juotko, poltatko, käytätkö huumeita?

749 posts, 38 pages, 346,508 views

Avatar
#261 • • Edited astaroth Guest
Känni ja rööki on miun juttu. *hih*
ChunkeyMunkey*

Posts: 14

#262 • • ChunkeyMunkey* weed-mon
en juo!!!
poltan...myönnän olevani nikotiiniriippuvainen! :/
en käytä huumeita...siis kemikaaleja.. *piis*

--
...Set the level high, spread your wings and fly...

Hansu

Posts: 481

#263 • • Hansu
Juon hyvin kohtuudella, lähinnä erikoisoluita ja bileissä lonkeroa. Kotona silloin tällöin jotain ällömakeaa likööriä pikkulasillisen, esim. kermalikööriä.

En tupakoi, ainakaan säännöllisesti. Monia vuosia oli tapana baariin mennessä usein polttaa tupakka tai pari, sitä vaan alkoi kummasti tehdä mieli kun oli vähän maistissa. Pari-kolme vuotta sitten tulin siihen tulokseen, että tupakointi vähäisessäkin määrin on arsesta, joten lopetin sen (lähes) kokonaan. Tuon päätöksen jälkeen olen polttanut muistaakseni yhden kokonaisen tupakan ja vetänyt pari hönkäisyä toisten röökeistä, joten melko hyvin on päätös pitänyt. Enää ei edes humalassakaan ala yleensä tehdä mieli röökiä, sillä jo pelkkä tupakansavu ällöttää.
pyhimys

Posts: 622

#264 • • pyhimys
Juon todella harvoin eli kerran pari vuoteen sen verran pahan krapulan hommaan aamuksi, että ei todellakaan tee mieli koskea alkoholiin pitkään aikaan *hih*.... Muuten olen yleensä ihan autolla liikenteessä, kun lähden jonnekin viikonloppuisin.

En polta enkä koskaan ole maistanutkaan

Huumeisiin en ole tähän päivään mennessä koskenutkaan enkä koske tulevaisuudessakaan *joo*

Eli melkeinpä nickin arvoinen olen *hih*
Tazu

Posts: 11

#265 • • Tazu
Eipä tuo viina, tupakka (kaamee löyhkä) ja huumeet (totaali no no) mulle maistu. Vaikka ehkä hölmöltä kuulostaa mutta en ole vielä tähän päivään mennessä ollut kännissä enkä tule olemaan. *enkeli* Ja tästä olen ylpeä.

[muokattu 9.3.2004 23:35]
Andrei

Posts: 299

#266 • • Edited Andrei
--

--
snake-fighting...it´s very scary...fighting snake

Avatar
#267 • • imelä Guest
en.
Avatar
#268 • • Enkeli Guest

prodigy:
nam nam*vink**pahis**piis*



*pahis* *hymy*
alizania

Posts: 147

#269 • • alizania partyparty.ruokaaruokaa
kyllä juon..ehkä joskus oikein kaksin käsin*blush**plur*..mutta mä teen senkin vain siksi etten tee noista muista mitään*iloinen*

--
lainaatko mulle euron, että mä saan maksalaatikkoa?*plur*

remotion

Posts: 5,283

#270 • • remotion nostatus guru
Olen aina pyrkinyt pitämään elämäni sillä mallilla ettei tarvitse paeta todellisutta minnekään. Ja jos joskus tulisikin olemaan ni sit yritetään muuttaa olosuhteita eikä laseja joiden läpi katsellaan. Vapaalle saan vaihdettua muutenkin ja hymy on korvissa pelkästään jo vaikka siitä että saan nauttia kivasta seurasta tai bileistä tms...

Alkoholia tulee käytettyä hiukan mutta kohtuuden rajoissa ihan heittämällä...
typ0

Posts: 1,892

#271 • • typ0 syntax error
meitsi kuosaa ilmaa 50 metrin syvyydessa ja on typpinarkoosissa ^^

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

anthocyan

Posts: 1,511

#272 • • anthocyan Kohti valoa...
*hih* *plur* kaikesta pitää nauttia! *vink*

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

Avatar
#273 • • Nancy Guest
Mun juomiseeni ainakin vaikuttaa tosi paljon mieliala. Eli siis jos maailma on synkee paikka perjantai iltana niin luultavasti marssin alkoon ja sen kautta baari tiskille. Mul on vähän se tyyli et jos päätän juoda niin juon sit kunnolla. En viitti alkaa maksaa reiluu 10 euroo et saan pari drinksuu ja vaan paskemman mielen.

Tupakointia onki sit vaikeempi määritellä....noh, pakkohan se on myöntää et tulee humalas poltettua. Mut sit kun olen selvä niin suorastaan vihaan tupakin hajua. Ei täs muuten mitään mut kun keuhkot reistailee (kiitos perintönä isältä), joten en sais poltella...Tarkotus olis kyl lopettaa kokonaan...*iihhih*

Ja huumeille sanon- EI!*eiei*
antOn°

Posts: 1,094

#274 • • antOn° 02200
Moon huomanu et mulla on miltei samat myrkyt joka kerralla:

Kahvi (tilkka maitoa tai mustana, ei sokeria)
Marlboro lights (alle aski kahdessa päivässä, keikalla enemmän)
Jaffa / Fanta (cola tarttuu hampaisiin)
Pommac (best)
Strongbow / Growmoor (useimmiten)
Gintonic (Bombay harvemmin)
Jägermeister (se shnaps)
Whisky (scotti tai irkku)
Carlsberg (IV)
Puna- & Valkoviinit (Espanja, E-Ameriikka, E-Afrikka)

Pari kertaa kolmessa viikossa voin joutua tunnustamaan
olevani 'lievästi' hjumalassa. Kemikaaleilla en leiki, enkä
ole koskaan leikkinytkään..
Tapas

Posts: 34

#275 • • Tapas
En polta, en käytä huumeita, enkä edes juo kahvia. Mut alkoholia tuleeki sitte nautittua ehkä vähä turhanki usein, tosin ei nyt silleen et on aina ihan naula ottas, mut...sillee sopivasti. *nauru*

--
no rush no loss no lies, this journey is our love.

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#276 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
no, löytyyhän sieltä orgaanistenkin seasta jo sen verran pahoja myrkkyjä, että ehkä mä pysyttelen vaan niissä *pahis*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Riku

Posts: 3,187

#277 • • Riku The Little Prince

Elvirith:
---
sts:
GHB sentää löytyy aivoista, mutta enpä sanoisi että on kovinkaan fiksua sotka dopamiini tasojaan kokoajan. Unihäriöt johtuu nopeasti siitä.

---

Ghb eli gammahydroksivoihappo ei vaikuta dopamiiniin. Ihan näin turhana välipointtina.

Lainaampa erowid.orgia:

”GHB affects the release of dopamine in the brain, usually causing effects ranging from relaxation to sleep at low doses. Overall, the effect characterization is extremely similar to alcohol, with the duration slightly longer, the hangover effects (for most people) slightly less, and the unpleasant and dangerous overdose effect of possibly causing temporarily unrousable sleep (coma) at doses just over those that some people enjoy ingesting.”

--
Kyseenalaista aina kaikki.

noena

Posts: 3,138

#278 • • noena first breath after coma
Kyllä tulee juotua, mutta vähän harvemmin kun ei tuo örmyäminen jossain kotibileissä oikein innosta ja ei baareihinkaan oikein pääse.. Tupakkaa tulee poltettua(valitettavasti) mutta sitä olen onneksi vähentänyt jo puoleen.. addikti mikä addikti..*justjoo* *nauru* huono selitys mutta jooooo.. Huumeita en käytä.. ei niistä oikein tule mitään..*pahis* *justjoo*.... *nauru*

--
TwistedLife™ Amusement Park

Karvinen

Posts: 699

#279 • • Karvinen SekaiSin MariSta
Juon joskus... yleensä se menee överiks --> pitää oppii alkoholin salat... poltan, hyi... huumeita? mitä ne on? --> en käytä, joskus oon ”kokeillu”...

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

stimbeh

Posts: 400

#280 • • stimbeh Moriheimoreilee.
*känni* . Se riittää.

--
Flow with the go.