimusiikin perässä tulee aika monta kertaa vuodessa ajeltua Helsingistä varsinkin Kouvolaan (Fiilis), mutta myös Lahteen (Chicago Lounge), missä soittaa sellaisia upeita nimiä kuten Anselmi Kuusisto, Mika Juhani, Pelle D, Caro², Oliver Chase, 69, L'Kay, Ton-e... Ihania pienempiä tapahtumia, joissa on hyvä henki ja jengillä kivaa.

Niin kuin jo kertaalleen totesin, ruotsalaiset starat soittelivat jossain vaiheessa aika monta pikkupätkää enemmän ja vähemmän tunnetuista biiseistä ja väleihin nostatuksia, mikä ei mielestäni oikein palvellut tanssikansaa. Arvostan enemmän sitä, että biisien annetaan soida kunnolla - oli soittopöydän takana sitten isompi tai pienempi stara.

Tapahtumajärjestäjän kannalta toki ikävä tilanne, että Circuksessa oli vähänlaisesti populaa, mutta meitsi nautti, koska lattialla mahtui tanssimaan ilman, että kovin moni kääliö oli niskassa tai antamassa kyynärpäästä. Ilma oli myös hilkulla tukalan kuuma ja hiki valui valtoimenaan, joten jos tupa ois ollut täynnä, ei välttis ois tarvinnut muuta kuin seistä paikallaan hikoillen ja tankata vettä lämpöhalvauksen estämiseksi.

--
*etsiskel*

Wert

Posts: 3,386

#120 • • Wert Varapalkkaliukuja

Replying to Colors presents.. House Music from Sweden 4.7.2010 @ Helsinki:

Amma,
Ehkä house ei vaan ole niin suosittua Suomessa. Lähdin Circukseen, koska tiedossa oli housea.

Sen verran olen valaistunut..



Tämä onkin hyvä kysymys.
Mikä on nykyään suosittua Suomessa?
Menee vähä ehkä offtopik, mutta tuntuu että suurin osa valittaa aina jostain sama mitä tarjontaa on.
Jos on Trancea, "hyi vittu, trancea"
Jos on Polkkaa, sama vastaus, paitsi "polkkaa"
Jos on housea nii ei oo suosittua.
Jos on progea niin meikäläinen valittaa.

Mikä helvetti tässä maassa toimii? :D