Mesta nimeltä Deecom

12 posts, 1 page, 8,179 views

Sinitarra

Posts: 8

#1 • • Sinitarra
Joop elikkä tilasin tos maanantaina deecomilta tavaraa, ja sehän meni ihan hienosti, ainakin siihen asti kunnes eilen en enää päässyt loggaamaan deecomiin sisään...

Elikkä elikkä, tuollahan pitää rekisteröityä siinä yhteydessä kun sieltä tilaa, noh minä siinä sitten rekisteröidyin ja sainkin sen siihen asti että tulee se ilmoitus että "deecom tarkistaa tilauksen, saat sähköpostiisi vielä varmistuksen tilauksesta... ymym" sähköpostiin ei kuitenkaan tullut mitään, tässä vaiheessa alko jo ekan kerran mietityttää toi mesta, tarkistin sähköpostin moneen kertaan ja kaikki tiedot olivat oikein, kaiken lisäksi pystyin kirjautumaan sillä maanantai-päivän, tiistaipäivän, mutta eilen en enää? On mahdotonta että olisin kirjoittanut sähköpostia missään vaiheessa väärin sillä kirjauduin sillä sisään maanantaina useita kertoja, tiistaina useita kertoja, ja salasana mulla on aina vakio joten en ole voinut "unohtaa" sitäkään, enkä kirjoittaa väärin ellei ole hyvin todennäköistä kirjoittaa pikkuruista sanaa varmaan lähes 10 kertaa putkeen väärin.

Noh Deecom kuitenkin ekalla kerralla ilmoitti että tilausta käsitellään, valitsin maksutavaksi sen että lasku tulee paketin mukana (en siis paypallia tai luottokorttia, vaan se jäljellejäävä) ja tilaus oli ok.

Sitten omasta profiilista vieläpä näkyi tuotteet jotka olin tilannut (en muista mistä mutta jostain sieltä)

Ja nyt sitten eilen tapahtui tämä, mietityttää vain että onkohan noi mun tilaamat vaatteet tulossa? Ei mua se tunnus nyt haittaa pätkän vertaan vaan että onko noi vaatteet tulossa? Ois kiva vapuksi saada ja en viitsi ruveta uudestaan samoja vaatteita tilaamaan ettei tule kahdet vaatteet perille...

Ja yksi mikä mua on kokoajan ihmetyttänyt että Deecomilta en ole saanut yhtäkään sähköpostia mun boxiin, joten voidaanko olettaa nyt että se on poistettu se mun tunnus...?

Asiaa vahvistaa vieläpä se, että tein eilen erikseen rekisteröitymällä uuden tunnuksen deecomiin samalla sähköpostilla, ja deecom hyväksyi tuon kyseisen saman sähköpostin käyttämisen uudessa tunnuksessa, mutta asiaan liittyy toinenkin seikka, nimittäin kun rekisteröin uuden accountin, niin deecomilta tuli HETI vissiin parikin sähköpostia, edellisellä accountilla ei tullut milloinkaan mitään...

Joten missähän vika, ja mitä veikkaatte, onko tilaus sieltä kuitenkin tulossa? Ja kuinka kauan itse odottaisitte että varmistuisitte ettei tuoteitta tosiaan tule? Että pääsen uudet sitten tilaamaan...
kid bionic

Posts: 275

#2 • • kid bionic
Ite oon tilannu deecomista ja tavarat on tullu... Noilla vaan tuntuu olevan haasteellista välillä se viestien lähettäminen ja kyselyihin vastaaminen (tulee sitten huonoa englantia). Haasteellista niillä on myös ollu noudattaa luvattuja aikatauluja, kun edellisessä tilauksessa meni reilu kuukaus ja kun viivästystä tiedusteli, ni ei siis meinannu saadaa mitään vastausta. Kun vihdoin vastasivat niin sekavia selityksiä siitä milloin on lähteny väärässä kuormassa tai on lähteny mut ei pysty dhl seuraamaan tai maksu ei oo siirtyny tms...

Eli muuten hyvä pulju, mut tuo informaatio ja aikataulut on mun kohalla tökkiny aika pahasti, vaikka käytinkin maksuvälineenä luottokorttia, jolla maksun pitäis olla välitön ja kivuton...
aivomassa

Posts: 230

#3 • • aivomassa are you ready to lose control ?
hmm eihän deecomista voi tilata ns "postiennakolla" eli juuri noin että lasku tulee paketin mukana .. ehkä tämä kusee tilauksessasi ? joku tuossa on mennyt pieleen koska itselläni on vain todella positiivisia kokemuksia kaupasta ja tilaukset on tullut viikon sisään kotiin perille. olen maksanut tosin verkkopankista kaikki tuotteeni tilauksen yhteydessä. mielestäni tuo maksumenetelmä minkä olet valinnut on juurikin se että siirrät rahat tilille ja sit pakettisi lähtee matkaan :) mutta outoa ettei sähköpostia ole tullut deecomilta koska siitä löytyy kaikki maksuun tarvittavat tiedot.

--
Dont expect us to be quiet !

Sinitarra

Posts: 8

#4 • • Edited Sinitarra

Replying to Mesta nimeltä Deecom:

aivomassa, 22.4.2010 18:27:
hmm eihän deecomista voi tilata ns "postiennakolla" eli juuri noin että lasku tulee paketin mukana .. ehkä tämä kusee tilauksessasi ? joku tuossa on mennyt pieleen koska itselläni on vain todella positiivisia kokemuksia kaupasta ja tilaukset on tullut viikon sisään kotiin perille. olen maksanut tosin verkkopankista kaikki tuotteeni tilauksen yhteydessä. mielestäni tuo maksumenetelmä minkä olet valinnut on juurikin se että siirrät rahat tilille ja sit pakettisi lähtee matkaan :) mutta outoa ettei sähköpostia ole tullut deecomilta koska siitä löytyy kaikki maksuun tarvittavat tiedot.



Aaa no senpä juuri otin, en siis paypalia tai luottokorttia, mut miks vitussa ne poistaa mun tunnuksen sit? Nyt mulla on tolla sähköpostilla siellä joku ihan läppäkäyttäjällä jolla ei ole ees oikeita tietoja, piti vaan testata toi sähköpostijuttu...

Voiko sen jotenkin poistaa? Ja tekisittekö te tässä tilanteessa niin että uusi account -> uudet tilaukset
aivomassa

Posts: 230

#5 • • aivomassa are you ready to lose control ?

Replying to Mesta nimeltä Deecom:

Sinitarra, 22.4.2010 18:38:
---
aivomassa, 22.4.2010 18:27:
hmm eihän deecomista voi tilata ns "postiennakolla" eli juuri noin että lasku tulee paketin mukana .. ehkä tämä kusee tilauksessasi ? joku tuossa on mennyt pieleen koska itselläni on vain todella positiivisia kokemuksia kaupasta ja tilaukset on tullut viikon sisään kotiin perille. olen maksanut tosin verkkopankista kaikki tuotteeni tilauksen yhteydessä. mielestäni tuo maksumenetelmä minkä olet valinnut on juurikin se että siirrät rahat tilille ja sit pakettisi lähtee matkaan :) mutta outoa ettei sähköpostia ole tullut deecomilta koska siitä löytyy kaikki maksuun tarvittavat tiedot.

---


Aaa no senpä juuri otin, en siis paypalia tai luottokorttia, mut miks vitussa ne poistaa mun tunnuksen sit? Nyt mulla on tolla sähköpostilla siellä joku ihan läppäkäyttäjällä jolla ei ole ees oikeita tietoja, piti vaan testata toi sähköpostijuttu...

Voiko sen jotenkin poistaa? Ja tekisittekö te tässä tilanteessa niin että uusi account -> uudet tilaukset



minä tekisin kyllä uuden accountin , tilauksen ja katsoisin rupeeko sitten toimimaan tuo informaation kulku kaupasta sinulle asti :D sieltä sen jälkeen pitäisi tulla maksun ja tuotteiden tiedot + kaikki tarvittava että voit maksaa verkkopankista tilauksesi. :)

--
Dont expect us to be quiet !

Sinitarra

Posts: 8

#6 • • Sinitarra

Replying to Mesta nimeltä Deecom:

aivomassa, 22.4.2010 18:41:
---
Sinitarra, 22.4.2010 18:38:
---
aivomassa, 22.4.2010 18:27:
hmm eihän deecomista voi tilata ns "postiennakolla" eli juuri noin että lasku tulee paketin mukana .. ehkä tämä kusee tilauksessasi ? joku tuossa on mennyt pieleen koska itselläni on vain todella positiivisia kokemuksia kaupasta ja tilaukset on tullut viikon sisään kotiin perille. olen maksanut tosin verkkopankista kaikki tuotteeni tilauksen yhteydessä. mielestäni tuo maksumenetelmä minkä olet valinnut on juurikin se että siirrät rahat tilille ja sit pakettisi lähtee matkaan :) mutta outoa ettei sähköpostia ole tullut deecomilta koska siitä löytyy kaikki maksuun tarvittavat tiedot.

---


Aaa no senpä juuri otin, en siis paypalia tai luottokorttia, mut miks vitussa ne poistaa mun tunnuksen sit? Nyt mulla on tolla sähköpostilla siellä joku ihan läppäkäyttäjällä jolla ei ole ees oikeita tietoja, piti vaan testata toi sähköpostijuttu...

Voiko sen jotenkin poistaa? Ja tekisittekö te tässä tilanteessa niin että uusi account -> uudet tilaukset

---


minä tekisin kyllä uuden accountin , tilauksen ja katsoisin rupeeko sitten toimimaan tuo informaation kulku kaupasta sinulle asti :D sieltä sen jälkeen pitäisi tulla maksun ja tuotteiden tiedot + kaikki tarvittava että voit maksaa verkkopankista tilauksesi. :)



Olihan se tuo MoneyOrder se että maksaa verkkopankilla?
aivomassa

Posts: 230

#7 • • aivomassa are you ready to lose control ?

Replying to Mesta nimeltä Deecom:

Sinitarra, 22.4.2010 18:58:
---
aivomassa, 22.4.2010 18:41:
---
Sinitarra, 22.4.2010 18:38:
---
aivomassa, 22.4.2010 18:27:
hmm eihän deecomista voi tilata ns "postiennakolla" eli juuri noin että lasku tulee paketin mukana .. ehkä tämä kusee tilauksessasi ? joku tuossa on mennyt pieleen koska itselläni on vain todella positiivisia kokemuksia kaupasta ja tilaukset on tullut viikon sisään kotiin perille. olen maksanut tosin verkkopankista kaikki tuotteeni tilauksen yhteydessä. mielestäni tuo maksumenetelmä minkä olet valinnut on juurikin se että siirrät rahat tilille ja sit pakettisi lähtee matkaan :) mutta outoa ettei sähköpostia ole tullut deecomilta koska siitä löytyy kaikki maksuun tarvittavat tiedot.

---


Aaa no senpä juuri otin, en siis paypalia tai luottokorttia, mut miks vitussa ne poistaa mun tunnuksen sit? Nyt mulla on tolla sähköpostilla siellä joku ihan läppäkäyttäjällä jolla ei ole ees oikeita tietoja, piti vaan testata toi sähköpostijuttu...

Voiko sen jotenkin poistaa? Ja tekisittekö te tässä tilanteessa niin että uusi account -> uudet tilaukset

---


minä tekisin kyllä uuden accountin , tilauksen ja katsoisin rupeeko sitten toimimaan tuo informaation kulku kaupasta sinulle asti :D sieltä sen jälkeen pitäisi tulla maksun ja tuotteiden tiedot + kaikki tarvittava että voit maksaa verkkopankista tilauksesi. :)

---


Olihan se tuo MoneyOrder se että maksaa verkkopankilla?

juurikin se :)

--
Dont expect us to be quiet !

Sinitarra

Posts: 8

#8 • • Edited Sinitarra
Jooh nyt tuli sähköpostiin viestikin ja maksoin... Mut varmistan viel että menihän se näin:
Viestiin: Vorkasse 123456 Matti Meikäläinen
Viitetietoihin: BLZ: (joku numerosarja perässä)

: D

Sori noobi kun olen :D

Pankkitilin pistin oikein (ei ois muuten lähettänytkään)
Ja myöski summan
Sinitarra

Posts: 8

#9 • • Edited Sinitarra

Replying to Mesta nimeltä Deecom:

Sinitarra, 23.4.2010 15:04:
Jooh nyt tuli sähköpostiin viestikin ja maksoin... Mut varmistan viel että menihän se näin:
Viestiin: Vorkasse 123456 Matti Meikäläinen
Viitetietoihin: BLZ: (joku numerosarja perässä)

: D

Sori noobi kun olen :D

Pankkitilin pistin oikein (ei ois muuten lähettänytkään)
Ja myöski summan


Voi perjantai muute... :S eikös viitetietoihin olisi nimenomaan pitänyt pistää tuo vorkkasse numero oma nimi? Tajuaakohan ne sen kuitenki? Mietin että jos Saksan pankeissa ei ees oo mitään sellasta viestijuttua... ja mikäköhän toi BLZ numerosarja edes on? Siinä ei ollut muutakaan järkevää joten laitoin sen viitetietoihin... :/
kinderi

Posts: 1,783

#10 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Eikö siellä saa palvelua englannin kielellä?
Mulla on hiton moni tuttu tilannu kyseisestä paikasta eikä ole ollu mitään ongelmia.

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Sinitarra

Posts: 8

#12 • • Sinitarra

Replying to Mesta nimeltä Deecom:

duvin, 26.4.2010 09:24:
---
Sinitarra, 25.4.2010 21:02:
... ja mikäköhän toi BLZ numerosarja edes on? Siinä ei ollut muutakaan järkevää joten laitoin sen viitetietoihin...

---


http://lmgtfy.com/?q=blz



Joo toi blz juttuhan oli sitten aivan turha koko ostossa, ois pitäny lukea tarkemmin eikä unenpöpperössä mennä tilaileen... viitetiedoissa on siis tuo täysin turha tieto, viestissä sitten se tilausnumero ja oma nimi... nyt kysymys kuuluukiin että ymmärtävätköhän he sen kuitenkin? Ja että onko saksan pankissa edes tuollaista viestiä siinä, että näkevätkö he nyt sitten mitenkään että minä ne olen tilannut... Prkl... Tosiaan viime perjantaina maksoin ostokset ja vieläkään ei oo kuulunut, deecomin sivuilla lukee että toimitus 5 päivää joten mietin vaan...
Ja kun kirjaudun tililleni niin minun tilauksessani lukee näin:
22.04.2010 Pending
22.04.2010 Processing

Ei oo tuosta siis muuttunut, muuttuuko se missään välissä, esim jos ne lähettävät tuotteet?

Ja omaa tyhmyyttähän tuo oli kun jälkeenpäin katsottuna selvästi pyydettiin pistämään viitetietoihin tilausnumero ja oma nimi mutta menin sitten sähläämään :S mutta kysynkin että onko tässä mitään mahdollisuuksia saada enää tuotteita...