Huonoimmat vokaalit ikinä? (elektronisessa musiikissa)

68 posts, 4 pages, 24,672 views

Riku

Posts: 3,187

#62 • • Riku The Little Prince

Replying to Huonoimmat vokaalit ikinä? (elektronisessa musiikissa):

vala, 26.3.2010 11:36:
lähdetään vaan saunomaan:)

Honey, mä oon hokenu ääneen sanasta sanaan ton sun signaturen tanssilattialla luultavasti useemmin kun sä oot ikinä kuullu sitä. Tää on taistelu mihin sä et halua ruveta. Mä häviän tässä monille, mut en sulle. Ja sori, et pääse tolla verukkeella kattelemaan mun nakkia :D

--
Kyseenalaista aina kaikki.

ValaX

Posts: 3,891

#63 • • ValaX

Replying to Huonoimmat vokaalit ikinä? (elektronisessa musiikissa):

Riku, 26.3.2010 12:02:

---
Honey, mä oon hokenu ääneen sanasta sanaan ton sun signaturen tanssilattialla luultavasti useemmin kun sä oot ikinä kuullu sitä. Tää on taistelu mihin sä et halua ruveta. Mä häviän tässä monille, mut en sulle. Ja sori, et pääse tolla verukkeella kattelemaan mun nakkia :D



Mä kehuin Lolettaa (ehkä vähän härskisti) ja mä en näe mitä pahaa siinä on:) Mulla meni nyt kyllä vähän ohi:) Vai oliko tämä sitä paljon puhuttua sarkasmia?:)
m1kk3

Posts: 5,560

#64 • • m1kk3 no-life

Replying to Huonoimmat vokaalit ikinä? (elektronisessa musiikissa):

Cloud, 25.3.2010 23:21:
---
mikke, 25.3.2010 21:43:
---
lohikarme, 25.3.2010 21:24:
Theres a bullet in my gun.... theres a fire in my heart :D

---

Kyl :D Toinen on Matt Darey feat. Marcella Woods - Beautiful

yyyyyyyyyh noi vokaalit on niiiin kauheat, vaikka biisi onkin kyl klassikko...

edit: linkki

---


Mit vit.


no siis, kyllä mäkin noita em. biisejä kuuntelin silloin ku alotin kuuntelemaan elektronista musaa, ja diggailinki ihan täysii :) Nykyään noi vaan kuulostaa jotenki tosi hirveelle, vaikka onhan noilla klassikkoarvoa tietty.

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Cloud

Posts: 2,162

#65 • • Cloud Game Freak

Replying to Huonoimmat vokaalit ikinä? (elektronisessa musiikissa):

mikke, 26.3.2010 14:24:


---

no siis, kyllä mäkin noita em. biisejä kuuntelin silloin ku alotin kuuntelemaan elektronista musaa, ja diggailinki ihan täysii :) Nykyään noi vaan kuulostaa jotenki tosi hirveelle, vaikka onhan noilla klassikkoarvoa tietty.



Vanhassa vara parempi, uusi on vaan kopioo =P

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Wolverine

Posts: 1,860

#66 • • Wolverine

Replying to Huonoimmat vokaalit ikinä? (elektronisessa musiikissa):

vala, 26.3.2010 11:00:
Black boxin ride on timesta se versio jossa se kansikuvatyttö laulaa itse, kun ne alkuperäiset Loletta Hollowayn Love sensation samplet piti poistaa. Tässä siis ne uudelleen lauletut vokaalit.



Ei nyt historian huonoimmat välttämättä ole, mutta melkoista rienaamista kun niihin alkuperäsiin vertaa IMO.



toi on kyl yks kaikkien aikojen parhaimmista biiseistä
Beliar

Posts: 1,361

#67 • • Beliar
Alex M.O.R.P.H:in "Wanna Be"! Voi notta ristus, että on a) kliseiset lyriikat, b) paska lauluääni ja c) väkisin leivottu melodia!
http://klubitus.org/musiikki.php?id=7193

--
Mikä **tun desibeliraja?!?!

ValaX

Posts: 3,891

#68 • • ValaX

Replying to Huonoimmat vokaalit ikinä? (elektronisessa musiikissa):

Wolverine, 26.3.2010 15:36:
---

---


toi on kyl yks kaikkien aikojen parhaimmista biiseistä



Alkupeäsillä vokaaleilla menee mullakin tohon kastiin. En muista sovittiinko toi varkaus oikeudessa vai sen ulkopuolella, mutta Loletta sai jotain korvauksia ja alkuperäsellä samplella varustetut levyt vedettiin muistaakseni markkinoilta ja tilalle tilalle tuli toi uudelleen laulettu versio, joka nyt ei mielestäni pärjää sille alkuperäselle "laittomalle" versiolle.