horoskooppimerkki ja mitä se lupas täksi päiväksi?

676 posts, 34 pages, 287,987 views

Avatar
#301 • • djmg Guest
Kalat 20.2.-20.3.

Luot ympärillesi ystävällistä säteilyä,
ja ihmisten on helppo lähestyä sinua.
Voit saada oudon pyynnön iltapäivällä.
Ulkopuolisilla on mahdollisuus päästä sisäpiiriin.
*hihu*
workunit

Posts: 261

#302 • • workunit Hymyilevä kukkakeppi
15.9.2004 Keskiviikko, Kaksoset

Ellet jossain elämäsi tilanteessa pääse toteuttamaan todellista luovuuttasi, niin tämä aika tulee varmasti näyttämään, mistä elämänalueesta on kysymys. Vaikeudet kasaantuvat kaiken rutiinihomman ympärille niin tiukasti, ettei mistään tule lopulta yhtään mitään. Ota ajoissa oppi onkeesi.

Jaa niinku että mitäs tällä kertaa? katellaan sitten päivän mittaan mitä tapahtuman piti *nauru*
isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#303 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
"Kauris 22.12. - 19.1.
Älä anna häiriötekijöiden vaikuttaa itseesi. Tiedät, ettei niillä oikeasti ole merkitystä."

--
dasinoaisnvs

sapeli

Posts: 11,768

#304 • • Edited sapeli jokukukamikä?
24.9.2004 Perjantai, Kaksoset

***
Tänään on loistava päivä lähteä toteuttamaan omia juttujasi ja nauttimaan elämän tarjoamista, ehkä kokonaan uusista herkuista. Myös rakkauselämä on hyvässä uusiutumisvaiheessa, mutta uudistuminen edellyttää selviä, omiin näkemyksiisi perustuvia päätöksiä.

... eli tästä näyttää tulevan kaikin puolin erittäin ihana päivä... *plur*

(edit: taktinen boldaus *vink*)

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

sapeli

Posts: 11,768

#305 • • sapeli jokukukamikä?
Tälle kuukaudelle just sitä mitä tilasinkin:

Lokakuussa on lupa rentoutua ja päästää innokas mielikuvituksesi rakentamaan uusia siltoja tulevaisuuteen. Mars ja Neptunus ovat molemmat kolmiossa merkkiisi ja siksi alitajuntasi toimii paremmin kuin pitkään aikaan. Koeta vapauttaa itsesi kaikista aikaisemmin laatimistasi suunnitelmista ja anna elämän ohjata sinua kokonaan uusiin kohteisiin. Osaat toimia vaistomaisesti oikein kaikissa eteesi tulevissa yllättävissä tilanteissa ja tämä kyky on syytä kohdistaa sellaisiin asioihin, joista tiedät olevasi aidosti innostunut. Ihmeelliset sattumukset astuvat silloin elämääsi ja nostavat sinut kevyesti askelmalta toiselle elämän menestysruletissa.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Nitta

Posts: 5,021

#306 • • Nitta Sateenkaaren päässä
Tässäkin koko kuun purtavat kerralla:

Saat sulatella viime kuun myllerryksiä kaikessa rauhassa kuun alkupuolella, sillä astrologinen tähtitaivas näyttää varsin hiljaiselta aina 15.10 saakka, jolloin Merkurius saapuu merkkiisi täynnä innostunutta ja uusia vaihtoehtoja etsivää energiaa. Kolmio Uranukselle Kaloissa saa oivalluskykysi loistamaan ja suusi laulamaan Väinämöisen lailla, eikä Sammon löytäminen ole mikään mahdottomuus. Seikkailijan ennakkoluulottomuutta tarvitset kuitenkin suuren annoksen, ennen kuin visiosi voivat muuttua osaksi konkreettista elämää. Vaihtoehdot kolahtavat eteesi sellaisella nopeudella, ettei miettimiseen jää aikaa, vaan toimeen on ryhdyttävä välittömästi.

Visioita on kehittelyn alla: kouluun haku oli ja uutta kämppää pitäisi laitella kun vaan jaksan ja ehdin. Mut missä on se sisäinen seikkailijani jota tän reseptin mukaan tarvitaan? *nauru* Näin siitä vilauksen viikonloppuna ja taas uudelleen tänä iltana. Jospa saisin sen uudelleen kiinni ennen kuun loppua *joo*
UnityF

Posts: 15,721

#307 • • UnityF joo just se
skorppari
Ellei luovuutesi ole päässyt löytämään oikeaa kanavaa itselleen tuntuu tämä päivä hiukan utuiselta ja turhauttavalta. Kannattaa miettiä mitä asialle voisi tehdä, sillä juuri tuo utuisuus johdattaa sinua oikealle reitille. Jos luot väkisin merkityksen asialle, jolla sitä ei itsestään ole voit vain turhautua.

lähde: http://www.astrologiakeskus.com/
Avatar
#308 • • Marianne Guest
Neitsyt 23.8. - 22.9.

Jokin tilanne hymyilyttää sinua kovasti. Varo vain, ettei lipsahda vahingonilon puolelle!

eikö edes itselleen saa nauraa, nyt ois aihetta*iihhih*
Nitta

Posts: 5,021

#309 • • Nitta Sateenkaaren päässä
Oivalluskykysi on tänään korkealla tasolla ja tämä päivä kannattaakin käyttää itsellesi tärkeiden neuvotteluiden tai suunnitelmien toteuttamiseen. Menestystä on luvassa kaikissa asioissa, joista tänään jaksat olla innostunut. Älä suotta mieti juttusi tulevaisuutta sillä huominen syntyy tästä päivästä.

astrologiakeskus onpi ystävämme *hih*
NiMo

Posts: 483

#310 • • NiMo PolkkaPuppe
ti 2.11.2004
oinas
Nautit löhöilystä, eikä sinua saa kirveelläkään houkuteltua iltarientoihin. Luova tauko onkin paikallaan, sillä olet sähläillyt liian monella taholla.
*nauru* toi pitää kyllä todella paikkansa koska en saanu raahattua itteeni reeneihin tänään. *hih*

--
*pahis* Do not attempt to leave the dancefloor *pahis*

Fucking Nobody

Posts: 393

#311 • • Edited Fucking Nobody Hyvällä sykkeellä ympäri harmaan kiven!
Vaaka *yingyang*

En lue horoskooppeja.
Nitta

Posts: 5,021

#312 • • Nitta Sateenkaaren päässä

Fucking Nobody:
Vaaka *yingyang*
En lue horoskooppeja.



Ja sit kuitenkin vaivaudit postaamaan tähän threadiin *vink*
maude

Posts: 173

#313 • • maude
Oinas

Haluat kokea uudestaan sen, mitä tapahtui kauan sitten. Mutta nyt tilanne on aivan toinen.

väärin....*muhaha*

--
There goes one of Gods own prototypes; too weird to live, too rare to die

Fucking Nobody

Posts: 393

#314 • • Edited Fucking Nobody Hyvällä sykkeellä ympäri harmaan kiven!

Nitta:
Ja sit kuitenkin vaivaudit postaamaan tähän threadiin *vink*



Kahta asiaa kysyttiin, joista toiseen mulla oli vastaus. Itseasiassa molempiin....*hih*

EDIT:

Ihan Nitta sun takias kävin vähän Iltalehden sivuilla...copy&paste:

"Vaaka 23.9. 23.10.
Luot työpaikallakin kodikkaan ilmapiirin ympärillesi. Rentous saa luovuutesi kukoistamaan."

Niin totta. Mä taidankin ryhtyä lukemaan näitä....*yessir*
Nitta

Posts: 5,021

#315 • • Nitta Sateenkaaren päässä

Fucking Nobody:
---
Nitta:
Ja sit kuitenkin vaivaudit postaamaan tähän threadiin *vink*

---


Kahta asiaa kysyttiin, joista toiseen mulla oli vastaus. Itseasiassa molempiin....*hih*

EDIT:

Ihan Nitta sun takias kävin vähän Iltalehden sivuilla...copy&paste:

"Vaaka 23.9. 23.10.
Luot työpaikallakin kodikkaan ilmapiirin ympärillesi. Rentous saa luovuutesi kukoistamaan."

Niin totta. Mä taidankin ryhtyä lukemaan näitä....*yessir*



Skeptisyys on tervettä järkeä *nauru*
KittysDead

Posts: 381

#316 • • KittysDead Trooper
VAAKA (23.9 - 22.10) MTV3.fi
Varo liian hätiköityjä johtopäätösiä. Saat tietoosi asioita, jotka kannattaa muistaa. Niistä on myöhemmin hyötyä. Älä leiki kanssa ihmisten tunteilla vaan ole heille kiltti.
___

Vaaka YLE.fi
(23.9.-23.10.) Sinulla on varsin omalaatuinen suhde joulupukin kanssa. Hmmm.... *blush*

___

Heh.. kaikkialla luvattiin vaan mahtavaa ja vilkasta kuukautta. Paljon menoa ja ihmisiä. Toisaalta myös rahahuolia ja mysteerisiä henkilökohtaamisia *vink* Mutta joulupukki!?! Ehkä mä saan jotain kivaa namia lahjaa täs kuussa *iihhih* sitä odotellessa *sydän*

--
...Grease Paint and Monkey Brains!!

Fucking Nobody

Posts: 393

#317 • • Edited Fucking Nobody Hyvällä sykkeellä ympäri harmaan kiven!

KittysDead:
VAAKA (23.9 - 22.10) MTV3.fi
Varo liian hätiköityjä johtopäätösiä. Saat tietoosi asioita, jotka kannattaa muistaa. Niistä on myöhemmin hyötyä. Älä leiki kanssa ihmisten tunteilla vaan ole heille kiltti.
___

Vaaka YLE.fi
(23.9.-23.10.) Sinulla on varsin omalaatuinen suhde joulupukin kanssa. Hmmm.... *blush*

___



Miten meillä muka hei voi olla iha eri horoskoopit? Hä? Tai siis niinku sama horoskooppi mut silti iha eri. Mä luulin et se on kaikille sama! Mua on kusetettu! *hmph*


.....no ehä luullu...*nauru*

Ihme etten seuraa horoskooppeja, enhän mä edes usko pukkiin. *muhaha*
Maikhi

Posts: 36

#318 • • Maikhi teo-nancatl
Kaksonenhan minä olen. Tais luvata samaa kun muillekkin kaksosille *plur*

--
My imagination friend says that you have a big problems

Nitta

Posts: 5,021

#319 • • Nitta Sateenkaaren päässä
Skorpioni 24.10.-22.11.

Tehdessäsi kovia kysymyksiä hämmästytät jopa itsesi nerokkailla vastauksillasi. Mitättömät kiistat pilaavat romanssin, ellet ole valmis tekemään kompromisseja. Lyhyet matkat ovat onnistuneita.

Syntymäpäivä tänään :

Olet rakastettu ja ihailtu, ja se antaa sinulle voimaa saada aikaan enemmän kuin normaalisti saisit. Yli-inhimillinen ponnistelu tuo suuria voittoja neljän kuukauden kuluessa. Sinkut löytävät romanssin henkilökohtaisten ystäviensä kautta. Maaliskuussa saavutat virstanpylvään ammattiurallasi. Sopivimmat merkit uuteen suhteeseen ovat kauris ja skorpioni. Onnennumerosi ovat 3, 33, 21, 49 ja 36.

lainaus sivulta mtv3.fi/horoskoopit


Maaliskuun virstanpylväs olisi kyllä aika makee... jos pääsisin kouluun ja alkais opiskelut rullaamaan?
Oon rakastettu, tiiän *hali* Kaikille mun ihanille ystäville!
sapeli

Posts: 11,768

#320 • • sapeli jokukukamikä?

Nitta:
Oon rakastettu, tiiän *hali* Kaikille mun ihanille ystäville!



*super**hali* ja *super**pus*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.