MAYDAY 30.4 - Dortmund, Germany

12 posts, 1 page, 1,603 views

Avatar
#1 • • Thunderbird Guest
SAUGEIL!!!!!! Oon sanaton... :hearts:

Oli kyllä aikas bileet, jokainen centti 50e:n pääsymaksusta oli arvoisensa!!!

Musiikki oli tautisen hyvää, kaikilla kolmella areenalla. Suurin osa soittajista tuli nähtyä jotka halusikin vaikka piti ravata areenojen väliä kyllä aika tiuhaan tahtiin.

Main Area: Westbam, Takkyu Ishino, Chris Liebing!!!! Kolmen kärki!! :heart:
Mutta myös Dave Clarke ja Zombie Nation (ja PVD: jolta tosin odotin enemmän...)
Muista ei erikoiskommentteja... esim Members of Mayday oli mulle ihmetys, mutta jengin fiilis silloin oli kyllä sanoinkuvaamaton kun tuhannet ihmiset huusivat yhteen ääneen "Mayday, Mayday, Mayday...."

Area 2: Tuli eniten tanssittua... Musiikki tällä areenalla vei mukanaan!
Tillmann Uhrmacher!!!! :heart: Tom Novy, Ferry (tosin lähettiin kuunteleen PVD:tä aika alus kun ei ollut täysin mitä odotin...), Timo Maas, Moguai..... Ja Taucherin missasin TAAS. Miten aina käy niin!!! :crybaby:

Area 3: Oiskohan ollut Gunjah tai Superpitcher kun pisti ihan lepposaa settiä?!?!?! Kai ei digannu niin ei kuunneltu kauaa... Röyksopp missattu. Jeff Mills oli outo, vaikka sen setti oli alkupäässä niistä minkä halusin kuulla... muista ei kommenttia. Ainiin Northern Lite oli jotain aivan hirveää metelöintiä... :scared:

+ käsiohjelmavihkonen joka jaettiin ovella!!! Ehkäpä juuri sen takia pysyin ajantasalla ja kerrankin ehdin ajoissa jokapaikkaan
+ järjestelyt: lipunmyyntipiste ovien vieressä, turvatarkastus, sisäänpääsyn nopeus, myyntipisteet...
+ katsomo pääareenan ympärillä! Täysin ylhäältä katsottuna tuhatpäinen ihmismassa, valot yms oli jotain niin upeaa! Täydellinen paikka levätä välillä ja silti kuulla kaikki esiintyjät samalla!!!

Oltiin paikalla about 19 - 06.30 kunnes iski totaalinen väsymys ja mentiin parkkikselle autoon nukkumaan ja loppubileet puhumattakaan jatkoista jäivät todellakin haaveeksi...

Ihmiset aamulla näytti tältä :cool: tai tältä :hah:

Illan ehdoton super-yllätys oli Henna + muu helsingin edustus!!!!! Meinasin pyörtyä kun kuulin "Jossu, Jossssuuuuuu" :happyroll:

Vieläkin ihmetyttää porukan todellinen määrä... odotan jo ostettujen lippujen määrän julkaisemista.

Oon yhä sanaton... :hearts:
Avatar
#2 • • Digital Beat Guest
voi wide! varmasti mahtava tapahtuma, muistan Members of mayday raidan takavuosilta "We are Different". Westbam on kyllä aivan ykköstykittäjä. :) Harmi kun en asu Saksassa :([/url]
Avatar
#3 • • drS Guest
hv :angry:
Avatar
#4 • • A-E Guest
Jeff Mills outo? mitä sä tolla tarkoitit?
Avatar
#5 • • Thunderbird Guest

Jeff Mills outo? mitä sä tolla tarkoitit?



Ok no ehkä vähän väärin sanottu. Ehkä tälläkertaa vain setti ei iskenyt niin kuin odotin. Tosin en mä siinä sit montaa biisiä ees sitten kuunnellut edes kun toisilla areenoilla oli parempi fiilis.
Tosin niin oli koko illan...
Avatar
#6 • • Hege Guest
En ollutkaan sitten ainoa suomalainen siellä :cool:

Oli kyllä ihan muikeat pippalot.. lattialla fiilis oli jännä, kun areena tuntui tosi pieneltä verrattuna siihen miltä katsomosta näytti. Äänentoisto tuntui välillä turhan vaisulta, mutta kaappien vieressä kyllä jyskytti. Artisteista parhaiten mieleen jäi ehkä takkyu, ferry, clarke ja liebing.. tosin yksikään ei tällä kertaa räjäyttänyt tajuntaa. Seuraavana päivänä mynssenin teknoklubilla oli melkeinpä parempi meno, tosin ehkä siihen vaikutti ilmainen viina :happyroll:
Avatar
#7 • • Thunderbird Guest

En ollutkaan sitten ainoa suomalainen siellä :cool:



Mäkin aluksi aattelin vaikka joku Plattarilla oli sanonut kyllä tulevansa sinne... Mut näin vahingossa jopa muutamat suomalaiset jotka sano et oli meitä useempiakin siellä näkynyt :)
Avatar
#8 • • duracell-pupu Guest
jeb, tääl oltiin

ei kyl tullu ku yks suomalainen vastaan, mut ei mikään ihme siinä väkimäärässä.
Oli kyl aika massiiviset bileet.
Tillmann Uhrmacher, Corsten ja PVD oli kyl jees, muuten sit oli vähä liian rajua tesnoa mun makuun, mut oli kyl näkemisen arvoset bileet.

Seura alko väsyä viiden mais ni piti sit lähteä käppäilee juna-asemalle ja majapaikkaan.

Mut oli kyl isoo

laserit <3
Avatar
#9 • • jin Guest
duracell-pupuun taisin siellä törmätäkin.

Sillä keskimmäisellä areenalla oli kyllä paras meno. Tillmann Uhrmacher oli henk. koht illan parasta antia. Pääareena oli ehkä liiankin iso ja valoisa ja turhan paljon porukkaa oli vain seisoskelemassa siellä lattialla. Ei oikein itse pääse fiilikseen mukaan kun joku vain seistä jöpöttää vieressä.
Avatar
#10 • • Kakis Guest


Ainiin Northern Lite oli jotain aivan hirveää metelöintiä...



Oli ihan pakko kommentoida tätä lausetta. Niin mitäpä sitä muuta sanomaan kuin ett kaikilla on oma musamaku. Mun ja muutaman kaverin mielestä toi taas on kovin nimi tossa musagenressä (ollu jo muutaman vuoden).

Tuolta voi ottaa maistiaisia uusimmasta julkaisusta:
Northern Lite - Gone (Album Version)
http://www.1stdecade.de/stream/1stcd08_01.rm

Terkuin
ex-sakemanni
Avatar
#11 • • Kakis Guest
Ai niin... sellaista piti vielä kysyä niiltä ihmisiltä, jotka matkusti Maydayhin Suomesta, ett miten menitte sinne (lentämällä, junalla yms.), oliko säätöä (halpislentoyhtiöt), miten majoitus, oliko Dortmundissa muuten hyvä meno muina päivinä jne kaikkee mitä tulee mieleen matkajärjestelyistä.

Vois vähän vertailla ja katella, ett miten kantsii mennä tonne tän hetkisten matkustusmahdollisuuksien puitteissa.

Etukäteen kiittäen


-Markku
Avatar
#12 • • Faini Guest
meitsi taas kävi pietarin maydayllä sunnuntaina, siel oli melkein samat soittajat, 10 tuhatta ihmista ja huh huh mikä fiilis :)