juotko, poltatko, käytätkö huumeita?

749 posts, 38 pages, 345,806 views

Sunflower

Posts: 363

#601 • • Sunflower

Kirsikka, 18.11.2006 23:34:
Nyt on tullut pakostakin taukoa juomiseen raskauden takia, ja viinalakko tulee kestämään todennäköisesti vielä pitkään imetyksen takia... Ja muutenkin, eipä sitä pienen lapsen äitinä voi sitten tissutella miten lystää. Yhtään en ole alkoholia kaivannut tämän 5 kuukauden aikana, ja hyvä niin. Kun näin pitkään on hyvin pärjännyt ilman, alkaa ihan miettiä, että mihin sitä viinaa oikein tarvitsee. Saa nyt nähdä, että alkaako tehdä mieli viinaa - tai edes saunasiideriä - sitten kun siihen taas on mahdollisuus, nyt ajatus tuntuu lähinnä vastenmieliseltä. (Niin ja otsikon kysymykseen, en myöskään polta enkä käytä huumeita.)



Muistan pohtineeni aivan samoja juttuja raskausaikana ja näin sitä tänäänkin on punkkua hörpitty.:)

Kysymykseen: silloin tällöin, valitettavasti vielä ja enpä käytä.
JetZe

Posts: 221

#602 • • JetZe
juon olutta säännöllisesti (väh 3 pulloa vko),en polta (kännissä ehkä yhden/2 kuussa) mutte huumeita en ole koskaan koittanut,vaikka monen monta kertaa on tarjottu
DJuiceD

Posts: 652

#603 • • DJuiceD Club destination promouter.

kottarainen, 18.11.2006 14:02:
---
juice;D, 18.11.2006 13:17:

Joten,kottarainen,ota iisiin...*vink*
Olisitko salliva ja hyväksyisit mut uskoneni?*piis*

---


Mä oon iisi*nauru* Mä lähinnä vihjailin tuosta sun missiostasi, ja hyvähän niitä on ollakkin, mut veikkaan että monikaan ei ota hyvällä jos alkaa arvostelu kenenkään valinnoista. Minä en muuten ole ensimmäinen joka tuota pasteaa ja kimmo taisikin tuossa kiteyttää myös minun mielipiteeni. Kyllä mä sut hyväksyn uskoinesi, mut satun olemaan vaan sitä mieltä ettei kukaan ihminen ole yksin päätösvaltainen mikä on oikein tai väärin, kukin toteuttaa niitä asioita elämässään miltä tuntuu (ja toivottavasti mahdollisimman myötämielisesti toisia kohtaan). Sehän on ihan loistohomma että tykkäät konemusasta ja tykkäät käydä reiveissä , mutta uskonasioita on täysin turha lähteä pyörittelemään. Siitä ei tule kuin sotku ja se nyt on ikuisuusaihe josta ei koko maailma pääse kerralla yksimielisyyteen..sellaista on jo väsyttävää ylipäätään seurata edes sivusta.

Niin ja ehdottomasti *piis* sinullekkin


Se riippu aivan et haluuko joku puhua...esim.kyseiset sivut on USKOVAT sivut...(mihin laitoit linkin),siel saa olla NÄKYVÄSTI kristitty,ja puhua uskostaan...ja jos jotain se ei ny satu miellyttää,siel ei ole pakko olla...kait ymmärrät kristityil sivuil on lupa olla kristillinen...*pepsodent*
Tääl mä en lähde preachaa kenellekkään,mut jos joku haluu kuulla,voin kyl kertoakkin...mut totta kai...jos jotain kiinnostaa,voi aina laittaa viestiä mainostamillesi sivuille...niin se on kohteliasta kaikille...eix jeh?*tirsk*

--
club destination will chill your week, once in a month!

Keijo Hujanen

Posts: 1,634

#604 • • Keijo Hujanen Pressiklubi
Erinäiset lääketieteelliset julkaisut ja tutkimukset vuosien varrella osoittavat, että lyhennän omaa elämääni.

--
suomen virallinen totuus

André

Posts: 457

#605 • • André Madwave, Force
Poltan askin päivässä, viimeksi juonut viime helmikuussa ja huumeisiin en koske.
Ikinä en ole juonut bileissä, koska mulle riittää se musiikki.
Claquesous

Posts: 3,206

#606 • • Claquesous viidettä kolonnaa

André(cosmo), 26.12.2006 01:08:
Ikinä en ole juonut bileissä, koska mulle riittää se musiikki.



Sulla on vielä aikaa nähdä valo.

--
32. of December

André

Posts: 457

#607 • • André Madwave, Force

Claquesous, 26.12.2006 01:32:
---
André(cosmo), 26.12.2006 01:08:
Ikinä en ole juonut bileissä, koska mulle riittää se musiikki.

---


Sulla on vielä aikaa nähdä valo.




Claquesouos hyvä en oikein usko tohon toiset viihtyy paremmin selvin päin ja mulle itselle se on paljon hauskempaa, niin ja aamullakin on parempi olo...
Claquesous

Posts: 3,206

#608 • • Claquesous viidettä kolonnaa

André(cosmo), 26.12.2006 01:42:
Claquesouos hyvä en oikein usko tohon toiset viihtyy paremmin selvin päin ja mulle itselle se on paljon hauskempaa, niin ja aamullakin on parempi olo...



Et vaan tiedä, koska et ole ikinä kokenut.

--
32. of December

André

Posts: 457

#609 • • André Madwave, Force

Claquesous, 26.12.2006 01:44:
---
André(cosmo), 26.12.2006 01:42:
Claquesouos hyvä en oikein usko tohon toiset viihtyy paremmin selvin päin ja mulle itselle se on paljon hauskempaa, niin ja aamullakin on parempi olo...

---


Et vaan tiedä, koska et ole ikinä kokenut.



Eikun en viihdy muutenkaan humalassa joten en edes halua kokeilla *joo*
tir

Posts: 951

#610 • • tir
en, en ja en.
Claquesous

Posts: 3,206

#611 • • Claquesous viidettä kolonnaa

André(cosmo), 26.12.2006 01:47:
Eikun en viihdy muutenkaan humalassa joten en edes halua kokeilla *joo*



Kaikkea pitää kokeilla ainakin kerran. Älä ole neliö.

--
32. of December

André

Posts: 457

#612 • • André Madwave, Force

Claquesous, 26.12.2006 01:52:
---
André(cosmo), 26.12.2006 01:47:
Eikun en viihdy muutenkaan humalassa joten en edes halua kokeilla *joo*

---


Kaikkea pitää kokeilla ainakin kerran. Älä ole neliö.



Ei ihan kaikkee claqu *tirsk* *joo*
Mutta tiedä häntä ehkä kun kasvan "aikuiseksi"(mitä sekin sit tarkottaa) saatan lähteä bilettään humalassa...
Mutta tällä hetkellä itse musiikki riittää...
Maago

Posts: 326

#613 • • Maago
minimaalisen vähän, en, en
kilobitti

Posts: 2,419

#614 • • kilobitti 1-2-3 techno
Mä olen niin lopen kyllästynyt viinanjuonnin ihannointiin. Joo, käytän itsekkin, mut ei sitä silti tarvi _hehkuttaa_ niinku se ois maailman paras asia. .

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

MiMoSa

Posts: 1,664

#615 • • MiMoSa
kyllä, en(tästä päivästä lähtien*iloinen*), en

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Lerna

Posts: 320

#616 • • Lerna
en, joo, en
A n t t i

Posts: 28

#617 • • A n t t i Oma itseni
En juo, en polta enkä myöskään käytä huumeita. Absolutisti linjalla siis mennään mutta kivaa on kuitenkin. *jiihaa*
J-Gear

Posts: 204

#618 • • J-Gear Battle Royale, Brothers in Techno
Juon, poltan, en käytä huumeita

--
Mitä sulle oikein pitää antaa, että sä soittaisit hyvää musiikkia?!?

Burma

Posts: 297

#619 • • Burma
totta vitussa!
kaikkee edellämainittua, PAITSI:
nyt tammikuussa jolloin ainoa paheeni on kahvi ja satunnainen töissä tupakointi.

saa nähä mitä helmikuussa tapahtuu...
PsychedeliCa

Posts: 167

#620 • • PsychedeliCa Let the cosmos inside you be happy and free
no....*ding*
DA !DA!DA!....
...