Onse musta ville kumma et sulla on jatkuva tarve kuitenkin jatkaa napisemista näistä festareista ja nillittää siitä kuka saa valittaa ja kuka ei. Tottakai saa valittaa, mut sillon kannattaa itse edes käydä paikalla että asiasta voi omata mielipidettä.
Mä otan tähän kertauksen, koska et nähtävästi ole mun posteja lukenut tai jos olet, et ole niitä ymmärtänyt:
1 posti: kritsioin sitä, onko järjestäjällä ollut resurssit täysin oikein suunnattuna jos aikataulut myöhästyi.
2 posti: puhuin yleisesti palkanmaksusta, UMF:ä ei edes mainittu
3 posti: puhuin jälleen resurssien suuntaamisesta. Kehuin UMF:ä festarina
4 posti: olen sitä mieltä, että saan antaa palautetta. UMF ei edes mainita.
5 posti: olen edelleen sitä mieltä että saan antaa palautta. Jälleen puhun resurssien suuntaamisesta
6 posti: ihmettelen henkilökohtaista vittuilua ja toivotan onnea UMF:lle
7 posti: piti lähtee bisselle (btw soittoa ei tullut)
8 posti: olen edelleen sitä mieltä, että saan antaa palautetta. Toivotan onnea UMF:lle
9 posti: ihmettelen henkilökohtaista vittuilua ja miksi ei saa antaa palautetta
10 posti: väitän, että negatiivinen palaute on hyödyllistä
Kuka tässä valittaa ja mistä?
Mulla on ollut koko tämän aiheen ajan tasan yksi UMF:ää kohdistunut valitus ja se oli myöhästynyt aikataulu. Tämän jälkeen olen joutunut jatkuvasti puolustamaan oikeutta sanoa mielipiteeni, kun mua on nillitetty siitä, että en ole sitä oikeutettu sanomaan.
Huomattavaa myös on, että tämän kaiken aikana mua on kutsuttu mm. runkkariksi, idiootiksi ja juntiksi niin forumilla kuin puhelimen välityksellä ja tämä kaikki siksi, että olen
vain ja ainostaan todennut, että festarin aikataulu myöhästyi ja kyseinen asia olisi ehkä välttettävissä resurssien toisenlaisella suuntaamisella.
Tjeu: leffa x oli paska vaik en oo nähny sitä. <- huomaatko mikä tuossa on ongelmana?
On eri asia nojaako mielipide yleiseen faktaan vai henkilökohtaiseen mieltymykseen. Ts. sinä voit pitää elokuvasta ja minä en. Sen sijaan me molemmat olemme 100% yhtä mieltä siitä, että elokuvanäytös myöhästyi jos se myöhästyi, riippumatta siitä olemmeko edes nähneet elokuvaa.
Jostain kumman syystä monet ovat ottaneet sellaisen näkemyksen, että koska kritoisoin aikataulujen pitämistä, se olisi täysin sama asia, kuin että festari olisi täysi paska. Näin en ole missään välissä sanonut ja hän, joka on tällaisen mielikuvan saanut, ei oikeesti ole lukenut mun posteja kunnolla, vaan tehnyt niistä omassa päässä omia johtopäätöksiä.
Mutta tällaistahan tämä Internetin maailma on. Toinen sanoo mielipiteensä, mistä joku ei pidä, ja vielä kun näitä posteja luetaan hieman päin pyllyä, niin lopputulos lienee samaa tasoa kuin "UMF05 palaute".