LISÄÄ ESSOI!!!!!!!!!!!11
<PYÄRIVÄ HYMYNAAMA>
33 posts, 2 pages, 3,617 views
KAIKI ON TÄYDELLIST IKUISESTI!!!!!!!!1
LISÄÄ ESSOI!!!!!!!!!!!11
<PYÄRIVÄ HYMYNAAMA>
Ennen vanhaan bailattiin musiikin ja yhdessäolon vuoksi, nyt tuntuu että uuden sukupolven päätarkoitus on vain yksinkertaisesti olla mahdollisimman sekaisin. :(
Ennen vanhaan bailattiin musiikin ja yhdessäolon vuoksi, nyt tuntuu että uuden sukupolven päätarkoitus on vain yksinkertaisesti olla mahdollisimman sekaisin. :(
Eikö se ole nimenomaan päinvastoin, ainakin luullakseni, kun olen vähän liian nuori jotta olisin koskaan voinut käydä jossain vanhoissa acid house-ja muissa bileissä. Semmoinen kuva kyllä jäänyt että nimenomaan ennen vanhaan jok'ikinen oli pumpannut itsensä täyteen essoja ja happoja kun taas nykyään näkee paljon enemmän streittareita tai bisse-linjaa vetäviä.
Tai sitten viestisi oli olevinaan sarkastinen, mutten vain hiffannut?
..ja yksittäisiä biisejä b4b-setittelystä (ei välttämättä oikeassa järjestyksessä):
Chancellor - Insane
The Martian - Firekeeper
Winx - Don't Laugh
0733 - Intelligenzia
Alden Tyrell - Love Explosion
Mä itse olin kuskina täällä juomalinjana appelsiinimehu, ja viihdyin 90% ajasta laadukkaassa sinisessä loungessa, jossa erityisesti kouma rokkas kuin kaunis hirvi. Sen osan kun pyörin muualla niin kyl näytti alkoholi menevän kaupaksi ja muutenkin oli kaiken kaikkiaan mainio meininki.