335 posts, 17 pages, 51,238 views
Indigo, Sininen
Kenjido Okiru, Kryoteknik
henne:
Mahtaakohan StreetBeatista löytyä vielä lippuja...??
Hellu^:
Kyllä tänne oon luvannut tulla.. Saas nähdä voinko pitää lupaukseni..
pr0ton:
Ketkä meinaa yöpyä omena-hotellissa?? Itse varasin juuri huoneen sieltä. Aika mielenkiintonen konsepti. Saa nähdä miten toimii
Hyzenthlay:
Meidänkin porukka yöpyy omenahotellissa 55e/huone ei ole paha. Sattuuko joku tietämään, voiko 4 hengen huoneeseen tulla 5? pitäis soittaa sinne, mutta kun olen niin saamaton...
Hyzenthlay:
voiko 4 hengen huoneeseen tulla 5? pitäis soittaa sinne, mutta kun olen niin saamaton...
Tuskimpa tulee, pari vuotta sitten Hangossa Uutenavuotena 6 hengen huoneistohotellissa nukku 24 ihmistä eikä sanottu mitään. Outoa oli vaan, et noin 10 niistä oli jotain tuntemattomia...pr0ton:
---
Hyzenthlay:
voiko 4 hengen huoneeseen tulla 5? pitäis soittaa sinne, mutta kun olen niin saamaton...
---
Kaikkihan ne on neljän hengen huoneita tosta viidennestä en osaa sanoa mitään. En usko että saat sille virallista hyväksyntää, mutta tuskinpa siitä mitään kakkaa käytännössä koituu vaikka siellä 5 nukkuisikin.
Hyzenthlay:
Meidänkin porukka yöpyy omenahotellissa 55e/huone ei ole paha. Sattuuko joku tietämään, voiko 4 hengen huoneeseen tulla 5? pitäis soittaa sinne, mutta kun olen niin saamaton...
Vexe:
Milloinkohan niitä lippuja tulee myyntiin Lahteen? Vai tuleeko niitä ollenkaan