Elikkä elikkä, tuollahan pitää rekisteröityä siinä yhteydessä kun sieltä tilaa, noh minä siinä sitten rekisteröidyin ja sainkin sen siihen asti että tulee se ilmoitus että "deecom tarkistaa tilauksen, saat sähköpostiisi vielä varmistuksen tilauksesta... ymym" sähköpostiin ei kuitenkaan tullut mitään, tässä vaiheessa alko jo ekan kerran mietityttää toi mesta, tarkistin sähköpostin moneen kertaan ja kaikki tiedot olivat oikein, kaiken lisäksi pystyin kirjautumaan sillä maanantai-päivän, tiistaipäivän, mutta eilen en enää? On mahdotonta että olisin kirjoittanut sähköpostia missään vaiheessa väärin sillä kirjauduin sillä sisään maanantaina useita kertoja, tiistaina useita kertoja, ja salasana mulla on aina vakio joten en ole voinut "unohtaa" sitäkään, enkä kirjoittaa väärin ellei ole hyvin todennäköistä kirjoittaa pikkuruista sanaa varmaan lähes 10 kertaa putkeen väärin.
Noh Deecom kuitenkin ekalla kerralla ilmoitti että tilausta käsitellään, valitsin maksutavaksi sen että lasku tulee paketin mukana (en siis paypallia tai luottokorttia, vaan se jäljellejäävä) ja tilaus oli ok.
Sitten omasta profiilista vieläpä näkyi tuotteet jotka olin tilannut (en muista mistä mutta jostain sieltä)
Ja nyt sitten eilen tapahtui tämä, mietityttää vain että onkohan noi mun tilaamat vaatteet tulossa? Ei mua se tunnus nyt haittaa pätkän vertaan vaan että onko noi vaatteet tulossa? Ois kiva vapuksi saada ja en viitsi ruveta uudestaan samoja vaatteita tilaamaan ettei tule kahdet vaatteet perille...
Ja yksi mikä mua on kokoajan ihmetyttänyt että Deecomilta en ole saanut yhtäkään sähköpostia mun boxiin, joten voidaanko olettaa nyt että se on poistettu se mun tunnus...?
Asiaa vahvistaa vieläpä se, että tein eilen erikseen rekisteröitymällä uuden tunnuksen deecomiin samalla sähköpostilla, ja deecom hyväksyi tuon kyseisen saman sähköpostin käyttämisen uudessa tunnuksessa, mutta asiaan liittyy toinenkin seikka, nimittäin kun rekisteröin uuden accountin, niin deecomilta tuli HETI vissiin parikin sähköpostia, edellisellä accountilla ei tullut milloinkaan mitään...
Joten missähän vika, ja mitä veikkaatte, onko tilaus sieltä kuitenkin tulossa? Ja kuinka kauan itse odottaisitte että varmistuisitte ettei tuoteitta tosiaan tule? Että pääsen uudet sitten tilaamaan...