Kiitos ensinnäkin koko Illumination-porukalle hyvin järjestetyistä bileistä, ja kiitos myös kaikille illan soittajille. Aika paljon oli kävijöitä, ja fiiliskin oli suht.koht. korkealla, etenkin illan keskivaiheessa. :)
Fiercen setti oli ihan hyvä, ainoa "ongelma" oli se, että tanssivaa yleisöä puuttui. :) Mutta siihen saa illan ensimmäisen setin soittaja aina varautua, ainakin täällä Vaasassa. Fiercen strategia oli näköjään "hard housesta hard tranceen ja sitten takaisin hard houseen". Minulla on muuten (ehkä mahdoton) kysymys Fiercelle: muistatko lainkaan mitä biisiä soitit kun kello oli tasan 22:55? Sanoisin, että kyseinen biisi on vuodelta 1999 tai jopa vanhempi, ja tuo sinun soittamasi versio ei tainnut olla originaaliversio, vaan joku rankempi remiksaus. Alkuperäinen on "trancempi". Ja heh, et tainnut pysyä 160BPM:n rajan yläpuolella koko ajan. :hah:
Illan huipennus oli minun mielestäni Luminescentin livesetti. Hemmetin, hemmetin, hemmetin hyvää psy/goa/melodic-painotteista trancea!!! En voi muuta sanoa. :) Kiitos btw muille eturivin tanssijoille kivasta tanssiseurasta! :cool:
E-nrg:n dj-setti rokkasi. Silloin alkoi jo olla aika paljon ihmisiä tanssilattialla. Rankkaa ja vetovoimaista...
Myös Carbon Based-livesetti oli tosi jees. Mielenkiintoisia breikkejä siinä alussa. Itse tykkäsin vähän enemmän siitä Luminescentin livesetistä, mutta tuo on tottakai henkilökohtainen makuasia.
Eliot Nessin setti ei ehkä loppujen lopuksi sovinnut niin hyvin illan edellisiin setteihin, tempo/ote oli vähän löysempi, ja dnb/junkka-breikit olisivat IMHO saaneet jäädä soittamatta. Mutta taas, moni ihminen näytti tykkäävän siitäkin setistä (vaikka ei enää kolmen maissa ollut niin paljon porukkaa tanssilattialla enää). Mitä sitten myöhemmin tapahtui, niin siitä minulla ei ole mitään tietoa - päätin lähteä kotiin vähän kolmen jäkeen.
Kiitti jälleen kaikille nille, jotka jaksoivat käydä Royalissa eilen.
EDIT: Näyttihän myös "kännikaupunki Vaasa" aidot kasvonsa eräässä kohdassa. Toivottavasti Carbon Basedin Virus D-rack pysyi ehjänä. Harmillista kun tuollaista pääsee tapahtumaan. :( :mad: Itse en aivan ehtinyt ymmärtää mitä siellä tapahtui, motta ymmärtääkseni oli joku kännipää siellä häiritsemässä. Sitten näytti vain siltä, että tuo Royalin järjestysmies reagoi sata kertaa liian brutaalisesti, ja ehkä senkin takia syntikkauoli jäi uhriksi. Paremmin ja paljon rauhallisempi osasi Luminescent itse reagoida siihen samankaltaiseen tapaukseen, kun tuo "innokas pianonsoittaja" oli siellä Nord2:n takana leikkimässä. :)