4.2. X-Rust Presentz Multiplied 2 @ Klubi

23 posts, 2 pages, 2,795 views

#21 • • ojis Guest

Voihan se noinkin olla joo... nää on näitä koulukuntien eroja, joista kiisteleminen ei johda loppupeleissä mihinkään ;) Loistavaa miksailua on toki ilo kuunnella aina, MUTTA jos pitää valita kuuntelenko koko illan mun mielestä hyvää musaa ilman miksailua/hiukan huterasti miksattuna tai koko illan mun mielestä huonoa musaa teknisesti virheettömään pötköön ahdettuna niin ainakaan mulle ei ole kovin vaikeaa valita ensimmäistä vaihtoehtoa. Eiköhän sitä aika moni tykkää kuunnella hyvää musaa hyvin miksattuna, jos olosuhteet vain niin suovat :D

Juuri näin!

.ojis
#22 • • chip Guest

Aivan. Loppujen lopuksi biisit setin tekevät.

Ei pidä paikkaansa. Ensin miksaustaidot sen jälkeen selektio. Jos sulla on setti joka on täynnä hyviä biisejä mutta miksattu huonosti niin siitä setistä tulee kyllä huono aika äkkiä. :D

Voihan se noinkin olla joo... nää on näitä koulukuntien eroja, joista kiisteleminen ei johda loppupeleissä mihinkään ;) Loistavaa miksailua on toki ilo kuunnella aina, MUTTA jos pitää valita kuuntelenko koko illan mun mielestä hyvää musaa ilman miksailua/hiukan huterasti miksattuna tai koko illan mun mielestä huonoa musaa teknisesti virheettömään pötköön ahdettuna niin ainakaan mulle ei ole kovin vaikeaa valita ensimmäistä vaihtoehtoa. Eiköhän sitä aika moni tykkää kuunnella hyvää musaa hyvin miksattuna, jos olosuhteet vain niin suovat :D

Toisaalta huonommatkin levyt dj voi saada kuulostamaan hyvältä setissä jos on vain tarpeeksi taidokasta ja luovaa mikssamista. :) Mulla ainaskin fiilikset laskee heti jos dj soittaa huonosti.