WHITEOUT 2011 - 16.4.2011

387 posts, 20 pages, 307,456 views

yaotzin

Posts: 133

#141 • • yaotzin
jostai kuulin että ois pakko pukeutua valkoiseen. pitääkö paikkansa vai onko kyseessä vain tapahtuman järjestäjien toive? itelle ei ongelma, mutta monet kaverit passaa jos on.
Armadance

Posts: 322

#142 • • Armadance Booth Bitch - HC Forum Spammer

Replying to WHITEOUT 2011 - 16.4.2011:

jostai kuulin että ois pakko pukeutua valkoiseen. pitääkö paikkansa vai onko kyseessä vain tapahtuman järjestäjien toive? itelle ei ongelma, mutta monet kaverit passaa jos on.




http://www.labyrinth.fi/info.shtml
Dresscode
Be part of the experience – DRESS IN WHITE

Dress code on vapaaehtoinen mutta melkein poikkeuksetta näissä bileissä noudatettu.
remotion

Posts: 5,283

#143 • • remotion nostatus guru

Replying to WHITEOUT 2011 - 16.4.2011:

jostai kuulin että ois pakko pukeutua valkoiseen. pitääkö paikkansa vai onko kyseessä vain tapahtuman järjestäjien toive? itelle ei ongelma, mutta monet kaverit passaa jos on.



Voi pistää silmään jos ei oo valkosta päällä.
Tässä kuva viime vuoden tapahtumasta:
Jokke L

Posts: 1,203

#144 • • Jokke L [GoodMusic]
hehee, oli ihan pakko tilata tommonen paita näihin bileisiin. *tirsk*

245c35t.jpg

--
Are you an angel? Never heard of angels before. They are the most beautiful creatures in the universe. You must be one, maybe you just don`t know it.

UkeUke

Posts: 394

#145 • • UkeUke

Replying to WHITEOUT 2011 - 16.4.2011:

jostai kuulin että ois pakko pukeutua valkoiseen. pitääkö paikkansa vai onko kyseessä vain tapahtuman järjestäjien toive? itelle ei ongelma, mutta monet kaverit passaa jos on.



Ihte olin viime vuonna valko/vihreissä ja nimenomaan toi on vapaaehtoinen, mut toive ois että mahd. paljon valkosta.

Tänään tuli just postista supermageet valkoset kuteet!!*aplodit*
kajis

Posts: 345

#146 • • kajis
Tuosta tulikin mieleen viimevuotinen Whiteout..

Ymmärrän kyllä jos jollain ei yksinkertaisesti ole vaatekaapissa (mikä vaikuttaa näin pikaisesti ajateltuna oudolta..) ja varaa valkoisiin vaatteisiin, mutta se asennevamma ja protestointi mitä jotkut ylläpiti viimevuonna tahalleen oli täysin naurettavaa. Tiiän henkilöitä mm. täältä Klubbarista jotka halusivat oikein ilmaista valkoisen vaatekoodin vastaisen mielipiteensä pukeutumalla mitä räikeimpiin väreihin viime vuonna. Koomista ees ajatella että joku hautomalla hautoo ja juonii kotona että "Hehehhe, laitanpas täysmustat/kirkkaanpunaiset/vihreät vaatteet tapahtumaan, missä teema on valkoinen.", really fucking original -.- Eiks sitä voi vaan niellä, että tapahtuman suosittelema teema on valkoinen. En ite ymmärrä miten on niin vaikeeta kerran vuodessa ilmaantua teemajuhliin teemanmukaisesti pukeutuneena. Mut hei sehän on ihan ymmärrettävää etten mä tiiä mimmone se vanha kunnon "leiZerpoINt fiilis" on ku enhän mä ole mikään oldschool-hc-labyrinth kävijä vuodesta nakki. Sillonhan sai tulla nimenomaan se liekkipuku päällä!!!11 Mut kuka mä oon ketään arvosteleen, toivoisin vaan ettei porukka oikeesti tulis sillä asenteella et haluu osoittaa mieltä. Se ny on vaa tyhmää :|

Oottanu ainaki itte näitä tosi pitkään! Täysvalkosissa mennään! ^__^
kaleido

Posts: 162

#147 • • kaleido *KoneHuone*
kajis puhuu täysin asiaa *joo*

--
...I am ready to go, are you ready to go...I am ready to go, are you ready to go...I am ready to go, are you ready to go?

kofeinisti

Posts: 39

#148 • • kofeinisti

Replying to WHITEOUT 2011 - 16.4.2011:

"Hehehhe, laitanpas täysmustat/kirkkaanpunaiset/vihreät vaatteet tapahtumaan, missä teema on valkoinen."



Mun mielestä toi pukukoodi ja koko "be a part of the experience" on niiiiiin White Sensationin halpiskopio et oikeen etoo. Jotain originaalia pliis, tässä yritetään vaan ratsastaa Sensationin nimellä/teemalla... En kuitenkaan halua olla mikään vastarannan kiiski, joten tulen kiltisti pukeutumaan valkoiseen... JA räikeänpinkkeihin yksityiskohtiin :)
Amnesia

Posts: 888

#149 • • Amnesia

Replying to WHITEOUT 2011 - 16.4.2011:


Mun mielestä toi pukukoodi ja koko "be a part of the experience" on niiiiiin White Sensationin halpiskopio et oikeen etoo. Jotain originaalia pliis, tässä yritetään vaan ratsastaa Sensationin nimellä/teemalla... En kuitenkaan halua olla mikään vastarannan kiiski, joten tulen kiltisti pukeutumaan valkoiseen... JA räikeänpinkkeihin yksityiskohtiin :)



Toisaalta viimevuotinen (Labyrinth/Laserpoint/) Whiteout toimi älyttömän hyvin, eikä vähiten siksi että oli tuo dresscode, se on oikeasti aika vaikuttavan näköistä ja paikan päällä ei kyllä ketään enää kiinnosta että onko "kopioitu" jostain. Sloganeista en tiedä, mutta Sensation ei takuulla ole ensimmäinen joka järkkää valkoisen dresscoden bileitä. En ole varma onko noissa värin puolesta pahemmin valinnanvaraa... Mustassa ei olisi mitään järkeä (vaikka Sensation black nähtävästi onkin olemassa *hih*), ja varmaan minkä tahansa muun kuin valkoisen kohdalla lopputulos jäisi vajaaksi...mutta voisi toki kokeilla vaikka pinkkiä *tirsk*
Jone

Posts: 8,258

#151 • • Jone Archibald Haddock

Replying to WHITEOUT 2011 - 16.4.2011:

Mun mielestä toi pukukoodi ja koko "be a part of the experience" on niiiiiin White Sensationin halpiskopio et oikeen etoo. Jotain originaalia pliis, tässä yritetään vaan ratsastaa Sensationin nimellä/teemalla... En kuitenkaan halua olla mikään vastarannan kiiski, joten tulen kiltisti pukeutumaan valkoiseen... JA räikeänpinkkeihin yksityiskohtiin :)



Musta on jotenkin kamalan suloista kun joku viittaa Sensation Whiteen the one true original white partyna. *nalle*

Harmi vaan että se on myös samalla aika vitsikästä.
sapeli

Posts: 11,768

#152 • • sapeli jokukukamikä?

Replying to WHITEOUT 2011 - 16.4.2011:


Toisaalta viimevuotinen (Labyrinth/Laserpoint/) Whiteout toimi älyttömän hyvin, eikä vähiten siksi että oli tuo dresscode, se on oikeasti aika vaikuttavan näköistä ja paikan päällä ei kyllä ketään enää kiinnosta että onko "kopioitu" jostain.



Ainoa ongelma on meillä vähän likinäköisillä, tosi vaikea löytää tuolta valkoisesta ihmismerestä tuttuja! *nauru* (Ja ei, en ala vain näiden takia hommaamaan piilareita. *vink*)

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Amnesia

Posts: 888

#153 • • Amnesia

Replying to WHITEOUT 2011 - 16.4.2011:



Ainoa ongelma on meillä vähän likinäköisillä, tosi vaikea löytää tuolta valkoisesta ihmismerestä tuttuja! *nauru* (Ja ei, en ala vain näiden takia hommaamaan piilareita. *vink*)



Haha *joo* "Hei ootko nähnyt mun kaveria, sillä on sellaset valkoset housut ja...joo unohda"
kofeinisti

Posts: 39

#154 • • kofeinisti

Replying to WHITEOUT 2011 - 16.4.2011:


---
Mun mielestä toi pukukoodi ja koko "be a part of the experience" on niiiiiin White Sensationin halpiskopio et oikeen etoo. Jotain originaalia pliis, tässä yritetään vaan ratsastaa Sensationin nimellä/teemalla... En kuitenkaan halua olla mikään vastarannan kiiski, joten tulen kiltisti pukeutumaan valkoiseen... JA räikeänpinkkeihin yksityiskohtiin :)
---


Musta on jotenkin kamalan suloista kun joku viittaa Sensation Whiteen the one true original white partyna. *nalle*

Harmi vaan että se on myös samalla aika vitsikästä.



Milloin oon sanonut että Sensation on "the one true original white party"? Sanoin vaan, että se on se kuuluisin, ja sen maineella Whiteout ratsastaa, oli sitten originaali tai ei.
eugina

Posts: 898

#155 • • eugina YleX tt-i *sydän*
tuun ainaki bileisiin SENSATION paidassa *lmao* :D

--
*nuotti* I can see the light of hope in your eyes *nuotti*

m1kk3

Posts: 5,560

#156 • • m1kk3 no-life

Replying to WHITEOUT 2011 - 16.4.2011:


se asennevamma ja protestointi mitä jotkut ylläpiti viimevuonna tahalleen oli täysin naurettavaa. Tiiän henkilöitä mm. täältä Klubbarista jotka halusivat oikein ilmaista valkoisen vaatekoodin vastaisen mielipiteensä pukeutumalla mitä räikeimpiin väreihin viime vuonna. Koomista ees ajatella että joku hautomalla hautoo ja juonii kotona että "Hehehhe, laitanpas täysmustat/kirkkaanpunaiset/vihreät vaatteet tapahtumaan, missä teema on valkoinen."


Oon kyllä sun kanssa ihan samaa mieltä. Jos haluu "protestoida" ni paras tapa on varmaan sitte jättää bileet kokonaan väliin.

Ja kyllä, mun mielestä toi valkonen teema on ihan helvetin kulunut ja "tylsä" (ja ei, mäkään en väitä että Sensation ois ton keksiny), etenkin kun bileiden nimikin piti vielä muuttaa pelkäksi Whiteoutiksi. Mut niinku joku totes ni jos haluaa että jengi pukeutuu tietyllä lailla suurimmaksi osaksi ni toi on niitä harvoja vaihtoehtoja. Jos menee "vaikeammaksi" se pukukoodi ni kyllähän sitä entistä harvempi noudattaa todennäköisesti. Mulle on kyllä sinänsä ihan sama miten jengi bileisiin pukeutuu.

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

m1kk3

Posts: 5,560

#158 • • m1kk3 no-life

Replying to WHITEOUT 2011 - 16.4.2011:


---

Mulle on kyllä sinänsä ihan sama miten jengi bileisiin pukeutuu.
---


Vaikka älästi? *uros*


Joo mut vaan sellasissa bileissä missä on pelkkiä miehiä *uros*

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Jone

Posts: 8,258

#159 • • Jone Archibald Haddock

Replying to WHITEOUT 2011 - 16.4.2011:

Milloin oon sanonut että Sensation on "the one true original white party"? Sanoin vaan, että se on se kuuluisin, ja sen maineella Whiteout ratsastaa, oli sitten originaali tai ei.



Sensation White on alle kymmenen vuotta vanha tapahtuma ja erilaisia white partyja on järjestetty ties kuinka helvetisti ennen sitä, sen kanssa samaan aikaan ja tullaan järjestämään sen jälkeenkin kun kukaan ei edes Sensationeja muista. Jos ihan vakavissasi syytät Whiteoutia Sensationin maineella ratsastamisesta, niin varsinainen vika löytyy huomattavasti lähempää kuin uskotkaan - peilistä.

Tarkoitus ei ole avautua vaan paremminkin sanoa sulle se, minkä pitäis olla mun mielestäni selvää muutenkin; white partyt eivät ole mikään uusi konsepti eikä niihin omista yksinoikeutta yksikään bilebrandi. Niinpä asiasta ei paljon kantsis meuhkata vaan mieluummin viihtyillä pippaloissa. Se kun on vielä kivaakin. *tanssittel*
UzU

Posts: 2,361

#160 • • UzU [33100]

Replying to WHITEOUT 2011 - 16.4.2011:


---

---
Mun mielestä toi pukukoodi ja koko "be a part of the experience" on niiiiiin White Sensationin halpiskopio et oikeen etoo. Jotain originaalia pliis, tässä yritetään vaan ratsastaa Sensationin nimellä/teemalla... En kuitenkaan halua olla mikään vastarannan kiiski, joten tulen kiltisti pukeutumaan valkoiseen... JA räikeänpinkkeihin yksityiskohtiin :)
---


Musta on jotenkin kamalan suloista kun joku viittaa Sensation Whiteen the one true original white partyna. *nalle*

Harmi vaan että se on myös samalla aika vitsikästä.
---


Milloin oon sanonut että Sensation on "the one true original white party"? Sanoin vaan, että se on se kuuluisin, ja sen maineella Whiteout ratsastaa, oli sitten originaali tai ei.



Höpö höpö. Teeppä pieni ovensuukysely tuolla, niin veikkaan että kovin moni ei edes tiedä mikä Sensation on.

Ainoa minkä maineella Whiteout ratsastaa on Labyrinth & Laserpoint.