REIV @ Wäiski 23.7.2004

33 posts, 2 pages, 3,512 views

Avatar
#21 • • mute Guest
KAIKI ON TÄYDELLIST IKUISESTI!!!!!!!!1

LISÄÄ ESSOI!!!!!!!!!!!11

<PYÄRIVÄ HYMYNAAMA>
Avatar
#22 • • hipitihop Guest

KAIKI ON TÄYDELLIST IKUISESTI!!!!!!!!1

LISÄÄ ESSOI!!!!!!!!!!!11

<PYÄRIVÄ HYMYNAAMA>



Tota noin.. em kommentti kuvasi aika hyvin näitä kemuja, en muista milloin viimeksi olisin nähnyt jengiä niin kuutamolla. Ei hyvä. Ettekö te lapset hyvät ymmärrrrrrä, että rajansa kaikella. Ennen vanhaan bailattiin musiikin ja yhdessäolon vuoksi, nyt tuntuu että uuden sukupolven päätarkoitus on vain yksinkertaisesti olla mahdollisimman sekaisin. :(
Avatar
#23 • • Funkatronik Guest

Ennen vanhaan bailattiin musiikin ja yhdessäolon vuoksi, nyt tuntuu että uuden sukupolven päätarkoitus on vain yksinkertaisesti olla mahdollisimman sekaisin. :(



Eikö se ole nimenomaan päinvastoin, ainakin luullakseni, kun olen vähän liian nuori jotta olisin koskaan voinut käydä jossain vanhoissa acid house-ja muissa bileissä. Semmoinen kuva kyllä jäänyt että nimenomaan ennen vanhaan jok'ikinen oli pumpannut itsensä täyteen essoja ja happoja kun taas nykyään näkee paljon enemmän streittareita tai bisse-linjaa vetäviä.

Tai sitten viestisi oli olevinaan sarkastinen, mutten vain hiffannut?
Avatar
#24 • • e-cho Guest
...
Avatar
#25 • • [reiv:] Guest
Olipas reivit taas.

Pienistä vastoinkäymisistä huolimatta voi sanoa että ensimmäiset [reiv:]it
uudessa paikassa menivät kohtuu nappiin. Tunnelma varsinkin pääsalissa
oli kuin Kermassa parhaimmillaan (eli paljon ;) Varsin mainio reivipaatti.

Suurkiitokset kaikille auttelijoille, erityisesti Barely Legalin loistojengille,
Sinisen kollektiolle sekä ihastuttavalle Koumalle. Ja tietysti ainoana
loppuun asti venyneelle Johannekselle, kiitos!

Saitille http://www.reiv.be tulee piakkoin runsain mitoin
kuvia Wäiskiltä sekä elokuun 28. päivänä pidettävien
seuraavien kestien infot.


[reiv:]
Avatar
#26 • • hipitihop Guest

Ennen vanhaan bailattiin musiikin ja yhdessäolon vuoksi, nyt tuntuu että uuden sukupolven päätarkoitus on vain yksinkertaisesti olla mahdollisimman sekaisin. :(



Eikö se ole nimenomaan päinvastoin, ainakin luullakseni, kun olen vähän liian nuori jotta olisin koskaan voinut käydä jossain vanhoissa acid house-ja muissa bileissä. Semmoinen kuva kyllä jäänyt että nimenomaan ennen vanhaan jok'ikinen oli pumpannut itsensä täyteen essoja ja happoja kun taas nykyään näkee paljon enemmän streittareita tai bisse-linjaa vetäviä.

Tai sitten viestisi oli olevinaan sarkastinen, mutten vain hiffannut?



Sanotaanko näin, että ennen vanhaan n(n. 10v sitten) pieni osa porukasta oli todellakin sekaisin kuin ankat, mutta suurempi osa oli aika pitkälle bisse/blossi/vesilinjalla.. tosin vuosien varrella sekin porukka yleensä kokeili yhtä jos toista, mutta tuli siihen tulokseen, että se ei välttämättä ole kaikkine lieveilmiöinensä ym sen sen arvoista.
Avatar
#27 • • Juha Vilkamo Guest

Ennen vanhaan bailattiin musiikin ja yhdessäolon vuoksi, nyt tuntuu että uuden sukupolven päätarkoitus on vain yksinkertaisesti olla mahdollisimman sekaisin. :(



Joo asiat oli hyvin sillon ennen kun kaverit eivät olleet vielä naimisissa, ikää oli vielä alle 30, unelmat näyttivät olevan toteutettavissa ja pippelikin vielä toimi. Pointtina siis, nää ennen paremmin / nyt paremmin -jutut taitaapi aika pitkälti olla puhujan päänsisäisiä muutoksia eivätkä kovin usein liity ympäristön aitoon muutokseen millään tavoin.

Mä itse olin kuskina täällä juomalinjana appelsiinimehu, ja viihdyin 90% ajasta laadukkaassa sinisessä loungessa, jossa erityisesti kouma rokkas kuin kaunis hirvi. Sen osan kun pyörin muualla niin kyl näytti alkoholi menevän kaupaksi ja muutenkin oli kaiken kaikkiaan mainio meininki.
Avatar
#28 • • e-cho Guest
Kiitos [reiv:]! Oli tosiaan aika optimaaliset bileet ja soittaminen oli aivan pirun kivaa meidän "Detroit-ruumassa", tämä setittely Bobby Speedin, Dixonin ja Alkemistin kanssa tullaan taatusti ottamaan uudestaan, siinä määrin oli loistavaa. Chillistä oli saatu aivan erityisen edustava eikä juuri mistään tule mieleen mitään valittamisen aihetta, paitsi tottakai liian lyhyestä kestosta.

Erityiskiitos Tomalle myös loppuviikonlopusta. Täydellistä! :hearts: :hearts: :hearts:

Tracklist Kaiu:

Maurizio - M6
Round Four feat. Tikiman - Find A Way
Maurizio - Domina (Maurizio Mix)
Rhythim Is Rhythim - Icon
UR - They Will Never Know
Robert Hood - The Grey Area
The Vision - Detroit: One Circle

..ja yksittäisiä biisejä b4b-setittelystä (ei välttämättä oikeassa järjestyksessä):

Chancellor - Insane

The Martian - Firekeeper

Winx - Don't Laugh

0733 - Intelligenzia

Alden Tyrell - Love Explosion
Avatar
#29 • • dixoff Guest


..ja yksittäisiä biisejä b4b-setittelystä (ei välttämättä oikeassa järjestyksessä):

Chancellor - Insane

The Martian - Firekeeper

Winx - Don't Laugh

0733 - Intelligenzia

Alden Tyrell - Love Explosion



Joo tuo b4b oli kyllä varsin hulvaton kokemus. Omien hatarahkojen muistikuvieni mukaan itse olin ruuman puolella vastuussa mm. seuraavista ralleista (eivät nämäkään missään järjestyksessä):

Party Crashers - Go See Ya
Circuit Breaker - Overkill
Speedy J - Pepper (Hot Mix)
Underworld - Rez
Dj Hell - Like That
Emmanuel Top - Lobotomie
Drax - Amphetamine
Teste - The Wipe
Pulse - Carino
Steve Poindexter - Demolition Man
Dajae - It's All Over My Face
jne...

Ja tosiaan, kiitoksia kanssasoittelijoille, tutuille ja tuntemattomille ja erityisesti järjestävälle taholle, olivat kerta kaikkiaan mainiot kestit.
Avatar
#30 • • Ana-- Guest


Mä itse olin kuskina täällä juomalinjana appelsiinimehu, ja viihdyin 90% ajasta laadukkaassa sinisessä loungessa, jossa erityisesti kouma rokkas kuin kaunis hirvi. Sen osan kun pyörin muualla niin kyl näytti alkoholi menevän kaupaksi ja muutenkin oli kaiken kaikkiaan mainio meininki.



Kiitti viel kyydistä. En juonut appelsiinimehua :) Ässää menoa oli, vaik
taas kerran, niinkuin perinteeks alkaa muodostumaan, en noteerannut
tapahtuman musiikkiantia millään tavalla. Silti, hauska reissu :)
Avatar
#31 • • [reiv:] Guest
Heinäkuun kuvat nyt saitilla.
Avatar
#32 • • kouma Guest
|,,/

(: kiitos :)
Avatar
#33 • • alke Guest
Joo! Kiitos mun puolesta myös kaikille (Laura, Toma, Lenne, Jaakko, Jonttu) - oli huisin hauskaa! :)