se eläinsairaalaohjelma (elämäni eläimet) sillon kun se tuli englannista ja siinä oli se hassu vanha patu selittämässä ja halimassa eläimiä
nykyisistä sarjoista varmaan OZ. se on niin hyvä varmaan sen takia, että se on kuin elämä... aina kaikille hyville tyypeille käy huonosti. niinkun saidille sellasta se elämä on. schillingerit vaan porskuttaa
Oz taitaa tosiaan olla tän hetken ykkönen. Muita legendaarisia ovat:
Simpsonit
Fast Show
Men Behaving Badly
X Files
Ren & Stimpy
Futurama
Studio Julmahuvi
South Park
Frasier
Jos mulla olis edelleen telkkari niin jatkaisin edelleen ainakin Sinkkuelämän sekä Rakkautta ja rimakauhua kattomista (jos ne vaan viä tulee). Niin ja tietenkin Salkkareita vois tuijotella tekemisen puutteen vallitessa.
Mä en oo koskaan tajunnu niitä ihmisiä jotka tunkee ittensä varsinkin tollasiin pidempiin sinkkujuttuihin kuten unelmien poikamiestyttö tms.
Ei se nainen oo ees kovinkaan kaksisen näkönen.
Jep, ei ole nuori, ei järin kaunis minusta, liekö edes fiksu, mä aattelin et se ois ollu ees rikas et sen takia ne miehet sitä on sinne tullu vonkaamaan =D
Siinä toises versios se äijä oli ees jonkinlainen ja sillä oli massia
Mut joo siis Idols on kyllä tän hetken parhaita ohjelmia, siitä irtoo niin hyvät naurut Pistää vaan ihmetteleen et miten niin moni ihminen voi kuvitella osaavansa laulaa