Huonoimmat bileet?

87 posts, 5 pages, 46,082 views

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#61 • • Edited Steven Hoaks Stefu täs moi =)

Replying to Huonoimmat bileet?:

mikke, 25.3.2010 14:38:
Aika kultaa muistot näköjään *tirsk*



Ai perkele :D

Joo se marusha nyt oli aika vitsi. Mutta en kyl muistanut että olisin siellä melkein 2h venannut *lmao*

Mainio esimerkki näköjään miten aika kultaa tosiaan muistot *blush*

Edit: Vaikka palaute oli mitä oli niin ainakin tänään muistelin lämmöllä koko tapahtumaa *hihu* Eddyn FAST tapahtumien kohdalla tollaista kultausta on varmaan turha odottaa :P

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#62 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

Replying to Huonoimmat bileet?:

Jussi Soro, 25.3.2010 15:02:
---
mikke, 25.3.2010 14:38:
Aika kultaa muistot näköjään *tirsk*

---

Mikelle ehdottomasti "vuoden ownaus"-palkinto!



Vuosi on kyllä vasta alussa, mutta aika perusteellinen pwnd fiilis tuli *blush*

Käperryn pimeään nurkkaan kultaamaan lisää muistoja :D

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

aada

Posts: 736

#63 • • aada

Replying to Huonoimmat bileet?:

W, 25.3.2010 15:08:
---
aada, 25.3.2010 14:57:
.....

---


Ihan joka vkloppuisena bilettäjänä olen huomannut että paras maku suuhun jää yleensä bileistä joissa suosikkeja klubbarissa on vaan kourallinen jos sitäkään. Kunhan tietää tykkääkö esiintyjästä. Yleensä ne bileet joissa aivan sairaasti suosikkeja, niin liian täynnä ja kaikki nämä tutut ongelmat taas mukana. Kunhan tietää että kaverit lähtee mukaan niin ei tarvitse liikaa porukkaa ollakkaan.

On kuitenkin faktaa että suosikki-merkinnät klubbarissa on vaan koriste kakun päällä, ja suurin osa bileissä käyvistä ihmisistä ei merkkaa suosikiksi bileitä jonne menee. Tästä hyvänä esimerkkinä monet loistavat tekno-bileet redarissa, jossa en ole kyllä bling blingiä enkä onnela väkeä nähnytkään, ellei mua lasketa kavereineen mukaan pelkän ulkoisen olemuksen perusteella. *nauru*



Kiitos vinkistä. Voihan tosiaan olla niin, ettei ole ihan se fiksuin veto kuitenkaan mennä aina noihin kaikkein suosituimpiin bileisiin, sen mukana kun taitaa tulla noita negatiivisia juttuja jonkin verran. :-)
aada

Posts: 736

#64 • • aada

Replying to Huonoimmat bileet?:

mikke, 25.3.2010 15:13:
---
aada, 25.3.2010 14:57:
Mutta joo, kyllä mun mielestä miestä pitää enemmän kiinnostaa kuitenkin se pillu kuin musiikki, sori.

---

Siinä tapauksessa suosittelen Onnelaa, tai jotain Tigeria, Luxia tms. Siellä on käy paljon varakasta porukkaa (mikä on sulle tunnetusti tärkeätä), eikä mitään köyhiä hippejä niinku Redarissa ja takuuvarmasti paljon (ellei peräti suurin osa) miehiä liikenteessä pillun perässä.



Heh. Ehkä pitäisi, köyhät hipit kun on aika ewwwwwwwww... ;-)
W

Posts: 1,049

#65 • • Edited W

Replying to Huonoimmat bileet?:

dj upi, 25.3.2010 15:18:
---


Hmm.. "Blingihemmojen" ohella huolestuttavampi trendi johon oon törmänny melkein missä vaan paitsi Kutosella on piribodarit. Huhhuh kun niistä aistii jo että kohta lätty lätisee tai ainakin lasit lentää ja kun on kerta massaa mut ei aivoja niin se on sit se pieni nörtti joka tieltä väistyy :E



Ei kannata tuomita pelkän ulkoisen olemuksen perusteella nyt kaikkia enempi salilla käyviä bilettäjiä agressiivisiksi. Treenatut näyttävät helposti tahtomattaan agressiivisilta joistakin. Pelkkä aistimus ei nimittäin tarkoita että kyseiset "piribodarit" aiheuttaisivat syytä huoleen. Itse en ole 13 vuoden bileissä käymiseni aikana kertaakaan törmännyt järjestyshäiriöön joka olisi johtunut "piribodarista". Yleisin järjestyshäiriön aiheuttaja bileissä on omien kokemusteni perusteella liikaa alkoholia nauttinut "turisti", esim nainen alkaa hakata miestään mustasukkaisuudesta, yms.

Edit: Vaihtoehto on tietysti se että alkaa itsekkin vähän treenaamaan penkkiä ja habaa ja sitä kautta itsevarmuutta ettei tarvi yössä pelätä. *vink*
dj upi

Posts: 1,835

#66 • • Edited dj upi

Replying to Huonoimmat bileet?:

W, 25.3.2010 15:45:
---
dj upi, 25.3.2010 15:18:
---


Hmm.. "Blingihemmojen" ohella huolestuttavampi trendi johon oon törmänny melkein missä vaan paitsi Kutosella on piribodarit. Huhhuh kun niistä aistii jo että kohta lätty lätisee tai ainakin lasit lentää ja kun on kerta massaa mut ei aivoja niin se on sit se pieni nörtti joka tieltä väistyy :E

---


Ei kannata tuomita pelkän ulkoisen olemuksen perusteella nyt kaikkia enempi salilla käyviä bilettäjiä agressiivisiksi. Treenatut näyttävät helposti tahtomattaan agressiivisilta joistakin. Pelkkä aistimus ei nimittäin tarkoita että kyseiset "piribodarit" aiheuttaisivat syytä huoleen. Itse en ole 13 vuoden bileissä käymiseni aikana kertaakaan törmännyt järjestyshäiriöön joka olisi johtunut "piribodarista". Yleisin järjestyshäiriön aiheuttaja bileissä on omien kokemusteni perusteella liikaa alkoholia nauttinut "turisti", esim nainen alkaa hakata miestään mustasukkaisuudesta, yms.




En tuomitsekaan. Itsekin ties mitä kuntoilua harrastaneena ja nyt saleiluun vuosi sitten vaihtaneena en. En todellakaan. Ei se minkä näköinen on vaan se miten käyttäytyy/kohtelee henksua, DJ:tä ja kanssabilettäjiä. Kopista näkee kumman paljon asioita, varsinkin selvinpäin.

Hmm. En tiedä missä käyt bileissä mut kylläpä noita löytyy ainakin omakohtaisen kokemuksen perusteella.
W

Posts: 1,049

#67 • • Edited W
Ehkä mulla on sitten vaan ollut hyvä tuuri matkassa, kun ei ole ikinä sattunut ketään isottelijaa tai muuten vittumaista tapausta nokan eteen. On tietysti totta että en mä seuraa mitä muualla kuin mun nenän edessä bileissä tapahtuu. *nauru*

Edit: mitä nyt vittumaisista tapauksista, niin sellaista kyllä sattuu usein että jengi puhuu paskaa ihan muutaman metrin päässä eikä tajua että kuulen koko keskustelun ihan selvästi. Ehkä miedoimpana tulee mieleen kun yks jätkä totes toiselle redarissa et aina toikin jätkä helvetti joraa tossa. (päätin sen jälkeen jorailla vähän enempi myös muissa paikoissa)*nauru*
Daverian

Posts: 491

#69 • • Daverian

Replying to Huonoimmat bileet?:

jokke_, 24.3.2010 14:20:
---
Daverian, 24.3.2010 13:36:
Mutta tällainen käytös on minulle suurin bileiden tappaja. Ärsyttää kun porukalla ei ole mitään tapoja tanssilattialla.

---


tää on niin totta. mut onneks nykyään melkein jo tietää tai aavistaa missä tapahtumis vois tällästä esiintyä. ni ei tuu sitten lähdettyä, ei mee sit rahaa ja aikaa hukkaan.. :)



Niinpä. Mutta sitten taas aina silloin tällöin käy vaan huono tuuri.

--
*Team Espoon Roboottiarmeija*

aiduu

Posts: 375

#70 • • aiduu




Successful troll is successful, provosoiduin.


Herää kysymys, että jos odotit jotain muuta niin miksi sit maksoit 40e Infected-lipusta, kun ne kuitenkin ainakin viimeiset 3 albumia (vai enemmänkin?) on tehny sitä "scooter-goes-aqua-goes-rammstein"(?) -musiikkia. Ja mitä edes odotit? DJ-settiä joka koostuu Classical Mushroomista ja B.P. Empirestä? Vituttaa kun jengi laulaa mukana? Oh shit, jotkut varmaan kehtasi jopa tanssiakin, hyi saatana, sinne meni tsaikedeeliset fiilikset.

"Olevinaan soittaa kitaraa" -läppä meni myös ohi ja lujaa. Ihan kunnolliselta kitaroinnilta se ainakin mun silmiin ja korviin vaikutti. Oliko kyse siis siitä, että se oli vaan uskottavaa playbackia, joka mulle meni ihan täydestä kun olen soittanut kitaraa vasta reilu 10 vuotta, ja et jos olis harjaantuneempi silmä ni se näyttäis feikiltä? :p Kummallista sinänsä, koska jos on opetellu niin uskottavan playbackin että se menee harrastelijalle täydestä, ni samalla vaivalla kyllä jo soittais sitä kitaraa oikeastikin.

Itse jos menen livekeikalle niin diggaan että se on myös oikeasti livesoittoa kuten IM, eikä et mennään painamaan jotain play-nappia ja sit ollaan lavalla niinku tsaikedeelisesti(?).



Ei hitto, näihin on helppo vastata :D
Maksoin lipusta kun olin niin fiiliksissä kun oli eka palkkapäivä pitkään pitkään aikaan, ei näkyny Just sinä päivänä muita bileitä, ja pakotin frendit et nyt mennään pailaa makso mitä makso, et eihän sitä tiiä ehkä se infected on viel hyvä! josta päästään seuraavaan eli en oo kuullu niiden kolmee viimest levyy :D Laulu juttu oli läppä.. tsaikedeliaa ei silti näkyny tai kaikkihan on suhteellista! Ja mitäs sit vielä, se kitaristi vaan, en mä tiiä, huono ensivaikutelma sit kai tai jotain! tai mitä kettuu, huono mun mielest! :D
Siinä ne tais ollakki ;)
Ainii mut siis suomi tyypit onneks soitti parempaa musaa! rallalleiii :)
speukka

Posts: 335

#71 • • speukka
Love Parade Berlin 2007, ku niitä ei ollu
Alchemiist

Posts: 134

#72 • • Edited Alchemiist SPEAKAFREAK

Replying to Huonoimmat bileet?:

aiduu, 26.3.2010 19:58:
---

*naps*

---


Ei hitto, näihin on helppo vastata :D
Maksoin lipusta kun olin niin fiiliksissä kun oli eka palkkapäivä pitkään pitkään aikaan, ei näkyny Just sinä päivänä muita bileitä, ja pakotin frendit et nyt mennään pailaa makso mitä makso, et eihän sitä tiiä ehkä se infected on viel hyvä! josta päästään seuraavaan eli en oo kuullu niiden kolmee viimest levyy :D Laulu juttu oli läppä.. tsaikedeliaa ei silti näkyny tai kaikkihan on suhteellista! Ja mitäs sit vielä, se kitaristi vaan, en mä tiiä, huono ensivaikutelma sit kai tai jotain! tai mitä kettuu, huono mun mielest! :D
Siinä ne tais ollakki ;)
Ainii mut siis suomi tyypit onneks soitti parempaa musaa! rallalleiii :)



Jos yhtään mitään näistä bileistä kohdalleen muistan, niin IM:n biisit tais mennä jokseenkin 50/50 vanhojen ja uusien biisien osalta. Tai ainakin omaan korvaan sattui monta tuttua biisiä, vaikka en IM:ää ole ikinä kauheasti kuunnellutkaan. Omassa top vitosessä noi kekkerit on kyllä aika korkeella ainakin. *hihu*

*edit* Vastataan nyt aiheeseen liittyen sen verran että itselle ei ole noita paskimpia bileitä vielä sattunut kohdalle, mutta kai ne sieltä väistämättä jossain vaiheessa tulee.

--
SUOMIPOLKKA!<3

aiduu

Posts: 375

#73 • • aiduu
joo ja siis ihmisii on joku monta miljardii kai ja musaa ja kaikki tykkää jostain ja jotku ei mistään ja jotkut taas jostain toisesta.. mut hei, tääl piti kerranki päästä vapaasti dissaa pylleröiset! :P
sixs päck gigolo 18

Posts: 24

#74 • • sixs päck gigolo 18
Oisko ollu vuonna 2001 paikka Venäjä joku hylätty tehdas jossakin hevonperseessä hakattiin vessaan ja uudet klubi vaatteet mitkä olin hommanu kyseisiin bileisiin niin varastettiin suoraan päältä onnexs sain laitettua jonkin verran vastaan et housut sentään jäi ja toinen kenkä ja risainen T paita rahatkin säily vaateiden perään oli enemmän : ) mut kuosi oli sen verran hyvä ettei juuri silloin haitannu mut kyllä se vitutus tuli sit myöhemmin .
AXP

Posts: 57

#76 • • Edited AXP Shadow

Replying to Huonoimmat bileet?:

Steven Hoaks, 25.3.2010 15:25:
---
mikke, 25.3.2010 14:38:
Aika kultaa muistot näköjään *tirsk*

---


Ai perkele :D

Joo se marusha nyt oli aika vitsi. Mutta en kyl muistanut että olisin siellä melkein 2h venannut *lmao*

Mainio esimerkki näköjään miten aika kultaa tosiaan muistot *blush*

Edit: Vaikka palaute oli mitä oli niin ainakin tänään muistelin lämmöllä koko tapahtumaa *hihu* Eddyn FAST tapahtumien kohdalla tollaista kultausta on varmaan turha odottaa :P



Onko mitään käsitystä missä Eddy nykyään vaikuttaa? Sen käsityksen sain, että hänen hardcore on siirtynyt tuonpuoleiseen? [/Offtopic]
DJ Rx

Posts: 2,527

#77 • • DJ Rx FINRG Recordings

Replying to Huonoimmat bileet?:

mikke, 25.3.2010 14:38:
---
Steven Hoaks, 25.3.2010 10:45:
---
Jil, 25.3.2010 05:59:
En lukenu koko ketjua et onko joku maininnut, mut melkeen tuoreessa muistissa:
http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=17187
Eli Entropyn 10v kemut silloisilla makasiineilla vuonna 03. Muistaakseni kaverin kanssa jonotettiin joku rapiat 2 tuntia et päästiin ensinnäkin sisään vaikka oli ennakkoliput ja kaikki. Jonot tais kiertää sinne kiasman nurkille asti jossain vaiheessa. Sisällä ei muistaakseni toiminu mikään, äänentoisto kusi ja jonot oli ihan joka mestaan, paitsi siel yhdyskäytäväl mikä yhdisti ne 2 siipeä.
Ja voi sitä hypetyksen määrää ennen bileitä. Jengi oli valmis maksaa jotain triplahintaa niistä lipuista just ennen partyja kun oli menny loppuunmyydyks.. *hymy*

---


Kyl mä laittaisin nää ihan siihen toiselle puolelle, eli parhaimpiin bileisiin kautta aikaa *jiihaa*

Ihan oma vika jos tulee niin myöhässä että päättyy kahden tunnin jonoon. Toisaalta taisin itsekkin jonottaa yli puol h vaikka ovet ei ollu vielä edes auki :D Mut odotus oli ystävien kans ihan parasta. Paljon mahtavia muistoja kyseisistä kemuista <3

---

ja sun oma palaute tapahtumasta (tuolta topikista sivulta seitsemän):


---
Koko tapahtuma oli kyl minun mielestä floppi ja mikään ei oikeastaan toiminut! Oli kovat odotukset ja se 1h 45min odottelu ulkona ei tod. nostanut niitä odotuksia. Ja juuri kun oli sellanen fiilis ”JEE Marusha aloitti just soittaa mennää äkkiä kuuntelee” niin ylläri päästiin toiseen jonoon odottelemaan vielä 20minuutiks!
---


Aika kultaa muistot näköjään *tirsk*



Aissaatana että repesin *nauru*

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

DJ Rx

Posts: 2,527

#78 • • DJ Rx FINRG Recordings
Taitaa olla erään nimeltä mainitsemattoma Terry D:n järkkäämät aamujatkot, mihin meidät oltiin buukattu E-NRG:n kanssa B2B keikalle... Oltiin sovittu keikkaliksat ja linimentit aamujen ajaksi etukäteen, koska ei ois muuten jaksanu hilluu siel aamun pikkutunneille asti. Noh, tullaan sit sinne Lahdesta aamusta ysin aikaa tiskille että terve, pitäs tota linimenttiä saada ku oltiin sovittu että se sopii keikkaliksaan. Baarimikko ilmoittaa sitten notta että aika hiljasta pitää että tästä ei oo sovittu ravintolan kanssa mitään. Noh, ei siinä mitään tinkataan siinä aikamme ja saadaan säälistä yhdet PIENET LIMUT. Venataan sitte siel kuivin suin pari tuntii et päästään soittamaan ja arvon promoottori ilmoittaa että maksaa keikkaliksat välittömästi miedän setin jälkeen suoraan händyyn. Noh, miksipä me sitä epäilemään paukutetaan sovitun aikataulun mukaan 1,5t tuntia lättyjä vain saadaksemme tiedon että MR. D on kadonnut rahojensa kanssa aikaa sitten rikospaikalta. Voi vittu että vitutti niin ettei meinannu veri kiertää.

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

spacedetective

Posts: 41

#79 • • spacedetective
Jotkut ihan täydet dubstep-bileet, missä aina muutama "hippi" hyppii ja huitoo hullun lailla riippumatta onko sellaiseen tilaa. Jossain vaiheessa ne väistämättä ländää ainakin mun varpaille ja mm. kyynärpääiskuja tulee myös.
¡ Previous post a couple of years ago !
Avatar
#80 • • Hoihoimies Guest
Kaikki.... Huoh......