horoskooppimerkki ja mitä se lupas täksi päiväksi?

676 posts, 34 pages, 288,914 views

Dana

Posts: 647

#501 • • Dana

Dana, 8.8.2006 15:54:
Leijona:
"Täysikuu on 9.8. ja silloin voit yrittää saada aikaan ratkaisuja henkilökohtaisessa elämässäsi ja ihmissuhteissasi. Luo näkemys siitä miten tyytyväiseksi koet itsesi, mitä pitäisi tehdä jotta olisit vielä elämänhaluisempi ja kiihkeämmin kiinni maailman menossa."



Noniin... tein tuossa äsken päätöksen että lähden Naantaliin lauantaina.. Näin tehtiin spontaani päätös joka vaikuttaa ihmissuhteisiini ja olen kiihkeänä mukana maailman menossa *hih* Onko nyt hyvä??!! *nauru*
sapeli

Posts: 11,768

#502 • • sapeli jokukukamikä?
Tänään tuntuu kaikilla riittävän virtaa, eikä ihme:

Auringon kolmio Plutolle lataa kaikkiin tulimerkkeihin (Oinas, Leijona ja Jousimies) ison annoksen luovaa voimaa, joka ilmenee suurina innostumisina milloin mihinkin asiaan. Nyt on loistava hetki innostua ja onnistua, olipa merkkisi mikä hyvänsä.

Ja sit viel Kaksosten oma:

Luovuutesi ja innostuksesi ovat nyt lennokkaassa vaiheessa ja jos kokeilet, niin huomaat että kaikki mihin päätät ryhtyä, tulee myös onnistumaan. Ensin on kuitenkin päätettävä jotakin ja tähän vaiheeseen päättyy aivan liian monen hyvä suunnitelma. Onko sinusta päätöksen tekijäksi juuri nyt?

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

nibes

Posts: 165

#503 • • nibes tiikerikivi aina taskussa.
Neitsyt

Jokin asia on vienyt huomiotasi enemmän kuin pitäisi. Anna sen olla.
Ota sen sijaan asiaksesi erään ihmisen hyvinvoinnin edistäminen.

--
On uskallettava tehdä mOkia. Ihmisistä On hauska havaita, että tuOhan On vielä tyhmempi kuin minä itse.
(Erkki Pälli, radiotoimittaja)
*piis*

Peppi Pitkätossu

Posts: 143

#504 • • Peppi Pitkätossu Kuriton hulttio
Vaaka 24.9.-23.10.

Mieti sitä, ettei joku jota yrität miellyttää edes tiedä, kuinka voisi olla onnellinen. Hän heittelee esteitä tielleen varmistaakseen pysymisensä mukavassa epätoivon tilassa.


Jassoo..

--
Joka päivä maailma syntyy uudestaan sille, joka suhtautuu siihen oikealla tavalla.

James Russell Lowell

sapeli

Posts: 11,768

#505 • • sapeli jokukukamikä?

Peppi Pitkätossu, 17.8.2006 20:53:
Hän heittelee esteitä tielleen varmistaakseen pysymisensä mukavassa epätoivon tilassa.



Tämä itse asiassa pätee tosi moneen onnettomaan ihmiseen... Oikeastaan milloin vaan kun ihminen on allapäin, hän jollain tasolla haluaakin velloa siinä - koska loppujen lopuks (normaalista) masennuksesta on tosi helppo päästä eroon kun vaan keskittyy kivoihin asioihin ja pistää ne ikävät asiat perspektiiviin. *joo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Peppi Pitkätossu

Posts: 143

#506 • • Peppi Pitkätossu Kuriton hulttio
Vaaka 24.9.-23.10.

Vaa'an merkeissä syntynyt F. Scott Fitzgerald on sanonut, että on varsinainen älykkyystesti pitää kaksi vastakkaista ideaa päässä samaan aikaan. Epäreilua, koska se on niin helppoa vaaoille. Teet tänään älykkyydelläsi kaikkiin vaikutuksen.


*ding*

--
Joka päivä maailma syntyy uudestaan sille, joka suhtautuu siihen oikealla tavalla.

James Russell Lowell

pirpeli

Posts: 5,533

#507 • • pirpeli
Kaksoset - 25.8.2006

On mahdollista, että yllätät itsesi tekemällä äkkiratkaisun, joka muuttaa arkesi suuntaa.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Dementation

Posts: 2,892

#508 • • Dementation wednesday?
Leijona 23.7.-22.8.:
Anna muiden hoitaa puhuminen. Nauti mahdollisuudesta iloita heidän saavutuksistaan, iloitse heidän mehevistä uutisistaan ja käytä hyväksesi saamaasi tietoa. Älä ylläty, jos yhtäkkiä olet hyvin suosittu.

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

pirpeli

Posts: 5,533

#509 • • pirpeli
Kaksoset - 26.8.2006

Mielesi on myllerryksessä ja sydämenasiasi sekaisin. Et ole ongelmien aiheuttaja, joten ei sinun pidä kaikkea moskaa niellä.

-->TÄYDELLISTÄ!Kiitos tästä :)

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Nitta

Posts: 5,021

#510 • • Nitta Sateenkaaren päässä
Skorpioni maanantai:

"Concentrate. Focus. Think hard. Chocolate. Pay attention. Work. Detail. Diligence. Sex. Responsibility. Commitment. Dedication. Hippopotamus...' It is not always easy to keep our minds fixed on a single matter. We are bound to be distracted and it is inevitable that events will oblige us to divide our time. Do not be too hard on yourself if, this week, you cannot achieve all you want to. Just do your best. But remember that - if it contains no fun - it will not be your best."

*tirsk*

stars.metawire.com
m1kk3

Posts: 5,560

#511 • • m1kk3 no-life
Sonni (21.4-20.5.)

Puuskuttelet ja äkistelet nyt ihan turhaan: kukkaan ee jaksa ennee sinua ottoo toesta. Muistapa että liian kuumnana käävä sonni pistetään filleiks, ja niin se suattaa sullekkii vielä käävä. Jos jes kahtosit kuka on vastassa, ennenku lähet hyökkeemään. Muuten tulloo liian pahhoo jäläkee sinulle ittelles, nimittäen.

*lmao* (*justjoo*)

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

pirpeli

Posts: 5,533

#512 • • pirpeli
Kaksoset 5.10.06
Arki vaatii nyt voimia enemmän kuin jaksaisit, joten energiasi ei riitä iltarientoihin. Voimienkeruuseen tarkoitettu päivä.

Elikkäs mun ei tän mukaan tarvis mennä töihin*jiihaa*
Täytyy kuitenkin...Mut pitää levätä muutoin, et jaksaa viikonloppua taas riekkua :D

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Verano

Posts: 4,649

#513 • • Verano Merituuli
Ilta-Löpinät:

VESIMIES 21.1. - 19.2.

Aika on kypsä pitkäaikaisen haaveesi toteuttamiseen. Ideoi rohkeasti ja suuntaa kaikki ylimääräinen energia unelmaasi.


*iloinen*
Sssan*

Posts: 651

#514 • • Edited Sssan* Kalastaa kalsarit jalassa
Oinas..

Jotakin kutkuttavaa on tapahtumassa. Älä siis turhaan tekeydy viileäksi vaan anna houkutuksille valta.


Toivottavasti näin oliski..*joo**joo*

--
Yy kaa yy kaa, minä olen Hämähäkki..

-Kerttu-

Posts: 4,542

#515 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
6.10.2006

Kalat 20.2. - 20.3.

Taloudellinen onnenpotku tekee mahdottomasta mahdollista, onnetar on puolellasi. Maailmassa näyttää sittenkin olevan oikeudenmukaisuutta.


Taloudellinen onnenpotku olis enemmän ku tervetullut tähän konkurssiin..*nauru* Taidan mennä ostamaan arvan! *joo*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Verano

Posts: 4,649

#516 • • Verano Merituuli
Vesimies 20.1. 19.2.

Edessä häämöttävä inspiroiva matka tarjoaa unohtumattomia kohtaamisia. Astut uuteen rooliin, joka ei ole lainkaan niin pelottava kuin miltä vaikuttaa.


^___^
Sssan*

Posts: 651

#517 • • Sssan* Kalastaa kalsarit jalassa
Oinas 20.10.2006:

Hyödynnä yletöntä energiasi menemällä pitkästä aikaa ystäviesi seuraan. Koska et saa rakkaimmaltasi täyttä tukea suunnitelmissasi, usko omiin vaistoihisi.


Niinpä*hihu**sydän*

--
Yy kaa yy kaa, minä olen Hämähäkki..

112

Posts: 61

#518 • • Edited 112
Kalat

Pinnasi on erittäin tiukalla kumppanisi kanssa, mikäli hän millään tavalla yrittää rajoittaa sinua tai estää sinua toteuttamasta omaa arvomaailmaasi. Juuri tänään tunnistat asioita, joiden haluaisit muuttuvan nykyisessä suhteessasi. Uskalla nostaa sinua häiritsevät asiat esiin sellaisina kuin itse ne koet. *ding*

--
Jos sinulla on hyvä olo, älä ole huolissasi,
se menee kyllä ohi.

pirpeli

Posts: 5,533

#519 • • Edited pirpeli
KAKSOSET .

Sinulle tarjotaan tilaisuutta irrotteluun. Suostu. Vaikka tunnet tarvetta hieman jarrutella, kaikki sujuu kuin tanssi.

*justjoo*.........Tarviiko näihin uskoa :D

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

vanhus

Posts: 889

#520 • • vanhus
Monenlaisia ihastumiseen tai jopa rakastumiseen houkuttelevia mahdollisuuksia on tänään tarjolla. Ilmassa on sen verran valheellista energiaa, että ihan kaikkea mitä itse tunnet, ei ole syytä pitää molemminpuolisena totuutena. Omassa sydämessä kokemasi rakkaus tai kaipaus on kuitenkin aina totta.


kaikenlaisia ne lupailee *joo**ankka**hymy*