Kirsikkatomaatit.
Ei vaan jaksa karkit innostaa, tän vuoden aikana vissiin pussin tai kaks jotain ostanu ja sit muutaman yksinäisen lakritsin jostain adoptoinut vatsaani jos on ollu tarjola. Onneks sai suuren osan viime jouluna saaduista karkeista lahjotettua pois kevään aikana, nyt ei oo kotona kuin yks avaamaton suklaalevy (vieläkin kaunis lahjanaru ympärillä).
Hirveesti en karaa osta/syö (joo joo, huono seivi), nyt olen kuitenkin löytänyt lempparipussin ja se on Yö-PantteriMix. Siellä on hyvät hedelmäkarkit ja vielä paremmat salmiakit. Oon löytäny jotenkin salmiakin nyt. Aina tietty tykänny, mutta nyt välillä ihan himooni. Tossa pussissa on sekin, että vaihtoehtoja ei ole liikaa. Onkohan niitä nyt viittä erilaista karkkia ja niissä muutamia erilaisia makuja, mutta ei tartte miettiä ihan päätänsä puhki, että minkä söis.
Nuo on kyllä ihan sairaan hyviä, jos jostain vahingossa löytää itselleen laatikon niin ihan turha toivo että siitä riittäisi myös seuraavaksi päiväksi (tosin onneksi sitä karkkia ei tule usein syötyä).
Suklaa on ehdottomasti paras... Fazerin punanen ja se marienne-suklaa... Mut oon sellanen karkkimaakari, et melkein kaikki menee! Jos mulle antaa karkkipussin käteen, se on kohta tyhjä... Muutenpa en sit muita herkkuja hirveesti syö!!!
Ainoa mutta: miksi lähes kaikkia muita karkkeja/suklaita saa nykyään kingsize-super-tripla-jaa-tästä-kavereille-ja-naapureille -kokoisina, mutta Pätkis on ja pysyy sellasena onnettomana nysänä???
Mini Bites pussi oli muuten ok, mutta jos sitä pussia ei syö yhdeltä istumalta, niin se leviää kassiin... Nimim. kokemustahan on....!