335 posts, 17 pages, 63,060 views
Indigo, Sininen
Kenjido Okiru, Kryoteknik
henne:
Mahtaakohan StreetBeatista löytyä vielä lippuja...??
Hellu^:
Kyllä tänne oon luvannut tulla.. Saas nähdä voinko pitää lupaukseni..
pr0ton:
Ketkä meinaa yöpyä omena-hotellissa?? Itse varasin juuri huoneen sieltä. Aika mielenkiintonen konsepti. Saa nähdä miten toimii
55e/huone ei ole paha. Sattuuko joku tietämään, voiko 4 hengen huoneeseen tulla 5? pitäis soittaa sinne, mutta kun olen niin saamaton...
Hyzenthlay:
Meidänkin porukka yöpyy omenahotellissa55e/huone ei ole paha. Sattuuko joku tietämään, voiko 4 hengen huoneeseen tulla 5? pitäis soittaa sinne, mutta kun olen niin saamaton...
Hyzenthlay:
voiko 4 hengen huoneeseen tulla 5? pitäis soittaa sinne, mutta kun olen niin saamaton...
tosta viidennestä en osaa sanoa mitään. En usko että saat sille virallista hyväksyntää, mutta tuskinpa siitä mitään kakkaa käytännössä koituu vaikka siellä 5 nukkuisikin.
Tuskimpa tulee, pari vuotta sitten Hangossa Uutenavuotena 6 hengen huoneistohotellissa nukku 24 ihmistä eikä sanottu mitään.pr0ton:
---
Hyzenthlay:
voiko 4 hengen huoneeseen tulla 5? pitäis soittaa sinne, mutta kun olen niin saamaton...
---
Kaikkihan ne on neljän hengen huoneitatosta viidennestä en osaa sanoa mitään. En usko että saat sille virallista hyväksyntää, mutta tuskinpa siitä mitään kakkaa käytännössä koituu vaikka siellä 5 nukkuisikin.
Outoa oli vaan, et noin 10 niistä oli jotain tuntemattomia...
Hyzenthlay:
Meidänkin porukka yöpyy omenahotellissa55e/huone ei ole paha. Sattuuko joku tietämään, voiko 4 hengen huoneeseen tulla 5? pitäis soittaa sinne, mutta kun olen niin saamaton...

Vexe:
Milloinkohan niitä lippuja tulee myyntiin Lahteen? Vai tuleeko niitä ollenkaan