juotko, poltatko, käytätkö huumeita?

749 posts, 38 pages, 344,942 views

Dementation

Posts: 2,892

#341 • • Dementation wednesday?

terumo2ml:
Jos joutuisin bileisiin missä kukaan ei olisi käyttänyt laittomia päihteitä, juoksisin kovaa pois (pirin voimalla, tietty)



Ja jos mä pääsisin bileisiin jossa kukaan ei olisi käyttänyt mitään päihteitä, mä toivoisin saavani jäädä sinne ainiaaksi, tai että niitä olis useamminkin... Mulle on ihan sama mitä porukat vetää, ei se mulle kuulu, mutta kärjistetyn yleisesti känniset on hirveitä, huumeissa olevat siedettäviä ja selvät ihania... Että sellaista...

Mutta meillä jokaisella on oikeus mielipiteeseemme. *kiitoskiitos*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

sapeli

Posts: 11,768

#342 • • sapeli jokukukamikä?

Dementation:
---
Mulle on ihan sama mitä porukat vetää, ei se mulle kuulu, mutta kärjistetyn yleisesti känniset on hirveitä, huumeissa olevat siedettäviä ja selvät ihania... Että sellaista...



Mun mielestä on parasta että kaikki on ottanut vähäsen jotakin *iloinen* Mieluiten alkoholia *joo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Avatar
#343 • • DJ ReBellion Guest
Juon joka vkl, poltan, en käytä huumeita enkä oo kokeilu koskaan enkä aiokkaa kokeilla.
sapeli

Posts: 11,768

#344 • • sapeli jokukukamikä?

DJ ReBellion:
Juon joka vkl, poltan, en käytä huumeita enkä oo kokeilu koskaan enkä aiokkaa kokeilla.



Never say never...

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

lillikutti

Posts: 249

#345 • • lillikutti hyppivä jyvä
en, kyllä, en. näin minä ajattelisin.*ding*

--
Kuluta harkiten. Boikotoi. Dyykkaa. Kierrätä. Ole vegaani!
-Kettutyttömusikaali-

Marcus Maison

Posts: 505

#346 • • Marcus Maison Armada Music
en, en ja en.. enkä varmasti koskaan kokeilekaan. *hymy*
Jone

Posts: 8,258

#347 • • Edited Jone Archibald Haddock

terumo2ml:
herää egotripiltäsi. .

Miksi ylipäätänsä pitää vittuilla jos tekee jotain toisin kuin SINÄ. Vilkaiseppa topicin aihetta uudestaan.



I choose not to. Tää luontainen trippailu on ihan kivaa.

Justhan säkin vittuilet mulle, koska mä teen asiat toisin kuin sinä? Mites kummassa sulla on siihen oikeus, mutta mulla ei?

Oliko topic muuten: "Tule tänne tunnustamaan, että huumeiden vetäminen on sulle elämäntapa ja älä viitsi edes väittää muuta, koska silloin valehtelet?"

("Topicin aihetta" - Kivasti kirjoitettu muuten, "aiheen aihettako" tässä pitää vilkuilla?)

terumo2ml:
---
Jna:
Toi sun nick kertoo aika paljon...*piis*

---

sä sentään tajusit ! respect!



Just tota toi humehien kanssa spedeily tekee - Et ees tajuu kun sulle vittuillaan. *nauru*
[Nuclear]

Posts: 5,855

#348 • • [Nuclear] el aprendiz

Zorlim:
En polta, en juo, enkä juo edes kahvia. Se on myös huume ja pitäisi olla tässä listassa.


Huume = laiton päihde, kahvi ei ole huume.

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Riku

Posts: 3,187

#349 • • Riku The Little Prince

[Nuclear]:
---
Zorlim:
En polta, en juo, enkä juo edes kahvia. Se on myös huume ja pitäisi olla tässä listassa.
---

Huume = laiton päihde, kahvi ei ole huume.

Pilknus sikseen, mutta pointti lieni että huumeet eivät eroa periaatteellisella tasolla laillisista päihteistä millään tavalla. Jos kahvi olisi laitonta ja heroiini laillista, niin kahvi olisi huume ja heroiini ei. Tulisi hyvin äkkiä tähänkin maahan iso kasa nistejä jos noin olisi ;)

--
Kyseenalaista aina kaikki.

paya^

Posts: 44

#350 • • paya^

pHaze:
---
Sinänsä huvittavaa että sä hoet jollekin toiselle itsetietosesti asioiden tajuamisesta, mutta mistäs perseestä sä noi väittees revit kun mä en tossa seassa nähnyt faktan hiventäkään?



hehehehee. niin hoenkin*hih* mustakin se on aika huvittavaa ja jopa aika jännää... rupeeko pelottamaan?? otappa tietoa netistä, lue vaikka jotain tutkimuksia mdma:n terveellisyydestä ja siitä mitä se tarkalleen tekee aivoille.. tarkotin lähinnä sitä jos kävis bileissä joka viikonloppu 1 tai 2 kertaa parinvuoden ajan ja ottais naksuja joka kerta, niin serotoniini-reseptorit vois olla hieman paskana. pelkästään jo tietyn annoksen aiheuttamassa damagessa kestää 4-6 viikkoa et aivot palautuu jotenki. ni mieti jos toistaa tota damagea joka viikko monen vuoden ajan, ni eipä aivot siitä enää välttämättä normaaliks palaudu koskaan! ja tämä sitten ilmenee mm. masennuksena, paniikkihäiriöinä, mielialahäiriöinä, vainoharhaisuutena yms. kivoilla efekteinä... ota vaikka tietoo mdma:n neurotoksisuudesta..

tarkoitus ei ole saarnata.
ainoastaan haluan sanoo et jokainen saa tehä ihan mitä itteensä huvittaa... !!

*piis**pupu**piis*
[Nuclear]

Posts: 5,855

#351 • • [Nuclear] el aprendiz

pHaze:
Pilknus sikseen, mutta pointti lieni että huumeet eivät eroa periaatteellisella tasolla laillisista päihteistä millään tavalla. Jos kahvi olisi laitonta ja heroiini laillista, niin kahvi olisi huume ja heroiini ei. Tulisi hyvin äkkiä tähänkin maahan iso kasa nistejä jos noin olisi ;)


Juu, tajusin itekin tuon pointin kyllä, ois se *vink*-hymiö pitäny laittaa sinne loppuun et ois tullu viestin oikea "totisuus" ilmi.

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#352 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

pHaze:
---
[Nuclear]:
---
Zorlim:
En polta, en juo, enkä juo edes kahvia. Se on myös huume ja pitäisi olla tässä listassa.
---

Huume = laiton päihde, kahvi ei ole huume.

---
Pilknus sikseen



ei mun mielestä ainakaan ole pilkunnussimista se, että käsitteet on määritelty ennen kuin asiasta keskustellaan *ding*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

[Nuclear]

Posts: 5,855

#354 • • [Nuclear] el aprendiz

Hyzenthlay:
ei mun mielestä ainakaan ole pilkunnussimista se, että käsitteet on määritelty ennen kuin asiasta keskustellaan *ding*


Toi ajatus tarpeeks pitkälle vietynä johtais siihen, että vain professorin tittelin omaavat ihmiset vois keskustella asioista, koska heillä on käsitteet ja määritelmät hallussaan.

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#355 • • Edited Hyzenthlay myrkynsekoittaja
...ja toinen ääripää on se, että täällä keskustellaan, ja kellään ei ole tarkkaa tietoa mistä keskustellaan. 90% vastaajista ”käyttää huumeita” eli juo kahvia. Eli kultainen keskitie = *joo*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

WuZuul

Posts: 181

#356 • • Edited WuZuul
kahvi = ei
tupakka = ei
huumeet = ei
alkoholi = ei
biletys = hell yeah!

Keinotekosia piristeitä ei tueta (mitä nyt battery sillon tällön..)
Siinäpä se ainoa huume taitaakin olla.. Tosin on kai ne naisetkin huumetta mutta eipä oo tullu nautittua pitkään aikaan, alkaa tulla jo viboja *nauru*

--
Wannabe bilekone.

Zeni-

Posts: 1,104

#357 • • Edited Zeni- Funky Little Man
Tupakka: Jyrkkä EI
Kahvi: EI
Alkoholi: Kyllä vain mutta poislukien bisse ja viinit *hih*
Huumeet: EI IKINÄ oon nähny sitä hommaa jo vähän liikaakin... harmi että pari kaveria on jo lähtenyt tämän takia. *eiei*
Biletys: aina kun rahat sallivat.

--
Jos on korviaan myöten kusessa, kannattaa pitää suunsa kiinni.

Mikään ei ole niin varmaa kuin epävarma.
Stylet vittuun!

Lnn Sika

Posts: 2,847

#358 • • Lnn Sika
juon kahvia ja olutta riittävästi, poltan tupakkaa liikaa. joskus saattaa mennä pullo viinaakin kurkusta alas. noi päihteet riittää mulle *joo*
SneakerTweaker

Posts: 24

#359 • • Edited SneakerTweaker don't mess with uppers without landing gear

Jone:
---
terumo2ml:
herää egotripiltäsi. .

Miksi ylipäätänsä pitää vittuilla jos tekee jotain toisin kuin SINÄ. Vilkaiseppa topicin aihetta uudestaan.

---


I choose not to. Tää luontainen trippailu on ihan kivaa.
- iso ego on ruma asia


Justhan säkin vittuilet mulle, koska mä teen asiat toisin kuin sinä? Mites kummassa sulla on siihen oikeus, mutta mulla ei?

-En todellakaan vittuile. Lähinnä Tuomitsen sen ettet pysty sulattamaan isestäsi eroavaa toimintaa. Se oli pelkkää lähimmäisen rakkautta ja huolen pitoa kuvasi perusteella *sars*.
Mutta eiköhän suststa se uusi Nykänen tule, pahoin pelkään. Sit elämä on knaiffii se ei valttämättä ole kivaa.

Oliko topic muuten: ”Tule tänne tunnustamaan, että huumeiden vetäminen on sulle elämäntapa ja älä viitsi edes väittää muuta, koska silloin valehtelet?”

-Ei, mihin toi litttyyy?

(”Topicin aihetta” - Kivasti kirjoitettu muuten, ”aiheen aihettako” tässä pitää vilkuilla?)

-no sun kannnattaisi. Se ei ole ainakaan ”tuomitse huumeiden käyttäjät alinpaan helvettiin varsinkin käyttötavasta riippuen.

---
terumo2ml:
---
Jna:
Toi sun nick kertoo aika paljon...*piis* <---se on peace merkki, joka ei viittaa vittuiluun

---

sä sentään tajusit ! respect!

---


Just tota toi humehien kanssa spedeily tekee - Et ees tajuu kun sulle vittuillaan. *nauru*

-Ymmärsit taas väärin . Tuskin tiedät mistä nickini on johdettu.



En vaivannut quoatata sinua kunnolla , se olisi ajan hukkaa.

Aiot jone näköjään mennä rushiin .Katsoppa ympärillessi, jos todella uskot että noin 90% ihmisistä ei ole laittomien kemikaalien vaikkutteiden alaisena suosittelen silmäläsesja, niitä pullonpohjia.

--
Egon koko on verrattavissa pupillien kokoon...

W

Posts: 1,049

#360 • • Edited W
Juon kuin sieni, en polta enkä käytä muuta kuin saakelisti kofeiini tabuja....aaaah...*nauru* (ja juomanakin toimii useimmiten kraanavesi)

lisäys: erästä kovaa huumausainetta tosin käytän päivittäin, nimittäin trancea! *jiihaa**jiihaa*