roska @ tre 10.9.

18 posts, 1 page, 3,056 views

Avatar
#1 • • drS Guest
voihan nenä. niitä kuvia ei toivottavasti tuu ikinä jakoon..

millä tän huulipunankin saa pois naamasta? :sad: ja miten sen kakaroille selitän?
Avatar
#2 • • Figure Guest
Krapula on ohi ja lompakko löytyi (kiitos Juha).
Bileissä oli hauskaa, mut automatkalla sekin kostautui (sori Juha ja Cillis)
:roll:
Avatar
#3 • • Herman Prime Guest
Ihappaskappileet!

Löysin muuten jonkun kännykän vessasta. Siinä oli soitettuja ainakin dalioni kalulle, myrkylle ja sit ei muista muuta. Vein sen narikkaan.
Avatar
#4 • • milo Guest
Aika sekanen meininki.

Ja anteeksi Juhalle täältäkin päin. Se takapenkin Roxette-yhteislaulu ei ehkä ollut kaikkein kauneinta kuultavaa siihen aikaan yöstä. :|
Avatar
#5 • • tR3mONt Guest



Löysin muuten jonkun kännykän vessasta. Siinä oli soitettuja ainakin dalioni kalulle, myrkylle ja sit ei muista muuta. Vein sen narikkaan.



Kiitos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! sain sen yyoon narikasta äsken........
mäkään en muista muuta. sit mä heräsin. kiitokset piccalle ja caccalle!
paljoa en nähnyt heitä mutta mutta. hieno meininki. :laugh: [/code]
Avatar
#6 • • anri Guest
Nolo ilta, eli Roska-känni saavutettiin jo ennen paikalle saapumista.

voihan nenä. niitä kuvia ei toivottavasti tuu ikinä jakoon..

millä tän huulipunankin saa pois naamasta? :sad: ja miten sen kakaroille selitän?



Älä selitä kakaroille. Sano vaan suoraa niinku asia on.
Ja niin, ei niitä kuvia kukaan oikeesti ottanu, eihän? :scared:
Avatar
#7 • • hahmo Guest
kuvia on toistaiseksi ilmoitettu olevan 400 :) ..eli eiköhän kaikista nolojakin löydy, ensviikon aikana tulee roska.nettiin ..ainakin itse olin kuulemma sammunut lavalle..tapsa ja ossi päkkärille ja kukaan artisti ei muista yhtään mitään.. paikalle päästyäni lauantaina ainakin kaikkien tavarat oli viel sikinsokin..eli mulla olis nyt tossa kokoelma roska kampetta ja aurinkolaseja auton takaluukussa.. muistaaks kukaan meiningistä yhtään? ..henkilökunta ainakin mainisti että järjestävä osapuoli sammuilustaan huolimatta olis ollut paremmassa kunnossa kuin asiakkaat ja picca ja cacca rokkas :) ..sen muistan u&k kävi soittamassa..kiitos poijjaat..
Avatar
#8 • • Beliar Guest
Hitto!

Mullon ihan semmoinen olo, niin ku olisin ollut täällä, mutta epäilempäs kuitenkin sitä, että ufot olisivat kaapanneet minut ja istuttanut sirun päähäni - aikavälistä pe klo22 ja la klo 17 mulla ei ole mitään muistikuvia. Alienit olivat kuitenkin hirmuisen ystävällisiä ja olivat varanneet minulle viereeni (ja syliini) valmiiksi ruokaa, jotta olisi heti herättyäni voinut syödä ja huuhdella ihmiskokeissa käytettävien kemikaalejen pahan maun pois suusta jollain mustalla nesteellä, joka etäisesti muistutti lämmintä, hiilihapotonta kokista. Ystävillämme alieneilla vaan ei taida olla tietoa maan asukkejen nukkumistavoista, saatikka nukkumispaikoista, vaan olivat ne laittaneet minut nukkumaan nojatuoliin - varsin epämukavaa!

Kokeet, joita alienit minulle tekivät, altistivat minut mm. neonväreille ja korvia raastaville äänille, jotka tavallaan toivat minulle mieleeni kadotetun nuoruuteni, josta nyt ei muutenkaan ole ollut suotavaa puhua seurassa, missä saattaa olla alaikäisiä. No joka tapauksessa nämä neonvärit, ääniärsykkeet, sekä jotkin kemialliset lääkeaineet aiheuttivat minulle seuraavaksi päiväksi krapulaa läheisesti muistuttavan pahan olon, päänsäryn, sekä uskomattoman morkkiksen! Ärsykkeet, mitä alienit lähettivät minulle aivoihini, päässäni olevan sirun kautta, saivat minut näkemään hahmoja (siis muitaki ku Ekoja), jotka luulin tunnistavani jossain määrin tutuiksi, vaikkakin jälkeenpäin en osaa varmuudella sanoa, kenet olisin niistä hahmoista tunnistanut - niin no paitsi Don Johnsonin mä näin! ...ja sit se kirahvi!

Hukkuneita tavaroita, jotka luulen alieneiden sosialisoineen itselleen:
-U96 - DasBoot (albumi)
sen lisäksi hukkasin mestoille nahkarotsini, itsekunnioitukseni, kolme kpl jääkuutioita (piti viedä kotiin), upouuden avo-Ferrarini, sekä yksi soppakauha...

Hauskaa oli (siis kuulemma) ja viihtyisää (vaikkakin nahkaiset blackhorse-pitkätkalsarit puristivatkin pallia koko illan ja pierasu sai kengät lentämään jalasta) - kiitoksia Hahmolle ja Tapsalle ja muillekin!

Ja pakolliset smailit tähän perään:
:D :cool: :) :hearts:
Avatar
#9 • • Edited Herman Prime Guest
Tsuppiduppiduu... Mitähän toi äijä postailee tossa alhaalla?
Avatar
#10 • • Beliar Guest

Prodigyn Smack my bitch up ei oo roskaa! :angry: :mad:



Joo, ei ookkaan... mutta kyseessä nyt kuitenkin oli "raiskattu" versio nimeltään: Spank my dick up...

Mutta kuvii olis hauska saada! :)
Avatar
#11 • • jorkki Guest
Ei pysty muistaan illasta oikein mitään, eli oli pakko olla pirun hauskaa...
ehkä ;)

:roll:
Avatar
#12 • • Figure Guest
Noni, kuvia jakoon! Pari viikkoa jo bileistä kulunu.
Avatar
#13 • • anri Guest

Noni, kuvia jakoon! Pari viikkoa jo bileistä kulunu.



Ei niitä oikeesti kukaan halua nähdä, eiks se oo jo sanomattaki selvä?
Avatar
#14 • • Figure Guest

Noni, kuvia jakoon! Pari viikkoa jo bileistä kulunu.



Ei niitä oikeesti kukaan halua nähdä, eiks se oo jo sanomattaki selvä?



Ei ole :)
Avatar
#15 • • tR3mONt Guest
treen kuvat tulossa piakkoin.... :cool:
Avatar
#16 • • milo Guest

treen kuvat tulossa piakkoin.... :cool:


Todella pian tosiaankin. Mutta pienellä yhteistyöllä kaikki sujuu. :) Eli nyt päästellään vielä kerran Tampereen tunnelmiin seuraavaa odotellessa.
Avatar
#17 • • drS Guest

Todella pian tosiaankin. Mutta pienellä yhteistyöllä kaikki sujuu. :) Eli nyt päästellään vielä kerran Tampereen tunnelmiin seuraavaa odotellessa.



:(
Avatar
#18 • • jorkki Guest
Aika hulluu menoo, ei onneks muista illasta mitään :)