4.2. X-Rust Presentz Multiplied 2 @ Klubi

23 posts, 2 pages, 2,797 views

#1 • • espoo_rumpshaker Guest
What a fantastic party! A good warmup set by crash, liked the Dj Hell Remix of Johannes Heils Paranoid Dancer, the X-Rust Collective took things to a groovier, techhousier level that worked wonders on the floor, and Sympton came through like a thoroughbread with proper Flava Flav style watch fronting and phat beats - I especially liked the electro action. After that sort of warmup it was great fun to drop some hard techno on the unsuspecting masses :)

Kickass place, and good fun allround - not much more I'd ask for in a night out!
#2 • • symptom_records Guest
Symptom says thank you!

Symptom would like to thank all those who know what time it is.

Symptom will be back.
#3 • • Kalle Karvanen Guest
Oli kyllä perkeleen hyvät hipat. Ilmassa ollutta fiilistä olisi voinut vaikka veitsellä leikata. Kiitos artisteille ja erityisesti kaikille ihmisille jotka saapuivat paikalle! Tästä on taas hyvä jatkaa.
#4 • • Hexe Guest
Olihan tuol ihan kivaa. X-Rust Kollektiivi veti illan parasta settiä sen viimesen kolme varttia mitä ehdin kuuntelemaan, hemmetin hyvää kamaa. Symptom oli hiukan ihmeellistä musiikkia, pari kolme kivan kuulost kipalet mut loppuaika meni hiukan ihmetellessä.
Rumpsheikah veti tanssikamaa, tosin loppua kohden mun makuun hiukan liian rankkaa et alko meininki puutumaan, mut eka puolisko setistä veti kyl tanssimaan.
Kiitoksia järjestäneille hyvist pipaloist.
#5 • • Lucy Luke Guest
Erinomainen tapahtuma!
Crash korkkasi illan todella hyvällä saundilla, ehkä koko annista eniten mun mieleen. Ja ne keltaiset dekoukot oli makeita!
:cool:
#6 • • crash Guest

Crash korkkasi illan todella hyvällä saundilla, ehkä koko annista eniten mun mieleen.

kiva jos selektio maistui, vaikka miksaaminen parin viimeisen raidan lopussa vähän haki. :)

muut artistit heittivät tosi priimaa settiä ja etenkin rumpshakerin muutamat michael forshaw -raidat rokkas huolella. yleisöä näytti olevan hyvin paikalla huolimatta hieman erikoisemmasta lineupista ja tunnelma pysyi korkealla koko illan. siispä kiitokset x-rustin organisaatiolle hienosta illasta ja arvokkaasta työstä "suomen elektronisen musiikin skenen" hyväksi.

ps. laitan vielä tuon tracklistin, kuten illan aikana lupasin.
#7 • • Juki54 Guest
No tulihan käytyä. Tosiaan X-Rustin pojat heitti kivoimmat setit mitä ehdin kuunteleen. Se Symptomin live oli jotain.. no joo, varmaan parempi etten kommentoi :D
Espoon äijä taas heitti alussa ihan tanssittavaa kamaa mut loppua kohden meni jo täysin oman makuni yli.
#8 • • rhedlund Guest
mulle upposi koko illan musiikkitarjonta ku pippeli virolaiseen :heart: jäi kyllä todella hyvät fiilikset näistä bileistä. mom, get me some cheesy poofs.
#9 • • Uinajainen Guest
Joo! Jos ei perse heilunu niin miehessä/naisessa vikaa.
#10 • • Homegrove Guest
Hmmm mitäs tähän nyt sanoisi...

Hemmetin hyvät bileet kaiken kaikkiaan. Hiukan kritiikkiä ehkä siitä että miksaus olisi voinut olla tarkempaakin ajoittain mutta kitistään nyt ihan vaan sen takia kun kaikki muut on vaan kehuneet koko ajan. ;)

Musiikillisesti kaikki iski kuin metrin halko ehkä Rumshakeria lukuunottamatta mutta sekin johtui vaan itselle turhan napakasta tahdista. Ei vanha jaksa enää niin nopiata tahtia. :D

Paras oli kuitenkin kirkkaasti Crash. Tracklistiltä menee kaikkia ainakin harkintaan jos ei ostoon, niin paljon tuli tautisen hyvä biisejä koko Vaasan komistuksen setin ajan. :hearts:
#11 • • ojis Guest
Jep, samaa mieltä Homegroven kanssa siitä, että Crash soitti kyllä loisto kamaa. Harmittaa vain, kun tuli saavuttua sen verran myöhään paikalle, että ehdittiin kuulemaan vain loppuosa Crashin setistä. X-rustin poijjaat heitti kans hyvää kamaa, mutta siinä puolenvälin paikkeilla tuli sellasta tavaraa mikä ei hirveesti uponnut mulle. Sympton oli kyllä mielenkiintoisin esiintyjä näissä kemuissa. Heh, kova live! Rumpshakerin musa oli ehkä vähän liian rankkaa mun makuun, mutta oli kyllä kiva katsella kun kaveri näytti nauttivan hemmetisti soittamisesta.

.ojis
#12 • • murQla Guest
hienot bileet, hieno krapula :king:
#13 • • Boot Guest
Crashiä en ehtinyt kuulemaan, omat pojat näytti mistä kana pissii ja Sympton räjäytti pankin.

Oli taas kerran helmee.
#14 • • JussiS Guest
Peruskivaa. Rumpshakerin alkusetti rokkas kyl isosti, mut muuten aika peruskauraa mun mielestä. Crashilla oli kivoja viisuja. Pakko mainita tosta Hannunkin mainitsemasta asiasta, eli kyl ne levyt vois ees yrittää soittaa nätisti biittiin, hillitön laukkarumba kun aiheuttaa tanssilattialla vähintäänkin "mitävittuu"-fiiliksen, jalat sekoaa eikä oikein tiedä mitä pitäis tehdä. Tosta syystä X-Rust live oli kyl aika järkyttävää kuunneltavaa, kuten Crashikin.

Mut ihan kivaa meinkiä, toivottavasti on useemminkin :)
#15 • • upee Guest

ps. laitan vielä tuon tracklistin, kuten illan aikana lupasin.

kiitokset tästä. kävi kyl illan aikana pariin kertaan mielessä, että olikohan
joku käynyt raidaamassa oman levyhyllyn duunikeikan aikana. mut hyvässä
tallessa olivat, onneksi.

bileet olivat oivat. mitä sitä muuta sanomaan, paitsi että kiitokset rustille.
#16 • • upee Guest

Tosta syystä X-Rust live oli kyl aika järkyttävää kuunneltavaa, kuten Crashikin.

ihme napinaa. x-rustin live oli kokoonpanoltaankin jo sellainen, että
muutamat parin sekunnin laukat olivat täysin odotettavissa. crash-villeä taisi
taasen vähän jännittää, eipä jäbä oo kaiketi kauheesti 'isommissa' bileissä soitellut.

eikö ne biisit kuitenkin setin tee?
#17 • • BetaFactory Guest

Tosta syystä X-Rust live oli kyl aika järkyttävää kuunneltavaa, kuten Crashikin.

taasen vähän jännittää, eipä jäbä oo kaiketi kauheesti 'isommissa' bileissä soitellut.

Aivan. Loppujen lopuksi biisit setin tekevät. Crash on kyllä täällä kotiareenallaan saanut aikaan teknisesti onnistuneita settejä/keikkoja, joten tuo oli varmasti poikkeustapaus. :)
#18 • • chip Guest

Aivan. Loppujen lopuksi biisit setin tekevät.

Ei pidä paikkaansa. Ensin miksaustaidot sen jälkeen selektio. Jos sulla on setti joka on täynnä hyviä biisejä mutta miksattu huonosti niin siitä setistä tulee kyllä huono aika äkkiä. :D
#19 • • Newhouse Guest

Aivan. Loppujen lopuksi biisit setin tekevät.

Ei pidä paikkaansa. Ensin miksaustaidot sen jälkeen selektio. Jos sulla on setti joka on täynnä hyviä biisejä mutta miksattu huonosti niin siitä setistä tulee kyllä huono aika äkkiä. :D

Voihan se noinkin olla joo... nää on näitä koulukuntien eroja, joista kiisteleminen ei johda loppupeleissä mihinkään ;) Loistavaa miksailua on toki ilo kuunnella aina, MUTTA jos pitää valita kuuntelenko koko illan mun mielestä hyvää musaa ilman miksailua/hiukan huterasti miksattuna tai koko illan mun mielestä huonoa musaa teknisesti virheettömään pötköön ahdettuna niin ainakaan mulle ei ole kovin vaikeaa valita ensimmäistä vaihtoehtoa. Eiköhän sitä aika moni tykkää kuunnella hyvää musaa hyvin miksattuna, jos olosuhteet vain niin suovat :D
#20 • • Homegrove Guest
Tuskin se mixaaminen nyt ketään häiritsi, vähän pisti vaan korvaan...