paras karkki

512 posts, 26 pages, 407,291 views

Ninka

Posts: 564

#441 • • Ninka

Anu, 5.11.2007 18:59:
Pätkis on mun ikisuosikki! *slurps*

Ainoa mutta: miksi lähes kaikkia muita karkkeja/suklaita saa nykyään kingsize-super-tripla-jaa-tästä-kavereille-ja-naapureille -kokoisina, mutta Pätkis on ja pysyy sellasena onnettomana nysänä???

Mini Bites pussi oli muuten ok, mutta jos sitä pussia ei syö yhdeltä istumalta, niin se leviää kassiin... Nimim. kokemustahan on....!

TAHTOO PÄTKIKSEN EDES TWO-PACKIIN!!!



älä sano koht kauppojen hyllyil on kuitekin joku mega-king-size 1500g paketti joka maksaa maltaita ja lihottaa suomen lapsiväestöä vielä entisestään.

Lähes kaikkien muiden karkkien kohdalla toi onkin jo toteutunut *igor* onneks sentään pikku hyvät tuli keventämään noita karkkihyllyjä noilta kilo säkeiltä.

Ja entä jos sen hyvyys onkin siinä ettei sitä niin helposti nauti yliannostusta*täh*

--
*nuotti* All i wanna do, is have some fun, I got a feeling, Im not the only one *nuotti*

Stonewoman

Posts: 204

#442 • • Stonewoman
Mikään ei voita kunnon lakuja *hihu*
Jypä

Posts: 116

#443 • • Edited Jypä Raep
Parhaaseen karkkiin on käytetty sokeria IMO. Mutta nuo hengenraikastuspastillit ja xylitol-purkat ovat parhaimmillaan sokerittomina. Ei sitten jauheta xylitol-purkkaa turhaan. Karkkipurkat ovat sitten erikseen. Nuo minttukarkit yms. ovat niitä parhaimpia.
Indigo

Posts: 918

#444 • • Indigo
Iski taas käsittämätön salmiakkihimo kun luki tätä topikkia. Pitääpä hakea filmtownista pussillinen vanhoja autoja *slurps**pihkassa*
ken-guru

Posts: 165

#445 • • ken-guru
Oon muuten löytänyt uuden suosikkisalmiakin; Haribon Super Piratossin. Ostin tuollaisen megapussin Tanskan ja Saksan väliä operoivalta lautalta ja se on nyt pussin pohja alkaa näkymään uhkaavasti...

Pitänee alkaa selailemaan nettikarkkikauppoja...
-Kerttu-

Posts: 4,542

#446 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

ken-guru, 6.11.2007 12:17:
Oon muuten löytänyt uuden suosikkisalmiakin; Haribon Super Piratossin. Ostin tuollaisen megapussin Tanskan ja Saksan väliä operoivalta lautalta ja se on nyt pussin pohja alkaa näkymään uhkaavasti...

Pitänee alkaa selailemaan nettikarkkikauppoja...



Noi Haribo Piratokset on aivan yli hyviä. Löytyyhän niitä Suomestakin, tosin vaan 100gr pusseissa..mut eipähän tuu sit syötyy kerralla liikaa nameja!

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

ken-guru

Posts: 165

#447 • • ken-guru

Super-Kerttu, 6.11.2007 12:48:
---
ken-guru, 6.11.2007 12:17:
Oon muuten löytänyt uuden suosikkisalmiakin; Haribon Super Piratossin. Ostin tuollaisen megapussin Tanskan ja Saksan väliä operoivalta lautalta ja se on nyt pussin pohja alkaa näkymään uhkaavasti...

Pitänee alkaa selailemaan nettikarkkikauppoja...

---


Noi Haribo Piratokset on aivan yli hyviä. Löytyyhän niitä Suomestakin, tosin vaan 100gr pusseissa..mut eipähän tuu sit syötyy kerralla liikaa nameja!



Hyvä tietää. Ongelma on vain se että olen noin parin tuhannen kilometrin päässä Suomesta ;)
-Kerttu-

Posts: 4,542

#448 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

ken-guru, 6.11.2007 14:10:



Hyvä tietää. Ongelma on vain se että olen noin parin tuhannen kilometrin päässä Suomesta ;)



KAPPAS! En huomannut..No pyydä, et joku lähettää niitä sulle täältä Suomesta! *joo*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

¡ Previous post a couple of years ago !
aivomassa

Posts: 230

#450 • • aivomassa are you ready to lose control ?
suklaa kaikissa mainioissa muodoissaan , juurikin joku pähkinäsuklaa *pihkassa* nom ! salmiakit , varsinkin ne sellaset tassut ! ja hedelmä toffeet <3

--
Dont expect us to be quiet !

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#451 • • Aurinkoneiti
Pantteri (salmiakki) ja chilisuklaa
Banda

Posts: 121

#452 • • Banda suloinen rääväsuu
Salmiakki naminami *joo*
Nyt sit rupes tekee mieli karkkia *hmph*

--
*jiihaa*

Anselmi

Posts: 2,578

#453 • • Anselmi And sell me
Ufo

--
sen pituinen se

Kolera

Posts: 4,256

#455 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
toistetaan että Fazerin tumma taloussuklaa ja sit hyvänä kakkosena tulee suffeli...niijoo ja sit brunbergin riisisuklaa ja neekerinpusut

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Avatar
#456 • • Sunshine^82 Guest
kitkat suklaa, pätkis ja salmiakki *kuolaa*

... plaah ei oo :( .. sipsejä sit
UkeUke

Posts: 394

#458 • • UkeUke
KIRPEET PÄÄKALLOT! Nam.. ja aina seuraavana päivänä ku on niitä syöny ni kitalaki ja kieli ihan puuduksissa <3
hane

Posts: 242

#459 • • hane
BUBS vadelma-lakritsipääkallot (candyking) ovat toooosi hyviä

--
- Luulotauti paranee tiedolla -

AJ

Posts: 82

#460 • • AJ
Dragsterit mustat ja värilliset *slurps*

--
En kuuntele Housea koskaan