387 posts, 20 pages, 321,695 views
Replying to WHITEOUT 2011 - 16.4.2011:
jostai kuulin että ois pakko pukeutua valkoiseen. pitääkö paikkansa vai onko kyseessä vain tapahtuman järjestäjien toive? itelle ei ongelma, mutta monet kaverit passaa jos on.
jostai kuulin että ois pakko pukeutua valkoiseen. pitääkö paikkansa vai onko kyseessä vain tapahtuman järjestäjien toive? itelle ei ongelma, mutta monet kaverit passaa jos on.
"Hehehhe, laitanpas täysmustat/kirkkaanpunaiset/vihreät vaatteet tapahtumaan, missä teema on valkoinen."
Mun mielestä toi pukukoodi ja koko "be a part of the experience" on niiiiiin White Sensationin halpiskopio et oikeen etoo. Jotain originaalia pliis, tässä yritetään vaan ratsastaa Sensationin nimellä/teemalla... En kuitenkaan halua olla mikään vastarannan kiiski, joten tulen kiltisti pukeutumaan valkoiseen... JA räikeänpinkkeihin yksityiskohtiin :)
Mun mielestä toi pukukoodi ja koko "be a part of the experience" on niiiiiin White Sensationin halpiskopio et oikeen etoo. Jotain originaalia pliis, tässä yritetään vaan ratsastaa Sensationin nimellä/teemalla... En kuitenkaan halua olla mikään vastarannan kiiski, joten tulen kiltisti pukeutumaan valkoiseen... JA räikeänpinkkeihin yksityiskohtiin :)
Toisaalta viimevuotinen (Labyrinth/Laserpoint/) Whiteout toimi älyttömän hyvin, eikä vähiten siksi että oli tuo dresscode, se on oikeasti aika vaikuttavan näköistä ja paikan päällä ei kyllä ketään enää kiinnosta että onko "kopioitu" jostain.
Ainoa ongelma on meillä vähän likinäköisillä, tosi vaikea löytää tuolta valkoisesta ihmismerestä tuttuja! (Ja ei, en ala vain näiden takia hommaamaan piilareita. )
---
---
Musta on jotenkin kamalan suloista kun joku viittaa Sensation Whiteen the one true original white partyna.
Harmi vaan että se on myös samalla aika vitsikästä.
se asennevamma ja protestointi mitä jotkut ylläpiti viimevuonna tahalleen oli täysin naurettavaa. Tiiän henkilöitä mm. täältä Klubbarista jotka halusivat oikein ilmaista valkoisen vaatekoodin vastaisen mielipiteensä pukeutumalla mitä räikeimpiin väreihin viime vuonna. Koomista ees ajatella että joku hautomalla hautoo ja juonii kotona että "Hehehhe, laitanpas täysmustat/kirkkaanpunaiset/vihreät vaatteet tapahtumaan, missä teema on valkoinen."
Mulle on kyllä sinänsä ihan sama miten jengi bileisiin pukeutuu.
---
Mulle on kyllä sinänsä ihan sama miten jengi bileisiin pukeutuu.
---
Vaikka älästi?
Milloin oon sanonut että Sensation on "the one true original white party"? Sanoin vaan, että se on se kuuluisin, ja sen maineella Whiteout ratsastaa, oli sitten originaali tai ei.
---
---
---
Musta on jotenkin kamalan suloista kun joku viittaa Sensation Whiteen the one true original white partyna.
Harmi vaan että se on myös samalla aika vitsikästä.
---
Milloin oon sanonut että Sensation on "the one true original white party"? Sanoin vaan, että se on se kuuluisin, ja sen maineella Whiteout ratsastaa, oli sitten originaali tai ei.