Huonoimmat bileet?

87 posts, 5 pages, 46,084 views

Individual

Posts: 10,942

#21 • • Edited Individual HYPNO!
En mainitse nimiä, mutta joskus on tullut käytyä kemuissa, jossa paikalla olevan sekaisen seurakunnan johdosta pahat vibat aistii jo ovella. Jos mestoilla on jengia, joiden seurassa varoo jokaista sanaa, niin not my party then. Onneksi ne on ainakin omalta kohdaltani ollutta ja mennyttä.
Tapi

Posts: 1,437

#22 • • Edited Tapi Dreamstate

Replying to Huonoimmat bileet?:

aada, 24.3.2010 14:30:
Niin, voisi melkein laittaa vielä, että Jackit on menossa vähän samaan suuntaan. Ainakin mitä tulee paikan (Redrum), järjestelyjen ja ihmisten suhteen.


Ihmisissä on lähes aina toivomisen varaa, mutta en oikein hyvällä tahdollakaan keksi Redrumista moitittavaa nyt kun vessatkin on laitettu kuntoon. Siellähän on varsin asialliset baarimikot, todella jees poket ja hulvaton tekniikka. Jackia pyörittävät tämän valtakunnan bilejärkkääjien kärkikaarti - mitä heidän pitäisi tehdä toisin?
Ergilion

Posts: 751

#25 • • Ergilion
Semmoset missä ei oo tarjottu mulle ruokaa.

--
We´re going to hell so bring your sunblock!

aada

Posts: 736

#26 • • aada

Replying to Huonoimmat bileet?:

Tapi, 24.3.2010 14:52:
---
aada, 24.3.2010 14:30:
Niin, voisi melkein laittaa vielä, että Jackit on menossa vähän samaan suuntaan. Ainakin mitä tulee paikan (Redrum), järjestelyjen ja ihmisten suhteen.

---

Ihmisissä on lähes aina toivomisen varaa, mutta en oikein hyvällä tahdollakaan keksi Redrumista moitittavaa nyt kun vessatkin on laitettu kuntoon. Siellähän on varsin asialliset baarimikot, todella jees poket ja hulvaton tekniikka. Jackia pyörittävät tämän valtakunnan bilejärkkääjien kärkikaarti - mitä heidän pitäisi tehdä toisin?



Mielestäni Redrum paikkana vain ei ole ikinä toiminut, siis ennen kaikkia tilaratkaisujen vuoksi. En myöskään pidä erityisemmin paikan yleisilmeestä. Ihmisistä vielä sen verran, että Jackeihin näyttää nyt löytäneen enemmän se Redrumin kanta-asiakaskunta, mistä en itse niin välitä. Viimeaikoina myös Redrumin palvelussa on ollut parantamisen varaa.
tomii

Posts: 3,594

#27 • • Edited tomii kallion herttua
Itse voisin melkeinpä sanoa, että Virgin Oilissa (entinen La Tour) on ollut (mun kohdalla) vitun paskoja kokemuksia bileistä tai konserteista järjestäjistä välittämättä. Miksi? No jotenkin sinne eksyy aina ihan vitun urpoilevaa jengiä, tapahtumasta riippumatta. Liekö se sijainti vai mikä? Kokemusta tekno, hip hop ja rock -kemuista, ja talo täys aina ihan äpäräpäissään olevaa jengiä. Milloin meinaa tulla stobesta päähän, milloin nyrkistä ja äänentoistokin ollut usemman kerran ihan käsittämätöntä kaurapuuroa. Ehkä mulla on ollut vain käsittämättömän paska mäihä, mutta aika kovasti koitan vältellä ks. paikkaa tätänykyä.

Onhan niitä sitten vuosien saatossa ollut ihan rehdisti paskasti järkättyjä bileitäkin, tai artistit (yleensä ne ulkomaan ihmeet) tuottaneet kauhean pettymyksen, mutta niitä mahtuu aika monia vuosien varrelle, joten en jaksa alkaa luettelemaan. Toi Laturi/Virgin vaan tuli tollasena takuuvarmana meikäläiselle mieleen. :P (edit. mutta kun en koskaan opi virheistäni, niin enhköhän tuol oo taas joskus :D )

--
reivaan kunnes kuolen

aada

Posts: 736

#28 • • aada

Replying to Huonoimmat bileet?:

tomii, 24.3.2010 17:39:
Itse voisin melkeinpä sanoa, että Virgin Oilissa (entinen La Tour) on ollut (mun kohdalla) vitun paskoja kokemuksia bileistä tai järjestäjistä välittämättä. Miksi? No jotenkin sinne eksyy aina ihan vitun urpoilevaa jengiä, tapahtumasta riippumatta. Liekö se sijainti vai mikä? Kokemusta tekno, hip hop ja rock -kemuista, ja talo täys aina ihan äpäräpäissään olevaa jengiä. Milloin meinaa tulla stobesta päähän, milloin nyrkistä ja äänentoistokin ollut usemman kerran ihan käsittämätöntä kaurapuuroa. Ehkä mulla on ollut vain käsittämättömän paska mäihä, mutta aika kovasti koitan vältellä ks. paikkaa tätänykyä.

Onhan niitä sitten vuosien saatossa ollut ihan rehdisti paskasti järkättyjä bileitäkin, tai artistit (yleensä ne ulkomaan ihmeet) tuottaneet kauhean pettymyksen, mutta niitä mahtuu aika monia vuosien varrelle, joten en jaksa alkaa luettelemaan. Toi Laturi/Virgin vaan tuli tollasena takuuvarmana meikäläiselle mieleen. :P (edit. mutta kun en koskaan opi virheistäni, niin enhköhän tuol oo taas joskus :D )



Jep, kaksi kertaa käynyt, en mene enää koskaan.
Decion

Posts: 1,569

#29 • • Decion Koneradio
en osaa vastata, koska en yleensä muista mitä missäkin bileissä on tapahtunut

--
-Bulletproof NRG Slaughter-

Decion

Posts: 1,569

#30 • • Decion Koneradio

Replying to Huonoimmat bileet?:

Krankkenhakken, 24.3.2010 11:39:
Olen utelias joten kaivakaas bilehistoriastanne esiin huonoimmat bileet joissa ootte ollu.
Ja mikä niissä pilasi fiiliksen?

Itselläni se taitaa olla Koneradio Vs. Kolina-Produktio Round 2 (sori kone/kolinapojat! *pepsodent*)
Musiikki oli tosi hyvää ja kaikkee mutta se väenpaljous pienessä edesmenneessä Ottopojassa oli liikaa ainakin mulle, sekin vielä että alakerta oli aivan tappavan kuuma, pelkäsin saavani lämpöhalvauksen melkeen ku siel koitti jammailla. *nauru* Kovin kauaa en bileissä ees viihtynyt ku en saanut kunnon fiilareita irti. *uuh*



nou hard fiilings *nauru* muistaakseni ei oikein itsekään osattu odottaa niin isoa väenpaljoutta (venueen nähden) että on niin ahdasta että voi kaatumatta nostaa jalat ilmaan *nauru*

--
-Bulletproof NRG Slaughter-

Avatar
#31 • • Edited niomic Guest

Replying to Huonoimmat bileet?:

Tapi, 24.3.2010 14:52:
---
aada, 24.3.2010 14:30:
Niin, voisi melkein laittaa vielä, että Jackit on menossa vähän samaan suuntaan. Ainakin mitä tulee paikan (Redrum), järjestelyjen ja ihmisten suhteen.

---

Ihmisissä on lähes aina toivomisen varaa, mutta en oikein hyvällä tahdollakaan keksi Redrumista moitittavaa nyt kun vessatkin on laitettu kuntoon. Siellähän on varsin asialliset baarimikot, todella jees poket ja hulvaton tekniikka. Jackia pyörittävät tämän valtakunnan bilejärkkääjien kärkikaarti - mitä heidän pitäisi tehdä toisin?



Kummatkin kerrat kun olen Jackeissä käynyt viimeisen ~vuoden aikana, on fiilis ollut juuri jengin paljouden takia aika ontuvaa. Sama päti sekä kutosella että viimeksi äskettäin Redarissa. Ei nyt ehkä jengin profiili niin haitannut, porukkaa vaan oli yksinkertaisesti liikaa. Viime la venailin juotavia lopulta yhteensä yli tunnin (vaikka haettiin porukan kanssa ristiin).

Edit: En näillä kirjoituksillani kuitenkaan ainakaan Jackiä ole lähellekään huonoimmiksi bileikseni listaamassa, kunhan komppailen epäkohtia. Ihanankin suhteen varmaan mieluummin vain unohdan.
Avatar
#32 • • niomic Guest

Replying to Huonoimmat bileet?:

aada, 24.3.2010 14:30:
---
xybo, 24.3.2010 12:50:
Ihanan housebileet, varmaan kaikki top 5 paskimmat on niistä. Muutama hyväkin ilta sieltä tosin on ollut. Yleisesti ongelmana oli aivan liikaa porukkaa, tiskit ei vetäny ollenkaan ja porukka ehkä röyhkeintä mitä bileissä on ikinä tavannut. Bileen hyvyyshän mitataan 3:lla asialla

* Musiikki / Äänentoisto
* Mesta / Järjestelyt
* Porukka

Yksi 3:sta voi aina kusta mutta bileet on jees. Jos 2 asiaa kusee niin bileitä ei oikein kunnolla pelasta. Luonnollisesti house musiikki ei ole mun juttu joten jos järjestelty pissii niin kivaa ei oikein voi olla. Ihanan bileet on olleet ainoot bileet missä viha on ollut käsinkosketeltavaa, semmonen yleinnen fiilis että haluis lyödä kaikkia.. heti. Onneks koko hässäkkä on nyttemmin kuopattu.

-- xybo

---


Allekirjoitan täysin!

Niin, voisi melkein laittaa vielä, että Jackit on menossa vähän samaan suuntaan. Ainakin mitä tulee paikan (Redrum), järjestelyjen ja ihmisten suhteen.



Allekirjoittelen kyllä jossain määrin. Tosin vielä ovat mielestäni Jackitkin aika kaukana siitä mitä Ihanat oli pahimmillaan. En tainnut jälkimmäisissä jaksaa enää edes yrittää käydä viimeisen parin vuoden aikana. Ihanat lienee myös varmaan ainoat bileet minne on tullut jonotettua ihan pirun pitkään ja tullut lähdettyä aika nopeasti pois kun väenpaljouden ja -röyhkeyden taso on vihdoinkin sisällä selvinnyt (vaikka kaipa se ois pitäny jo siinä aidalla tajuta, mutta halusi uskoa kun oli ihan _kaivariin_ asti tullut :)

Jackeissä mahtuu vielä sentään jotenkin liikkumaan vaikka baarihenkilökuntaa onkin liian vähän.

Loppupeleissä en ymmärrä taaskaan mikä pointti on saada liikaa jengiä sisälle, koska varmaan aika monelle jo sisällä olevalle se ryysis tuottaa lisäharmia (vessa- ja juomajonottelu, vaikeampi liikkua, tanssilattialle pääseminen hankalaa).
Caro²

Posts: 5,301

#33 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
Kaikkein paskimmista bileistä tulee mieleen 2.

Yhdet oli Turussa, jotkut house-bileet vuonna miekka ja kilpi. Muuten bileet oli ihan ok, mutta illan aloittanut dj oli niin virheveto järjestäjältä kuin vaan saattoi olla. Jos DJ:n ainoa taito on tietää hyviä biisejä -niin sitä ei silloin lasketa soittamaan, ei ainakaan bileisiin. Sen verran pitäis dj:n hanskata, että laittaa edes toisiinsa sopivat biisit peräjälkeen ja ymmärtää vaihtaa ne pystyyn jos ei biit-miksaus kuulu asioihin joista osataan perusteet. Puh.

Settinsä jälkeen illan aloittanut dj nappasi "haltuun" valopöydän ja työnsi ravintolan täyteen savua, näkyvyys noin 1-3metriä riipuen paikasta jossa seisoit. Tän ymmärtäis ihan hyvin jossain savusissa strobo-polkkabileissä jossakin maan alla, mutta house-bileet, voi hyvä jumala.

--

Tätäkin huononpi ilta tuli koettua Ibizalla, Es Paradis -nimisessä paikassa. Mesta on tyylikäs mutta 15.9. siellä oli brittituristeille suunnatut nunrg/polkka/hardhouse -kemut. Sekin vielä menis läpi, mutta jos dj pitää tärkeämpänä huutaa joka helvetin väliin aivopieruja, niin kyllä ne tunnelmat on suurinpiirtein samaa luokkaa kuin brittiteinien käytöstavat kuningasalkoholin vaikutuksen alaisena. Tein omat ennätykset bileissä viihtymisessä, 40minuuttia - jonka jälkeen vitutti monta tuntia.
gr

Posts: 1,116

#34 • • Edited gr Hu-hu
No en tiiä ny kaikkei huonoimmat, mut jos ollaan baarissa ennen kahtatoista ja sitten kalja loppuu, siiderinä saa vaan urugualaista käynyttä omppumehua ja viinaanki laitetaan mansikkamehua ni alkaa huumori loppua *hmph*
älex

Posts: 36

#35 • • Edited älex

Replying to Huonoimmat bileet?:

Safe Room, 24.3.2010 13:47:
3 sanaa

Take Off Festival


x2

Ainiin mikä meni pielee.. No Tallinnan kupeessa järjestetyt ulkoilmabileet isoilla nimillä peruttii viime hetkellä, siellä sit oltii telttailemas kaveriporukal jossai pellol mis oli piikkilankaa jalois ja ihmeteltii et millä huumoril pääsis ees takas keskustaa.

"Hei kattokaa, toi on salee markus schulz.. jaa ei ollukka"
Tapi

Posts: 1,437

#36 • • Tapi Dreamstate

Replying to Huonoimmat bileet?:

aada, 24.3.2010 16:53:
Ihmisistä vielä sen verran, että Jackeihin näyttää nyt löytäneen enemmän se Redrumin kanta-asiakaskunta, mistä en itse niin välitä.


Olet ilmeisesti vieraillut usein tässä toimimattomalla tilaratkaisulla ja epämiellyttävällä interiöörillä varustetussa klubissa kun pystyt määrittelemään Redrumin kanta-asiakaskunnan?

Viimeisen parin vuoden ajan on tullut päivystettyä monta lauantaita mestoilla, eikä mulla ole juurikaan valittamista asiakkaista tai niiden käytöksestä joitakin pieniä poikkeuksia lukuunottamatta. Käsittääkseni Redrumissa järkätään iltoja räpistä teknoon ja reggaesta dubsteppiin, joten luulisi tuohon porukkaan mahtuvan ihmisiä ihan joka lähtöön.

Onko olemassa klubia, jonka kanta-asiakaskunta on mieleisesi?
aiduu

Posts: 375

#37 • • aiduu
Jes kerranki pääsee hehkuttaa!
Huonoimmat konemusa bileet mis oon ollu oli ehdottomasti viime syksynä 2009 studio51ses vai mikä se mesta olikaan, ni INFECTED MUSHROOM! JENGI HOILAA MUKANA niitä Scooter goes aqua goes rammstein saksa biisejä, se yks ukko heiluu lavalla coolina ja on olevinaan soittaa kitaraa, ja tsaikedeelisinta siinä farssissa oli lähinnä et tupa oli ihan täynnä ja liput 40e!:D Mut ei hemmetti se oli jotain kyl niin kamalaa se musiikillnen anti... sillon ehkä itketti ja suututti, mut nyt alkaa jo pikkuhiljaa naurattaa! Mut iteppähän en uskonu! :D
Paikka oli ihan siisti kyl. Pliiiiis, Ei enää infectedii suomeen *sydän*
nomic

Posts: 4,120

#38 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix

Replying to Huonoimmat bileet?:

Steven Hoaks, 24.3.2010 12:48:
Pystyn vastaamaan yhdellä linkillä *hihu*

http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=46935;pid=697874#697874



Muistan nää bileet. :D Tosin - ei voi olla muistamatta. Menee itselläkin paskimpiin.
Pelotti meininki kun varmaan yli puolet bilettäjistä omisti bäkkäripassin (:D) ja tunsin itseni ulkomaalaiseksi. Bäkkärille ei uskaltanut jättää kamoja, no myöhemmin sieltä löytyi hieman "huonovointisia" ihmisiä ja oli hyvä, etten jättänytkään sinne.
Taisi ollat samat Fastit kun monitori tipahdi loungen puolella toisen cd-soittimen päälle bileiden alkupuolella?
Ja taisi olla sama kerta kun subbarista leviää sulake 15 minuuttia ennen kuin ovet aukeaa ja sit vaan jostain random-autosta sulakkeet ja eikun menoksi!
Ja ei, en halua enää koskaan, että Eddy Satan alkaa mitään kyselemättä "skräbää" kun soitan sitä omaa meteliäni.
Bileiden loppupuolella pitikin jo lähteä kotia ja koko seurue oli samaa mieltä, ainut että bileiden pääjärjestäjää ei näkynyt missään ja sai kysellä vähän kaikilta, että mites toi keikkapalkkio... Siinä osoitettiin aina seuraavaa tyyppiä, kunnes kalpea ja laiha mies löytyi ja siltä taisi tulla 1/3 siitä mitä oltiin sovittu...

Mainittakoon vielä sen verran, että Pietarin levylaukku pöllittiin näissä bileissä. *piis*
Tosin taisi löytyä jotain kautta, vai muistanko väärin?
aada

Posts: 736

#39 • • aada

Replying to Huonoimmat bileet?:

Tapi, 24.3.2010 23:54:
---
aada, 24.3.2010 16:53:
Ihmisistä vielä sen verran, että Jackeihin näyttää nyt löytäneen enemmän se Redrumin kanta-asiakaskunta, mistä en itse niin välitä.

---

Olet ilmeisesti vieraillut usein tässä toimimattomalla tilaratkaisulla ja epämiellyttävällä interiöörillä varustetussa klubissa kun pystyt määrittelemään Redrumin kanta-asiakaskunnan?



Olen vieraillut sen verran, että pystyn sanomaan, että Jackien muuttaessa Redrumiin sinne alkoi ilmestyä sen näköistä porukkaa, mitä en ainakaan itse ole aiemmin Jackeissä nähnyt. Kun olen Redrumissa käynyt muinakin iltoina ja ihmiset näyttävät aika lailla samoilta kuin nämä Jackit uudet tulokkaat, niin voihan siinä laskea jo 1+1.

Tapi, 24.3.2010 23:54:

Viimeisen parin vuoden ajan on tullut päivystettyä monta lauantaita mestoilla, eikä mulla ole juurikaan valittamista asiakkaista tai niiden käytöksestä joitakin pieniä poikkeuksia lukuunottamatta. Käsittääkseni Redrumissa järkätään iltoja räpistä teknoon ja reggaesta dubsteppiin, joten luulisi tuohon porukkaan mahtuvan ihmisiä ihan joka lähtöön.



Niin, käytöksestä olen hieman toista mieltä, vaikkei se kuitenkaan mitenkään huonoakaan ole. Suurin ongelma tässä on kuitenkin kai yksinkertaisesti se, etten oikein tunne tätä Redrumissa käyvää porukkaa omakseni.

Tapi, 24.3.2010 23:54:

Onko olemassa klubia, jonka kanta-asiakaskunta on mieleisesi?



Kyllä.
Jil

Posts: 682

#40 • • Jil
En lukenu koko ketjua et onko joku maininnut, mut melkeen tuoreessa muistissa:
http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=17187
Eli Entropyn 10v kemut silloisilla makasiineilla vuonna 03. Muistaakseni kaverin kanssa jonotettiin joku rapiat 2 tuntia et päästiin ensinnäkin sisään vaikka oli ennakkoliput ja kaikki. Jonot tais kiertää sinne kiasman nurkille asti jossain vaiheessa. Sisällä ei muistaakseni toiminu mikään, äänentoisto kusi ja jonot oli ihan joka mestaan, paitsi siel yhdyskäytäväl mikä yhdisti ne 2 siipeä.
Ja voi sitä hypetyksen määrää ennen bileitä. Jengi oli valmis maksaa jotain triplahintaa niistä lipuista just ennen partyja kun oli menny loppuunmyydyks.. *hymy*