Successful troll is successful, provosoiduin.
Herää kysymys, että jos odotit jotain muuta niin miksi sit maksoit 40e Infected-lipusta, kun ne kuitenkin ainakin viimeiset 3 albumia (vai enemmänkin?) on tehny sitä "scooter-goes-aqua-goes-rammstein"(?) -musiikkia. Ja mitä edes odotit? DJ-settiä joka koostuu Classical Mushroomista ja B.P. Empirestä? Vituttaa kun jengi laulaa mukana? Oh shit, jotkut varmaan kehtasi jopa tanssiakin, hyi saatana, sinne meni tsaikedeeliset fiilikset.
"Olevinaan soittaa kitaraa" -läppä meni myös ohi ja lujaa. Ihan kunnolliselta kitaroinnilta se ainakin mun silmiin ja korviin vaikutti. Oliko kyse siis siitä, että se oli vaan uskottavaa playbackia, joka mulle meni ihan täydestä kun olen soittanut kitaraa vasta reilu 10 vuotta, ja et jos olis harjaantuneempi silmä ni se näyttäis feikiltä? :p Kummallista sinänsä, koska jos on opetellu niin uskottavan playbackin että se menee harrastelijalle täydestä, ni samalla vaivalla kyllä jo soittais sitä kitaraa oikeastikin.
Itse jos menen livekeikalle niin diggaan että se on myös oikeasti livesoittoa kuten IM, eikä et mennään painamaan jotain play-nappia ja sit ollaan lavalla niinku tsaikedeelisesti(?).
Ei hitto, näihin on helppo vastata :D
Maksoin lipusta kun olin niin fiiliksissä kun oli eka palkkapäivä pitkään pitkään aikaan, ei näkyny Just sinä päivänä muita bileitä, ja pakotin frendit et nyt mennään pailaa makso mitä makso, et eihän sitä tiiä ehkä se infected on viel hyvä! josta päästään seuraavaan eli en oo kuullu niiden kolmee viimest levyy :D Laulu juttu oli läppä.. tsaikedeliaa ei silti näkyny tai kaikkihan on suhteellista! Ja mitäs sit vielä, se kitaristi vaan, en mä tiiä, huono ensivaikutelma sit kai tai jotain! tai mitä kettuu, huono mun mielest! :D
Siinä ne tais ollakki ;)
Ainii mut siis suomi tyypit onneks soitti parempaa musaa! rallalleiii :)